Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eikö sitä saada kunnollista lukitusta  (Luettu 36620 kertaa)

cappi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 313
Eikö sitä saada kunnollista lukitusta aikaan

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091010224415_uu.shtml

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Eikö sitä saada kunnollista lukitusta aikaan

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091010224415_uu.shtml

Liian helppoa ainakin Quicken ns. eurokiinnityksessä laittaa kauha niin, että tapit menevät lukitusasentoon ja ohjaamosta katsottuna kaikki on kunnossa. Käytännössä kauha ei ole paikallaan eivätkä tapit ole lainkaan rei'issä. Perusvika on se, ettei ole mitään kunnollisia viisteitä, jotka keskittäisivät pari senttiä sivussa olevan kauhan, vaan kauhan koukku jää hieman ns. viisteen päälle. Vanha Vila-kiinnitys oli _paljon_ parempi.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Liika kiire on vielä yleensä mukana, ja kännykkään puhuminen siinä samalla kun leikkuria kiinnittää. Itse olen kerran pudottanut, ja toisen kerran melkein, apevaunuun, vaikkakin tiedostan sen riskin olevan.

taapero

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Turvavyö olisi pelastanut. Ihmettelen miksi se ei ole jo vakiona nyky koneissa?

lahtivaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Se on kyllä yks perkeleen härveli koko puhelin, aina soimassa ja hommat seis, tai sitte yrittää luuri korvalla touhuta samaan aikaan jolloin joko ei muista mitään mitä on puhelimessa luvannu tai sitte on puolet niistä hommista tekemäti mitä luulee tehneensä.
Pitäis laittaa se luuri kiinni tai äänettömälle ja kun on aikaa niin kattella onko joku kaipaillu, säästyis monelta haverilta ;)
Ei hätää hässiessä, kun on leipää taskussa...

roadman

  • Vieras
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Hands free!!!  hands free on kova sana.  laitoin sen enkä poies anna. kuuluu vakio varustukseen jos enepi kopissa istukelee.

Autoon laitettava kunnollinen laite maksoi 179 €  hallitsee 8 eri puhelinta joten renginkin känny toimii samalla laitteella.

kuu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Quiken lukitus on kyl niin älyvapaan huono ettei mitään järkee. Tapitkin sellaisia sormen vahvoja, jotka poikki kun hieman painattaa alaspäin

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26132
  • vastustan
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Hands free!!!  hands free on kova sana.  laitoin sen enkä poies anna. kuuluu vakio varustukseen jos enepi kopissa istukelee.

Autoon laitettava kunnollinen laite maksoi 179 €  hallitsee 8 eri puhelinta joten renginkin känny toimii samalla laitteella.
ajatukset kuitenki lentää ties missä, vaikka tassut vapaana. aina oon sanonu kun kauhan ottavat nokkaan ensimmäisenä kippaus ja ravistus, kalliiks voi tulla kauhaan jääny kivi vaikkapa stokerissa :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
tuo työntö veto ravistus menetelmä on ihan kätevä oli sitten kyse kuormaajan kiinnityksistä tai jostain korkeammasta.    tulee mieleen että työn raskaan raatajat taitaa käydä hieman liian kiivaala tahdilla!   itellä triman palikan potkiminen tuo hyvää vaihtelua penkillä kökkimiseen ja pysyypä polvet arkoina kun kopista hyppii!  nuo hydr.kiinnitykset on hanurista, -sen verta on noita särkyneitä kylillä. ???

MF 4000

  • Vieras
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Tuossa parikin kuormainta ja joskus havainnut että on jäänyt toellakin lukitus auki ja nimenomaan tuo kuikken pikalukitus on hyvin epävarma,laukeaa vaikka tapit eivät olekaan menneet kauhan  reikiin vaan  on pelkkien korvakkeiden varassa.Kannataa asian aina varmistaa kippaamalla kauhaa /työkonetta jos ei viitsi ulos mennä katsomaan.

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Tuossa parikin kuormainta ja joskus havainnut että on jäänyt toellakin lukitus auki ja nimenomaan tuo kuikken pikalukitus on hyvin epävarma,laukeaa vaikka tapit eivät olekaan menneet kauhan  reikiin vaan  on pelkkien korvakkeiden varassa.Kannataa asian aina varmistaa kippaamalla kauhaa /työkonetta jos ei viitsi ulos mennä katsomaan.

Kyllä se on jännä että yksi maailman suurimmista epäonnistuu siinä missä pieni suomalainen onnistuu: hydraulisessa lukituksessa. MP-lihtissä on mielestäni pätevä lukituslaite. Yksinkertainen, kaksitoiminen sylinteri. Ja vanhassa ålön sovitteessa n. 25 mm tapit. Kauhan kun nostaa silmien tasolle niin näkee selvästi mitä tapahtuu. JOs ei mene tapit pohjaan niin ei aukene sylinterikään täyteen mittaansa.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9782
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
Mielestäni Ismen mekaaninen oli aika hyvä. Molemmilla puolilla oma lukitus ja tapit vahvat. Hienosti kuului hyttiinkin kun lukot pamahti kiinni. Nykyään mulla tuo Kuikka ja sehän on syvältä.... Ittellä vielä kompi kiinnitys (Euro + Trima) niin alatappi on pitempi ja siten helpompi vääntymään. Ja sitten kun vähänkin vääntynyt niin saa tehdä töitä että saa auki .... ja kiinni ei mene sitten ollenkaan. Onnetonhan se on , mutta tällä on pärjättävä ... ja hydraulista en viitti edes ajatella sillä uskon että sen verta koheltaja olen että varmasti avaan lukot epähuomiossa väärässä tilanteessa  8)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
.... ja kiinni ei mene sitten ollenkaan. Onnetonhan se on , mutta tällä on pärjättävä ... ja hydraulista en viitti edes ajatella sillä uskon että sen verta koheltaja olen että varmasti avaan lukot epähuomiossa väärässä tilanteessa  8)

Tätä itsekin olen miettinyt, sen verran itsesuojeluvaistoa jäljellä että en hydraulista halua ajatella..  :o
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
.... ja kiinni ei mene sitten ollenkaan. Onnetonhan se on , mutta tällä on pärjättävä ... ja hydraulista en viitti edes ajatella sillä uskon että sen verta koheltaja olen että varmasti avaan lukot epähuomiossa väärässä tilanteessa  8)

Tätä itsekin olen miettinyt, sen verran itsesuojeluvaistoa jäljellä että en hydraulista halua ajatella..  :o
kahdella napilla,yksi käsi ei ylety molempiin,suorastaan yliivoiiimane ;)
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Eikö sitä saada kunnollista lukitusta
.... ja kiinni ei mene sitten ollenkaan. Onnetonhan se on , mutta tällä on pärjättävä ... ja hydraulista en viitti edes ajatella sillä uskon että sen verta koheltaja olen että varmasti avaan lukot epähuomiossa väärässä tilanteessa  8)

Tätä itsekin olen miettinyt, sen verran itsesuojeluvaistoa jäljellä että en hydraulista halua ajatella..  :o
kahdella napilla,yksi käsi ei ylety molempiin,suorastaan yliivoiiimane ;)

Sää et vaan oo nähnyt mitä minäkin näillä nakeillani onnistun tarpeen vaatiessa tekemään..  ::)  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä