Länsi-Savon kommenteissa nimimerkki Jyrki kirjoittaa osuvasti:Kepun johtajapeli on näemmä avoimesti käynnistynyt, kun yhtä ehdokasta aletaan heti haukkumaan. Mutta eipä ole ketään parempaakaan tilalle tarjota. Nuoriso Kataisen johdolla on syöksemässä maan konkurssiin, koska veroja ei haluta korottaa jottei oma poliittinen maine kärsisi ja kannatus laskisi. Väyrysen kokemuksella uskaltaa tehdä jo ikäviäkin päätöksiä. Olen samaa mieltä tuosta nuorten osuudesta. Nuoret poliitikot on täysin yliarvostettuja, vaikka heillä kenties on hyvä teereettinen koulutus, ovat he kokemattomia, eivät he osaa maata johtaa oikein, vaan ajavat tämän maan konkurssiin.Ihan puolueesta riippumatta.
Maintse joku poliitikko, joka ei olisi tehnyt jotakin ajattelematta omaa etuaan.
Pitäisköhän Paavon väitöskirja mitätöidä
Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä. Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan?
Lainaus käyttäjältä: landehande - 20.01.10 - klo:14:30Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä. Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan? Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.01.10 - klo:14:43Lainaus käyttäjältä: landehande - 20.01.10 - klo:14:30Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä. Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan? Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse Laihtunu.
Lainaus käyttäjältä: landehande - 20.01.10 - klo:15:54Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.01.10 - klo:14:43Lainaus käyttäjältä: landehande - 20.01.10 - klo:14:30Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä. Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan? Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse Laihtunu.Sinä , miks
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.01.10 - klo:17:12Lainaus käyttäjältä: landehande - 20.01.10 - klo:15:54Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.01.10 - klo:14:43Lainaus käyttäjältä: landehande - 20.01.10 - klo:14:30Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä. Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan? Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse Laihtunu.Sinä , miksOnko kaikki Kosken kepulaiset paavolaisia?
Minulla ei ole mitään "pätevää syytä " kieltäytyä. Paavo ei ole muuttunut miksikään 20 vuodessa. Sama vittuilu miehellä päällä. Suoraa piikittelyä Paulalle http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/paavon_paluu_ei_innosta_9862873.html
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.01.10 - klo:12:40 Minulla ei ole mitään "pätevää syytä " kieltäytyä. Paavo ei ole muuttunut miksikään 20 vuodessa. Sama vittuilu miehellä päällä. Suoraa piikittelyä Paulalle http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/paavon_paluu_ei_innosta_9862873.htmlJa mikähän tos sitä vittuilua tai piikittelyä oli.