Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.  (Luettu 5830 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
   Minulla ei ole mitään "pätevää syytä " kieltäytyä. Paavo ei ole muuttunut miksikään 20 vuodessa. Sama *****ilu miehellä päällä. Suoraa piikittelyä Paulalle ;D

http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/paavon_paluu_ei_innosta_9862873.html

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Länsi-Savon kommenteissa nimimerkki Jyrki kirjoittaa osuvasti:

Kepun johtajapeli on näemmä avoimesti käynnistynyt, kun yhtä ehdokasta aletaan heti haukkumaan. Mutta eipä ole ketään parempaakaan tilalle tarjota. Nuoriso Kataisen johdolla on syöksemässä maan konkurssiin, koska veroja ei haluta korottaa jottei oma poliittinen maine kärsisi ja kannatus laskisi. Väyrysen kokemuksella uskaltaa tehdä jo ikäviäkin päätöksiä.

Olen samaa mieltä tuosta nuorten osuudesta. Nuoret poliitikot on täysin yliarvostettuja, vaikka heillä kenties on hyvä teereettinen koulutus, ovat he kokemattomia, eivät he osaa maata johtaa oikein, vaan ajavat tämän maan konkurssiin.

Ihan puolueesta riippumatta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Länsi-Savon kommenteissa nimimerkki Jyrki kirjoittaa osuvasti:

Kepun johtajapeli on näemmä avoimesti käynnistynyt, kun yhtä ehdokasta aletaan heti haukkumaan. Mutta eipä ole ketään parempaakaan tilalle tarjota. Nuoriso Kataisen johdolla on syöksemässä maan konkurssiin, koska veroja ei haluta korottaa jottei oma poliittinen maine kärsisi ja kannatus laskisi. Väyrysen kokemuksella uskaltaa tehdä jo ikäviäkin päätöksiä.

Olen samaa mieltä tuosta nuorten osuudesta. Nuoret poliitikot on täysin yliarvostettuja, vaikka heillä kenties on hyvä teereettinen koulutus, ovat he kokemattomia, eivät he osaa maata johtaa oikein, vaan ajavat tämän maan konkurssiin.

Ihan puolueesta riippumatta.

  Onko Paavo tehnyt mitään, ajattelematta omaa etuaan. Jos joku voisi kertoa sellaisen. Paavo haluaa pääministeriksi, näyttäisi hienolta Vikipediassa.   http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_V%C3%A4yrynen

  Paavo voittaisi varmasti, jos olis suora jäsenäänestys. Mutta nyt ei ole niin varmaa, koska kukaan ei halua Paavon kaveriksi. Ei ole ainakaan ilmoittautunut. ;D

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Maintse joku poliitikko, joka ei olisi tehnyt jotakin ajattelematta omaa etuaan.

Kansalaisilla on liialliset ja täysin epärealistiset odotukset poliitikkoja kohtaan, he odotavat ja vaativat, että ihmiset lähtisivät politiikkaan  mukaan täysin altruistisesti, täysin  epäitsekkäin lähtökohdin ja tavoittein, unohtaen kokonaan oman edun ja omat tavoitteet, muka kirkasotsaisesti uhrautumaan kansan edestä, tämä on aivan naurettavaa, on luonnollista ja itsestään selvää, ihmisluonnon mukaista jopa, että poliitikot ajattelevat myös omaa etuaan, mutta oleellisinta onkin, että he sen lisäksi myös kykenevät ajamaan valitsijoidensa ja yhteiskunnan kokonaisetua, eli etteivät pelkästään keskity oman edun tavoitteluun.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Maintse joku poliitikko, joka ei olisi tehnyt jotakin ajattelematta omaa etuaan.

  Anneli Jätemäki erosi vastoin omaa etuaan. ;D

  Pitäisköhän Paavon väitöskirja mitätöidä ;D

Myöhemmin hän väitteli poliittisen uransa ohessa tohtoriksi Åbo Akademista 1988 Suomen ulkopoliittista doktriinia käsittelevällä väitöskirjalla Finlands utrikespolitik – den nationella doktrinen och framtidens mänsklighetspolitik (Suomen ulkopolitiikka – kansallinen doktriini ja tulevaisuuden ihmiskuntapolitiikka), jossa hän ennusti, että Suomen ja Neuvostoliiton väleihin ei tule muutoksia lähitulevaisuudessa, ja että Euroopan integraatio ei tule etenemään.

Viimeksi muokattu: 20.01.10 - klo:13:24 kirjoittanut Sepedeus

Aulis Anttila

  • Vieras
Mitätöinti...
  Pitäisköhän Paavon väitöskirja mitätöidä ;D

Se ei ole mahdollista... enää... "tilanne" on muuttunut... se olisi pitänyt hylätä jo silloin, kun eräs seniili  päätoimittaja ja vieläkin seniilimpi UM:n korkea virkamises sen kirjoittivat.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä.  Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä.  Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan?

  Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä.  Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan?

  Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse ;D

 Laihtunu.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä.  Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan?

  Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse ;D

 Laihtunu.
Sinä , miks

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä.  Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan?

  Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse ;D

 Laihtunu.
Sinä , miks

Onko kaikki Kosken kepulaiset paavolaisia?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
Paavo mainitsi telkassa, että olisi nyt ainakin pari vuotta pääministerinä.  Koskas ne seuraavat pressavaalit ovatkaan?

  Niin ja kukas se sanoi ,että Paavo on muuttunut. Ai niin Paavo itse ;D

 Laihtunu.
Sinä , miks

Onko kaikki Kosken kepulaiset paavolaisia?

 Kaikki Kosken entiset kokoomuslaiset on ;D

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
   Minulla ei ole mitään "pätevää syytä " kieltäytyä. Paavo ei ole muuttunut miksikään 20 vuodessa. Sama *****ilu miehellä päällä. Suoraa piikittelyä Paulalle ;D

http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/paavon_paluu_ei_innosta_9862873.html
Ja mikähän tos sitä *****ilua tai piikittelyä oli.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Paavo,Paavo,kovan onnen lapsi.
   Minulla ei ole mitään "pätevää syytä " kieltäytyä. Paavo ei ole muuttunut miksikään 20 vuodessa. Sama *****ilu miehellä päällä. Suoraa piikittelyä Paulalle ;D

http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/paavon_paluu_ei_innosta_9862873.html
Ja mikähän tos sitä *****ilua tai piikittelyä oli.

Jo ilmeestä lähtien.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Paavo uusi Napoleon Bona
   Minulla ei ole mitään "pätevää syytä " kieltäytyä. Paavo ei ole muuttunut miksikään 20 vuodessa. Sama *****ilu miehellä päällä. Suoraa piikittelyä Paulalle ;D

http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/paavon_paluu_ei_innosta_9862873.html
Napoleonin karkaaminen Elban saarelta ja uusi valtaan nousu 1815
loppui Waterloohon 8)

miten käy Paavon joka yhtä suurella metelillä nousee johtoon ???