Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe City-Aulis  (Luettu 8425 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
City-Aulis
eikö ne helssinkissä hyväksy erilaesuutta

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1891488
Elämä on parasta kometiijjaa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65474
Vs: City-Aulis
nythän saadaan uusi motiivi muuttaa sinne etelään oikeiden kunnon veronmaksajien keskuuteen!   saamme lämpöä ja huolenpitoa mitä täällä keskemmällä suomessa emme saa ( eräiden määritelmänä)   olisi hyvät liikenneyhteydet ja tieto kulkisi suurina kimppuina netin kautta tarpeellisiin instanseihin ja  saisimme hyvän toimeentulon ja ruuan kotiovelle vain napin painalluksella!       lehmät kyllä joutuisi jättämään kehä3: ulkopuolelle koska ei niitä saisi kuitenkaan hajuttomaksi ja näkymättömäksi jotta eivät kanta-asukkaat pahoittuisi!

A-P

  • Vieras
Vs: City-Aulis
kuka on hänelle lahjoittanut hankijan lipiksen

Aulis Anttila

  • Vieras
Lippis...
kuka on hänelle lahjoittanut hankijan lipiksen

Mä sain sen Hankkijasta... nythä koko puljua ei enää oo ku kepulaiset tuhos sen  :o :o :o :o :o :o

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3612
Vs: Lippis...
kuka on hänelle lahjoittanut hankijan lipiksen

Mä sain sen Hankkijasta... nythä koko puljua ei enää oo ku kepulaiset tuhos sen  :o :o :o :o :o :o



Siis..............Aulis tunnisti itsensä tuosta lehtijutusta..............ei lienee kovin mairittelevaa jos ainoa  mieleenpainuva tuntomerkki on tuo Hankkijan lippis................

JoHaRa

  • Vieras

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: City-Aulis
onko tämä vastaava ku
citi kani
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

A-P

  • Vieras
Vs: Lippis...
kuka on hänelle lahjoittanut hankijan lipiksen

Mä sain sen Hankkijasta... nythä koko puljua ei enää oo ku kepulaiset tuhos sen  :o :o :o :o :o :o



Siis..............Aulis tunnisti itsensä tuosta lehtijutusta..............ei lienee kovin mairittelevaa jos ainoa  mieleenpainuva tuntomerkki on tuo Hankkijan lippis................
Oma ventaalisikin kutistuu kylmässä pakkasessa

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Lippis...
kuka on hänelle lahjoittanut hankijan lipiksen

Mä sain sen Hankkijasta... nythä koko puljua ei enää oo ku kepulaiset tuhos sen  :o :o :o :o :o :o

varo aalis joku voi rasvata sen tolpan ;D ;D

mah

  • Vieras
Vs: City-Aulis
Nyt kun kaveri on saanut julkisuutta niin voishan siinä myydä mainostilaa elävällekkin firmalle. Vaikkapa ossuuspankki tai elanto hänelle pipon täynnä seteleitä...Tai seuraavissa pressan vaaleissa voi hänellä olla se vihreä/musta/valkea mattivanhas-kaulahuivi ja se kepun pressanvaali-vappuviiri takapuolessa. ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Lippis...
kuka on hänelle lahjoittanut hankijan lipiksen

Mä sain sen Hankkijasta... nythä koko puljua ei enää oo ku kepulaiset tuhos sen  :o :o :o :o :o :o



Siis..............Aulis tunnisti itsensä tuosta lehtijutusta..............ei lienee kovin mairittelevaa jos ainoa  mieleenpainuva tuntomerkki on tuo Hankkijan lippis................
Mä olen alusta saakka epäilly Aulista pervoksi . Lohjalla kukaan ei edes epäile vaan tietää asian .  8)

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Lippis...
kuka on hänelle lahjoittanut hankijan lipiksen

Mä sain sen Hankkijasta... nythä koko puljua ei enää oo ku kepulaiset tuhos sen  :o :o :o :o :o :o



Siis..............Aulis tunnisti itsensä tuosta lehtijutusta..............ei lienee kovin mairittelevaa jos ainoa  mieleenpainuva tuntomerkki on tuo Hankkijan lippis................
Mä olen alusta saakka epäilly Aulista pervoksi . Lohjalla kukaan ei edes epäile vaan tietää asian .  8)
No Ei Kai Nyt Sentäs !   :D

A-P

  • Vieras
Vs: City-Aulis
pervoahan se jos niinkuin mulkkua vilauttaa ratapylväässä hankkijan lippis päässä

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: City-Aulis
pervoahan se jos niinkuin mulkkua vilauttaa ratapylväässä hankkijan lippis päässä
Pervopa hyvinkin, mut tuskimpa se Aulis on   :D saikos se teitä vedätettyä sillä lippiksellä   :D