Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi  (Luettu 7207 kertaa)

TimoLiisa

  • Vieras
Uusi
Hei kaikki !

Olen TimoLiisa ja olen uusi ystävänne. Olen hermafrodiitti, eli mies ja nainen yhtäaikaa. Poikkeuksellinen konfiguraatio vaati alkuun vähän totuttelua, nykyään se on aivan luonteva olotila.

Olen hyvin maaseutuhenkinen ihminen, sillä vietin ihania lapsuuteni kesiä mummilassa. Mummila sijaitsi Vääksyssä. Mummila on nykyään kai jo purettu, mutta maanviljelyshenki jäi minuun ikuisiksi ajoiksi.

Elämäntyöni olen tehnyt erilaisissa kabaree-esityksissä, sillä olen hyvin luova ihminen. Can Can-tanssi sujuu minulta kuin luonnostaan.

Asun nykyään Eurassa. Tällä hetkellä, kun katson ikkunasta, näen maamiehen väkevän kyntöauran äestävän maata kylvösiementen kylvämistä edesauttaakseen, ah kevät...ihan taas palaa mummila mieleen, mansikkamaito ja ylästalon vanhan Edwardin savuhauen hienoarominen tuoksu.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Uusi
Ei muuta kuin tervetuloa,ei täällä muutkaan oo kummempia.Olis vaan kiva tietää oletko enempi Timo vai Liisa.Vai oikean Timpan sivupersoona?
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

TimoLiisa

  • Vieras
Vs: Uusi
Ylästalon vanha Edward on kuulemma joutunut kunnalliskotiin. Se on sääli, sillä niin hyvää savuhaukea osaa tehdä vain aniharva.

Vanha Edward oli hyvin tarkka siitä, että hauen suolaus oli sopivan "tuimaa". Erityisen tarkka vanha Edward oli myös siitä, että liha oli juuri sopivan mureaa.


halavatun pakana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 426
Vs: Uusi
Oot sä kepulainen?Vai yhtä aikaa kok ja kepu?

TimoLiisa

  • Vieras
Vs: Uusi
Onkohan tällä foorumilla ketään Vääksyläistä, joka sattuisi muistamaan Ylästalon vanhan Edwardin ? (Myös : Hauki-Eetu, Edward-savumies, Savuhauki-Edward, Savustaja-eetu) Rakkaalla lapsella nimiä voi olla useita!

Hän oli mies mm. monien hääjuhlien savuhaukien takana.

-Olisi kiva kuulla vanhasta Edwardista legendoita, jotka ovat jääneet Vääksyläiseen pitäjäkulttuuriin ikuisiksi ajoiksi.....

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Uusi
Ylästalon vanha Edward on kuulemma joutunut kunnalliskotiin. Se on sääli, sillä niin hyvää savuhaukea osaa tehdä vain aniharva.

Vanha Edward oli hyvin tarkka siitä, että hauen suolaus oli sopivan "tuimaa". Erityisen tarkka vanha Edward oli myös siitä, että liha oli juuri sopivan mureaa.



Tuima tarkoittaa täällä meilläpäin vähäsuolaista!    :P

TimoLiisa

  • Vieras
Vs: Uusi
Erään legendan mukaan vanha Edward sai kuulemma kaksi niin isoa haukea, että hän ruokki niillä koko hääväen.

Tarina kahdesta kalasta sai raamatullisia piirteitä. Kun kylällä yleisesti oli tiedossa, että Edward osasi muuttaa veden viinaksi, oli legenda valmis....

sorkkis

  • Vieras
Vs: Uusi
Timppa hää on .  :D

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Uusi
Asun nykyään Eurassa. Tällä hetkellä, kun katson ikkunasta, näen maamiehen väkevän kyntöauran äestävän maata kylvösiementen kylvämistä edesauttaakseen, ah kevät...ihan taas palaa mummila mieleen, mansikkamaito ja ylästalon vanhan Edwardin savuhauen hienoarominen tuoksu.



Oletteko te  siellä Eurassa niin köyhiä, että teidän tarvitsee äestyshommatkin tehdä kyntöauralla?

Ei tuu kovinkaan tasainen kylvöpohja.

TimoLiisa

  • Vieras
Vs: Uusi
...Timppa hää on...Hih !



simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Uusi
Timppa hää on .  :D

---sitähän minäkin,tuus Timppa ulos kaapista ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Uusi
Timppa hää on .  :D

---sitähän minäkin,tuus Timppa ulos kaapista ;D
Onkos Timppa kasvattanut rinnat itselleen .  ;D

Veeti

  • Vieras
Vs: Uusi
Timppa hää on .  :D

---sitähän minäkin,tuus Timppa ulos kaapista ;D
Onkos Timppa kasvattanut rinnat itselleen .  ;D

Timppa= TimoLiisa=plini

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Uusi
veetieemeli on vissihin kanste hermoprofiittia :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Uusi
Timoliisa. Kun olet hermafrodiitti niin saanko kysyä sinulta hyvin henkilökohtaisen kysymyksen?

Missä järjestyksessä Sinulla nuo vekottimet ovat? Onko "Se" ennen "sitä" vaiko toisinpäin ? Onko 3.silmä samalla paikalla kuin normaaleillakin?