Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 6850 maatalousvetolaite  (Luettu 3791 kertaa)

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
6850 maatalousvetolaite
niin saako valtteriin muiden valmistamana tuota maatalousvetolaitetta ko originallina...

mites tälläisen pikkusälän markinat käytettynä pyörii, nettikoneessa ei ostopuolta lueta ja myynnissä ei ole kuin satunnaisesti  ::)

voin KESKUSTELLA asiasta myös yv:nä :P
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: 6850 maatalousvetolaite
täällä yks yhdenmiehenpaja teki noita aikanaan,tämänpäivän tilanteesta ei tietoa.itellä itsetehty.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7085
Vs: 6850 maatalousvetolaite
niin saako valtteriin muiden valmistamana tuota maatalousvetolaitetta ko originallina...

mites tälläisen pikkusälän markinat käytettynä pyörii, nettikoneessa ei ostopuolta lueta ja myynnissä ei ole kuin satunnaisesti  ::)

voin KESKUSTELLA asiasta myös yv:nä :P

Fiiattiin,satakympin vanhempaan koukkumalliin, tehtiin aikoinaan itse eikä ollut kummoinen homma. Vieläkin hallin nurkassa, yyveetä mikäli jollakin tarvetta.
6850 vetolaite myöskin "ylimääräisenä", vielä ei ole ollut tarvetta, muttei sitä uskalla myydäkään kun traktorikin löytyy.

Tee itse, mikäli alkuperäinen hunajaisissa hinnoissa, sitä ei mikään laki kiellä ja yleensä itse tehdyt tuppaa olemaan parempia kuin alkuperäiset. Ainakin kun on kyseessä tällainen yksinkertainen rautakapula :)

Mitä nykykoneita noista enää vedetään, muita kuin paalaajaa ja silppureita?
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

roadman

  • Vieras
Vs: 6850 maatalousvetolaite
Paikallinen konepaja teki vastaavan kuin orkkis laite. Puolta halvemmalla.
Eihän tuo ole kuin suoraa lootua ja muutama reikä oikeassa paikassa. Tai no onhan siinä yksi pokkaus.

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: 6850 maatalousvetolaite


Mitä nykykoneita noista enää vedetään, muita kuin paalaajaa ja silppureita?

paalaajaapa juurikin...
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)