Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki  (Luettu 43751 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Tuossa Ojalalle sopiva perheauto:http://www.nettiauto.com/moskvitsh/1.5/3974985#yritys=bilcar
 ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Just kattelin että tuolla olis ollu mun käyttöön sopivat aurat, liekkö sitte parempi antaa olla. Hinnat nettisivuilla "sopivia", ainaki jos vertaa normaaliin netin hintatasoon... Noh nehän onki eteläpohojolalaisi.

Kattelitko kenties niitä kvernen 4*14 automaattiauroja? Kannattaa katsoa kuvat tarkemmin.....runkopalkit kaikki hitsattu ympäri, liekö muutettu tuumalukua? Pikkusen on muutenkin sorvattu.....Halvat kyllä :D

Joo :-[ Noh onhan noita. Eikä sinällään tarviskaan eiköhän noilla fiskarssin maansiirtäjillä vielä... Sattu vaan silmään.

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Ostin Ylijäämältä äkeen reipas neljä vuotta sitten. Olen ollut tyytyväinen äkeeseen. Hinnasta ei tingitty mutta kotiin toivat samaan rahaan. Siis äkeen. Tosin äkeen kävi katsomassa ammattimies kantatien toiselta puolen ja kävin itsekin sitä ihmettelemässä.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Jompero

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 706
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Itse oon tuolta pari kertaa ostellut ihan onnistuneesti - ja "asiakaspalvelu" on itselleni toiminut ihan OK.

Sama vika, ihan tyytyväinen olin putiikkiin

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Nää on taas näitä....

Vuosia sitten ajattelimme löydä vaimon kanssa automme yksiin, kun muutenkin oli jo yhdessä elelty. Siis tarkoitus oli vaihtaa kaksi kohtuukuntoista normiajopeliä yhteen hiukan isompaan tai ainakin farmariautoon. Lähikaupungin Rinta-Joupin liikkeessä oli yksi autotarjokas, mutta kaupanteko pysähtyi myyjän ensinnäkin erittäin huonoon tarjoukseen: olisi ottanut toisen auton ilmaiseksi ja toiseksi huonoon kommunikointikykyyn (oli kuin Speden rautakaupasta).

Enpä ole sitten sen jälkeen ko. liikkeessä käynyt enkä taida mennä. Jotkut kai poikkeavat, koska kauppa on edelleen olemassa.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9811
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Nää on taas näitä ...

Kerran ostin uuden Valtran... myyjälle olin  asiakas siihen asti, kun nimi oli kauppakirjas. Sen jälkeen tökki lähes kaikki ja nykyään ei enää edes tunne. Esittelyssäkin lähti pois kun menin esittelemänsä N:n hyttiin.  Sen jälkeen en edes tarjousta ole pyytänyt, enkä pyydä. Näyttää pulju vieläkin olevan pystyssä , mutta mä en Valtraa tarvi, eikä se mua (tai rahoja) :D Ps. Massikan myyjä tuntee  :-X

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Nää on taas näitä ...

Kerran ostin uuden Valtran... myyjälle olin  asiakas siihen asti, kun nimi oli kauppakirjas. Sen jälkeen tökki lähes kaikki ja nykyään ei enää edes tunne. Esittelyssäkin lähti pois kun menin esittelemänsä N:n hyttiin.  Sen jälkeen en edes tarjousta ole pyytänyt, enkä pyydä. Näyttää pulju vieläkin olevan pystyssä , mutta mä en Valtraa tarvi, eikä se mua (tai rahoja) :D Ps. Massikan myyjä tuntee  :-X

Jollain kauppiailla vaan on niin hyvä tuote ja vahva maine että ei tartte paljoa myydä. Ittellä on toki asiakasuhde säilyny valtraan ihan kohtuullisena mutta ensimmäistä ei olisi tullut ostettua jos en oikeasti itse olisi sitä halunnu.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Tähän otsikon virmaan liittyen. Myin niille jokunen vuosi sitten ison läjän erinäisiä vanhoja maatalouskaluja. 2.5 m kylvökone, 3metrin äes, piikkipyörät, wärtsilän rullakarhi ja 3 siipiset umpiviskarssit. Ukko haki rekalla vehkeet, maksoi pois ja lähti. On kuulemma niillä leveyksillä vielä käypää tavaraa. Pottupellosta jopa pongannu yhen vanhan härvelini ison rattoorin perästl.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Tähän otsikon virmaan liittyen. Myin niille jokunen vuosi sitten ison läjän erinäisiä vanhoja maatalouskaluja. 2.5 m kylvökone, 3metrin äes, piikkipyörät, wärtsilän rullakarhi ja 3 siipiset umpiviskarssit. Ukko haki rekalla vehkeet, maksoi pois ja lähti. On kuulemma niillä leveyksillä vielä käypää tavaraa. Pottupellosta jopa pongannu yhen vanhan härvelini ison rattoorin perästl.

Varmaan nuo piikkipyörät  ??? Olivat tasausäkeen painoina  :D

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1578
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
On tuolta tullut muovisiivet auraan otettua.. ei nuo vielä rikki ole menneet.. ::)

Konetorissa voisivat pohojaalaaset kauppiaat? (kjelmannii ja vöyri)  laittaa hinnat näkyviin eikä sop. muk.+alvi >:(


SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Tuo ärsyttää tosiaan kun ei hintaa ole näkyvissä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Edellisten kanssa samaa mieltä!
Vai onko "sopimuksen mukaan" asiakkaan itse määriteltävä hinta?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Edellisten kanssa samaa mieltä!
Vai onko "sopimuksen mukaan" asiakkaan itse määriteltävä hinta?

Joo. Tuo tarkoittaa että hölmö maksaa enemmän  :D

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Voioshan sen ilmoittaa hinta esim, 1000e / sopimuksen mukaan... kiinnostaas enee ottaa yhteyksiä ;)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Edellisten kanssa samaa mieltä!
Vai onko "sopimuksen mukaan" asiakkaan itse määriteltävä hinta?

Joo. Tuo tarkoittaa että hölmö maksaa enemmän  :D

Todennäköisesti hinta määräytyy naaman mukaan....