Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki  (Luettu 43721 kertaa)

suomies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Olen pettynyt kyseisen yrityksen toimintaan. Kävin heidän kanssaan puhelimessa kauppaa kasvinsuojeluruiskusta. Tänään vielä soitin ennen lähtöäni 200 kilometrin päähän noutamaan ruiskua ja varmitin maksuehdot sekä sen ettei konetta myydä ennen tuloani muille. Paikalle päästyäni selvisi, että ruisku oli myyty jo lauantaina! Lisäksi ihmetellessäni asiaa myyjälle sain häneltä hyvin asiatonta palautetta.

montöör

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki

Pohjanmaalla ny käy aina kaikkee. Jos ruiskuun tarviit
jotain niin osoitteeksi voin suositella ruiskuhuolto Keipeä.
Osat tuli postissa seuraavana päivänä, vaikka oli ruuhka-aika. :D

realisti

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
no mää voin tosta myydä uudenkarhean kasin sopivaan hintaa jos harmitus käy sietämättömäksi.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Saattaa olla ostajan onni, että kyseistä konetta ei enää ollut...!

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Olen pettynyt kyseisen yrityksen toimintaan. Kävin heidän kanssaan puhelimessa kauppaa kasvinsuojeluruiskusta. Tänään vielä soitin ennen lähtöäni 200 kilometrin päähän noutamaan ruiskua ja varmitin maksuehdot sekä sen ettei konetta myydä ennen tuloani muille. Paikalle päästyäni selvisi, että ruisku oli myyty jo lauantaina! Lisäksi ihmetellessäni asiaa myyjälle sain häneltä hyvin asiatonta palautetta.

Muuan vuos sitten kipaasin Kauhavalle autoliikkeeseen kun oli sikahalpa V70 D5  :P
Kuinka ollakkaan se oli koeajolla ja muita kovin kaupattiin ja KALLIILLA  ::)
Ei kuulemma ollu eka kerta kun näin liikkees oli toimittu  >:(
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Olen pettynyt kyseisen yrityksen toimintaan. Kävin heidän kanssaan puhelimessa kauppaa kasvinsuojeluruiskusta. Tänään vielä soitin ennen lähtöäni 200 kilometrin päähän noutamaan ruiskua ja varmitin maksuehdot sekä sen ettei konetta myydä ennen tuloani muille. Paikalle päästyäni selvisi, että ruisku oli myyty jo lauantaina! Lisäksi ihmetellessäni asiaa myyjälle sain häneltä hyvin asiatonta palautetta.

Muuan vuos sitten kipaasin Kauhavalle autoliikkeeseen kun oli sikahalpa V70 D5  :P
Kuinka ollakkaan se oli koeajolla ja muita kovin kaupattiin ja KALLIILLA  ::)
Ei kuulemma ollu eka kerta kun näin liikkees oli toimittu  >:(


Eihän Ojala ventin mies voi millää volovolla ajaa, ku ajaa maailman parhaalla raktorilla, eikös silloon pirä olla kartanomallin mersu pihas 6 syl. CDI koneella ja 7G-tronic automaattivaihteistolla ;)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Olen pettynyt kyseisen yrityksen toimintaan. Kävin heidän kanssaan puhelimessa kauppaa kasvinsuojeluruiskusta. Tänään vielä soitin ennen lähtöäni 200 kilometrin päähän noutamaan ruiskua ja varmitin maksuehdot sekä sen ettei konetta myydä ennen tuloani muille. Paikalle päästyäni selvisi, että ruisku oli myyty jo lauantaina! Lisäksi ihmetellessäni asiaa myyjälle sain häneltä hyvin asiatonta palautetta.

Muutama talvi takaperin kelkan sylinteriä tiijustelin samasta ylijämästä. Siellä oli joku semmonen kellä lääkkeet jääny aamulla ottamatta, niin kovin otti pahasti kun pidin hintaa kalliina, ja missään nimessä purkuosan kuntoa ei saa kysyä.  ;D "moomma aina myyny priimaa romua aina oikialla hintaa, notta vallan kerrakseen!"

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki

Eihän Ojala ventin mies voi millää volovolla ajaa, ku ajaa maailman parhaalla raktorilla, eikös silloon pirä olla kartanomallin mersu pihas 6 syl. CDI koneella ja 7G-tronic automaattivaihteistolla ;)

Kun kaikki talousrahat on tuhlattu ylihintaasiin rakkoreihin ja mopoihin, niin on etittävä pohjammaan halavimmat volvonruoskat emännälle ajoon...  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Minua ei kyseinen firma ole vielä kertaakaan pettänyt. Eikä petä, tuosta firmasta pysyttelen erossa ;D  Tien toisella puolella suunnilleen kilpailukykyiset hinnat ja suhtautuminen kohdallaan :-\ Niin, ja myydään muutakin kun paskaa >:(

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Minua ei kyseinen firma ole vielä kertaakaan pettänyt. Eikä petä, tuosta firmasta pysyttelen erossa ;D  Tien toisella puolella suunnilleen kilpailukykyiset hinnat ja suhtautuminen kohdallaan :-\ Niin, ja myydään muutakin kun paskaa >:(

sama täällä, kun nimenäkin on ylijäämätuote niin no thanks.
allekirjoittanut

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
 Kuulostaa mukavalta paikalta asioida, jos haluaa ärsyttää myyjää ja saada se kiehumaan. Jotkut eivät vaan kertakaikkiaan sovellu asiakaspalvelualalle.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Just kattelin että tuolla olis ollu mun käyttöön sopivat aurat, liekkö sitte parempi antaa olla. Hinnat nettisivuilla "sopivia", ainaki jos vertaa normaaliin netin hintatasoon... Noh nehän onki eteläpohojolalaisi.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Just kattelin että tuolla olis ollu mun käyttöön sopivat aurat, liekkö sitte parempi antaa olla. Hinnat nettisivuilla "sopivia", ainaki jos vertaa normaaliin netin hintatasoon... Noh nehän onki eteläpohojolalaisi.

Kattelitko kenties niitä kvernen 4*14 automaattiauroja? Kannattaa katsoa kuvat tarkemmin.....runkopalkit kaikki hitsattu ympäri, liekö muutettu tuumalukua? Pikkusen on muutenkin sorvattu.....Halvat kyllä :D

KAri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 566
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki
Just kattelin että tuolla olis ollu mun käyttöön sopivat aurat, liekkö sitte parempi antaa olla. Hinnat nettisivuilla "sopivia", ainaki jos vertaa normaaliin netin hintatasoon... Noh nehän onki eteläpohojolalaisi.

Itse oon tuolta pari kertaa ostellut ihan onnistuneesti - ja "asiakaspalvelu" on itselleni toiminut ihan OK. Hintataso tuotteilla yleisesti hyvinkin kilpailukykyinen ja tavara tuntuu liikkuvan. Kysypä ihmeessä lisää auroista, jos kiinnostaa - et siinä mitään häviäkään!

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Pohjanmaan Ylijäämätuote Oy Ilmajoki


onko firmasa kaikki pohojanmaan ylijäämä kauppiaat mikkä ei muualle kelpaa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?