Keskusteluaiheet > Vapaa sana

Me olemme hinnoitellet itsemme ulos markkinoilta

<< < (48/49) > >>

Aulis Anttila:
No nyt pitäisi kepulaisten olla tyytyväisiä... virkamieskuntaa saneerataan   ;D ;D ;D
=
Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitos aikoo lakkauttaa useita toimipisteitään lähivuosien aikana. RKTL:n ylijohtajan Eero Helteen mukaan vakavammin on puhuttu neljän vuoden aikana kuudesta yksiköstä.
YLE Savon saamien tietojen nämä yksiköt olisivat Tervon kalantutkimuslaitos, Evon yksikkö, Paltamon laitos, Muonion kalanviljelylaitos, Kotkan toimipiste ja Inarin porontutkimuslaitos.

Adam Smith:

--- Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.11.11 - klo:09:03 ---Olen idealisti, en tyhmä   :P :P   ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
eihän noilla ole mitään eroa :D :D :D

iskra:

--- Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 23.11.11 - klo:15:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.11.11 - klo:09:03 ---Olen idealisti, en tyhmä   :P :P   ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
eihän noilla ole mitään eroa :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---


  A A-ta kismittää kai sitten kun tyhmät tissinkoittajat loisivat,minä ajattelin että suotta kadehtii kun täällä etelässä ei kiintiötkään maksa mitään ja tyjhiä navetoita on jokapuolella ,mut sekin on senverran viisas ettei mene vipuun...

Aulis Anttila:

--- Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 23.11.11 - klo:15:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.11.11 - klo:09:03 ---Olen idealisti, en tyhmä   :P :P   ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
eihän noilla ole mitään eroa :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Vainiijassoo  :P

Aulis Anttila:

--- Lainaus käyttäjältä: iskra - 23.11.11 - klo:16:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 23.11.11 - klo:15:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.11.11 - klo:09:03 ---Olen idealisti, en tyhmä   :P :P   ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
eihän noilla ole mitään eroa :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---
A A-ta kismittää kai sitten kun tyhmät tissinkoittajat loisivat,minä ajattelin että suotta kadehtii kun täällä etelässä ei kiintiötkään maksa mitään ja tyjhiä navetoita on jokapuolella ,mut sekin on senverran viisas ettei mene vipuun...

--- Lainaus päättyy ---

No taatusti en... ainaskaa tohon vipuun   ::) :P   ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta