Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rattorirallin hinta  (Luettu 4727 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Rattorirallin hinta
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tragedia-nivalassa-14-vuotias-kuoli-elvyttajien-kasiin/art-1288433477890.html

Valitettavaa  :'(

Tunsikkoos eres !
  Nuille Apuun tulleille paha elämän koulu, mutta varmaan opettavaane!
"Ikävä ei tua kaveria enää takaas!" Siittä olis otettava opiks, muirenki tän saitin kohjojen!
Ykskää osanotto tai valittelu ei mennyttä takaasin saa!
 
Vanhempien surua ei kukaan voi tuntea tai aavistaa...... !

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Rattorirallin hinta
Niin että tarviikohan ne traktorit saada kulkemaan sitä kaheksaakymppiä. Monesti on neljäkymppiäkin liikaa :(

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Rattorirallin hinta
Olikohan rallista kyse? Joka tapauksessa erittäin ikävää tällaiset vahingot.
Voimia omaisille!

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Rattorirallin hinta
Olikohan rallista kyse? Joka tapauksessa erittäin ikävää tällaiset vahingot.
Voimia omaisille!

EIkös ralli ole organisoitu moottoriajoneuvojen nopeuskilpailu?

Rami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 637
Vs: Rattorirallin hinta
Harmillista :'(, mutta mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Iso+kolari+romutti+joukon+Ferrareita+Japanissa/a1305550693523

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Rattorirallin hinta
Traktori ei ole mikään lelu, on hyvä, että nuoret saadaan innostumaan talon hommista, mutta samalla ne pitäis onnistua opettamaan vastuulliseen käytökseen kalliin koneen kanssa. Kyllä sitä aina silloin tällöin on meilläkin kuultu, että ois kiva lähteä traktorilla kylälle, mutta oon pitäny sen, että jos ei peltotyöt koneella kiinnosta ei sillä ajeta muutakaan. Lisäksi olen aina sanonut, että mun nimeä kantava kone ei pyöri iltaisin kylällä, asialliseen ajoon voi käyttää, mutta hallissa on saaneet olla ;D Mulla on ollut tyttärien kans kauppa, että minä en rahoita mopokorttia, mutta jos ottaa traktorikortin samalla, maksan sen ja se sisältää kärryjen kuskausta pellolle yms. kaksi otti mun kustantaman kortin kaksi katteli ite mopokorttiin rahansa ;) yks tytöistä on jopa puinu jonkinverran ja toinen kynnelly kärrykuskauksien lisäksi.

raipe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 345
Vs: Rattorirallin hinta
Tosi ikävä tapaus.
Surunvalitteluni omaisille.

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Rattorirallin hinta
Erittäin ikävä juttu, mutta nyt on lisätragedioiden välttämiseksi aika ja paikka muiden ottaa opiksi ja muistaa että sellainen 5-8 tonnia painava työkone ei olekaan täydessä vauhdissa ihan niin helppo hallita kun alkaa tapahtua jotakin odottamatonta.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

justus

  • Vieras
Vs: Rattorirallin hinta
ihmeen vähän noita sattuu kun katsoo kun nuoriso ajelee kaljama keleillä viittäkymppiä suvikumeilla ja vielä yrittävät mutkitella että lähtis sivuluisuun

fote

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 444
Vs: Rattorirallin hinta

En tiedä oliko kyse rallista. Nyt olisi kuitenkin peiliin katsomisen aika,eli miten ne omat luupäät ajaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65535
Vs: Rattorirallin hinta
siinä oli mielestäni liian kova koulu niille auttaville kavereille!   he muistavat tuon varmasti pitkäään!

                ihan on asiaa vähän katella miten nuoriso oikein noilla koneilla leikkii, kun vielä on mahdollista!    se että kun sen kertoo viranomainen on liian myöhäistä!

                  tuo kyliltä täällä kulkeva on ihmeellinen siinä suhteen että hän ei revittele eikä kaahaa traktoreilla vaikka ihan yksin ajelee, milloin kone mukana milloin ilman.          oikein pitää kateellisena katella!