Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe haettaporot  (Luettu 2778 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
haettaporot
oesko toveriilla poronlihannuusaa? Ja oes takkuulla tuoretta, ne kävelöö vielä. Ihan ite saesitta ampuo ja nylykeä, eikä maksas palajo. Kaupantekijäesinä kaks paekannuspantaa. Poroja on siis kolome ja yks niistä on vasa, jolla ei oo merkkie ::)
Elämä on parasta kometiijjaa

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: haettaporot


Mitääs haittaa nois on mulle pirä vaan hyvänäs ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: haettaporot
eiku siinähä lukkoo että ite haetta ja sitäpaetti siitähä se koetus
Elämä on parasta kometiijjaa

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: haettaporot
oesko toveriilla poronlihannuusaa? Ja oes takkuulla tuoretta, ne kävelöö vielä. Ihan ite saesitta ampuo ja nylykeä, eikä maksas palajo. Kaupantekijäesinä kaks paekannuspantaa. Poroja on siis kolome ja yks niistä on vasa, jolla ei oo merkkie ::)

Onkhan tuosa ny joku koera hauvattuna... ???     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: haettaporot
oesko toveriilla poronlihannuusaa? Ja oes takkuulla tuoretta, ne kävelöö vielä. Ihan ite saesitta ampuo ja nylykeä, eikä maksas palajo. Kaupantekijäesinä kaks paekannuspantaa. Poroja on siis kolome ja yks niistä on vasa, jolla ei oo merkkie ::)

veikö  polliisi  vintoohkas  :P

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: haettaporot
oesko toveriilla poronlihannuusaa? Ja oes takkuulla tuoretta, ne kävelöö vielä. Ihan ite saesitta ampuo ja nylykeä, eikä maksas palajo. Kaupantekijäesinä kaks paekannuspantaa. Poroja on siis kolome ja yks niistä on vasa, jolla ei oo merkkie ::)

Minä katsoisin kansalaisvelvollisuudeksi korjata ko. harhateillä olevat porot parempaan talteen......Itse asun valitettavasti liian kaukana....

Aulis Anttila

  • Vieras
Vihje...
oesko toveriilla poronlihannuusaa? Ja oes takkuulla tuoretta, ne kävelöö vielä. Ihan ite saesitta ampuo ja nylykeä, eikä maksas palajo. Kaupantekijäesinä kaks paekannuspantaa. Poroja on siis kolome ja yks niistä on vasa, jolla ei oo merkkie ::)
Minä katsoisin kansalaisvelvollisuudeksi korjata ko. harhateillä olevat porot parempaan talteen...... Itse asun valitettavasti liian kaukana....

...Matkahuolto...  ::) 8)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: haettaporot
oesko toveriilla poronlihannuusaa? Ja oes takkuulla tuoretta, ne kävelöö vielä. Ihan ite saesitta ampuo ja nylykeä, eikä maksas palajo. Kaupantekijäesinä kaks paekannuspantaa. Poroja on siis kolome ja yks niistä on vasa, jolla ei oo merkkie ::)

Ovatko porot poistuneet poronhoitoalueelta?

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: haettaporot
hep!! kunhan saa 100km etumatkaa 4laukauksen ja lastaamisen jälkeen.. 8) 8)
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

nilihaara

  • Vieras
Vs: haettaporot
     Ei poroja saa ampua. :(   

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: haettaporot
     Ei poroja saa ampua. :(   
Minä yritin tänään ajaa traktorilla kolmesta yli, mutta ne perkeleet juoksee kovempaa kuin mitkä on valtran huiput (47km/h).
Häipyi ne kuitenkin vähäksi aikaa aumalta norkkimasta...  >:( :P
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

minä-itte

  • Vieras
Vs: haettaporot
Noh, eiköhän poroilla pidäkin olla oikeus kulkea vapaasti tundralla...sinne on sekaan ängetty väkisin maataloutta järjettömällä tukipolitiikalla.

nilihaara

  • Vieras
Vs: haettaporot
     Ei poroja saa ampua. :(   
Minä yritin tänään ajaa traktorilla kolmesta yli, mutta ne perkeleet juoksee kovempaa kuin mitkä on valtran huiput (47km/h).
Häipyi ne kuitenkin vähäksi aikaa aumalta norkkimasta...  >:( :P
   Kannattaa käydä valtrakaupassa päivittämässä kalusto.   ;D

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: haettaporot
..rallivaihdetta päälle ja rälläkällä   sitten kurkkua auki...kantohintaanki kannattaa turvautua..jos   riekkorihmapyynti on sallittua käsivarren   trerikets  alueella...pallakselle pannukahville  .. RUKALLE taas tankkaamahan..

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: haettaporot
     Ei poroja saa ampua. :(   
Minä yritin tänään ajaa traktorilla kolmesta yli, mutta ne perkeleet juoksee kovempaa kuin mitkä on valtran huiput (47km/h).
Häipyi ne kuitenkin vähäksi aikaa aumalta norkkimasta...  >:( :P
   Kannattaa käydä valtrakaupassa päivittämässä kalusto.   ;D
[/quote



Keihään heittoa ennen harrastettiin  maalitauluun vaan

piirtäkkee niihin porroihin sellainen  nuolitaulun kuva  sitten siihen keskustaan tulee tähdätä...

sitten kun poro on syöty kokonaa...laitetaan porot pois pannusta ja juodaan nokipannukahvit..vaikkapa römpsän kannesta... 8)