Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Protestilista, ikibänni tai rajoite elämäntapaspämmääjille - allekirjoita  (Luettu 9049 kertaa)

Talojuhani

  • Vieras
....juu ehtottomasti bannia...!

Viimeksi muokattu: 04.01.13 - klo:13:30 kirjoittanut Talojuhani

Sepedeus

  • Vieras
Allekirjoitan, mulla meni aamulla hermot TönöJönöön kun se poisti oman aloituksensa kahdesti, kun ensimmäiset kommentit eivät olleet hänen mielestään oikeita, jonka jälkeen teki saman aloituksen uudelleen. Näin se sai sensuroitua ensimmäiset vastaukset pois. Reilua vai mitä?

Bannia vaan ja perunakuoppaan...

  Kokeileppa tehdä aloitus ja kun siihen joku vastaa niin yritä poistaa.  ;)
Hyvin onnistuu. Kone osiolle tein aloituksen mikroaaltouuneista ja poisto onnistui vaikka oli muutama vastaus annettu :) Vai meinaatko, ettei poistaminen onnistu, jos joku kerkee vastaamaan.

  Niinpä onkin. Poista Aihe.  ;)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
 Minunkin oikeaa nimeäni on julkituotu toistuvasti, vaikka olen taidokkaasti kätkenyt sen nimimerkin taakse.  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Sepedeus

  • Vieras
Banneja en kannata, mutta nimimerkkien henkilöllisyyden esiintuominen on mielestäni hyvin ala-arvoista. Siitä saisi rankaista kovalla kädellä.

Puhut Asiaa. Nimien heittely on muutaman kepulaisen säälittävää pelleilyä, kun oma vitutus muuttuu katkeruudeksi ja koston haluksi. Nuo muutamat saatanan juntit eivät ymmärrä keskusteluetiketistä yhtään mittään.

Webmasterin pitää heittää kaikki nimien huutelijat, vihjailijat ja kyselijät luiskaan armotta.  8)

 

   Näin on. Itse en ole koskaan aloittanut tätä pelleilyä. Pakko kuitenkin antaa potut pottuina. Kuten tälle Kolanojantien linkittelijälle ;)  Koskahan veppimestari puuttuu, luulen että ei koskaan ,kun on hyvä jäsenmaksun maksaja.  ;)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Banneja en kannata, mutta nimimerkkien henkilöllisyyden esiintuominen on mielestäni hyvin ala-arvoista. Siitä saisi rankaista kovalla kädellä.

Puhut Asiaa. Nimien heittely on muutaman kepulaisen säälittävää pelleilyä, kun oma vitutus muuttuu katkeruudeksi ja koston haluksi. Nuo muutamat saatanan juntit eivät ymmärrä keskusteluetiketistä yhtään mittään.

Webmasterin pitää heittää kaikki nimien huutelijat, vihjailijat ja kyselijät luiskaan armotta.  8)

 

TeeJii suutuu, kun kepulaiseksi väität.  ;D

Mun mielestä tuo omien viestiketjujen poistaminen pitäis ottaa pois käytöstä. Estäis paremmin keskustelun ohjailua "omaan" suuntaan, ja rajoittais ehkä näiden kepukakomtkvesilahti-threadien määrää.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Sepedeus

  • Vieras
Minunkin oikeaa nimeäni on julkituotu toistuvasti, vaikka olen taidokkaasti kätkenyt sen nimimerkin taakse.  ;D

   MItä väliä sillä on jos tuntee. Mutta se että sen avulla pyritään hiljentämään on toinen juttu. Toisaalta se mitä meikäläisestä täällä kirjoitetaan, osoittaa onneksi sen asian että meikäläisestä eivät todellisuudessa tiedä mitään. Pelkkää keksittyä valetta.  ;)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Minunkin oikeaa nimeäni on julkituotu toistuvasti, vaikka olen taidokkaasti kätkenyt sen nimimerkin taakse.  ;D

heh heh. Mutta asiaan. Kerronkin jo nyt tässä, että heti kun havaitsen seuraavan kerran nimien huutelua tai vihjailua ILMOITUS lähtee webmasterille heti ja niin monta kertaa, että sieltäkin päin vastetta alkaa syntyä ja perseilijä lähtee luiskaan ainakin määräajaksi.  8)

Tälle kepulaisten pelleilylle on nyt laitettava stoppi kertakaikkiaan.
 

  Koskas tj on kepun jäsenkirjan hommannu?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepedeus

  • Vieras
Minunkin oikeaa nimeäni on julkituotu toistuvasti, vaikka olen taidokkaasti kätkenyt sen nimimerkin taakse.  ;D

heh heh. Mutta asiaan. Kerronkin jo nyt tässä, että heti kun havaitsen seuraavan kerran nimien huutelua tai vihjailua ILMOITUS lähtee webmasterille heti ja niin monta kertaa, että sieltäkin päin vastetta alkaa syntyä ja perseilijä lähtee luiskaan ainakin määräajaksi.  8)

Tälle kepulaisten pelleilylle on nyt laitettava stoppi kertakaikkiaan.
 

  Koskas tj on kepun jäsenkirjan hommannu?

  Älä nyt vitsikkääksi heittäydy vakavan asian suhteen. Koko hommahan repes kepulaasten hanskasta erään linkityksen jälkeen. http://www.youtube.com/watch?v=iLbU_inbApI

 ;) ;) ;) ;)

Köntys

  • Vieras
Ei tuu juurikaan luettua noita TJ:n aloittamia ketjuja, saatikka kirjoiteltua niihin.  >:(
Tehkää muut samoin  ;)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Ei tuu juurikaan luettua noita TJ:n aloittamia ketjuja, saatikka kirjoiteltua niihin.  >:(
Tehkää muut samoin  ;)

Koskee kaikkia tuon riitelijäporukan osapuolia, puoluekantaan katsomatta. >:(
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Jätkä

  • Vieras
Allekirjoitan, mulla meni aamulla hermot TönöJönöön kun se poisti oman aloituksensa kahdesti, kun ensimmäiset kommentit eivät olleet hänen mielestään oikeita, jonka jälkeen teki saman aloituksen uudelleen. Näin se sai sensuroitua ensimmäiset vastaukset pois. Reilua vai mitä?

Bannia vaan ja perunakuoppaan...
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=42116.0

Taisi olla tämä Talojuhanin keskustelu "Päätä senään...uudelleen ja uudelleen..." minkä poisti kun kirjoitin jotain seuraavaa: Jos Väyrinen olisi karjankasvattaja jolta palaisi navetta, niin hän rakentaisi uuden ja vielä sellaiselle tukialueelle jossa saisi parhaimmat tuet ennen kuin valittelisi netin keskustelupalstoilla. Niin kukahan tässä lyö päätä seinään?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Älkääs ny pillastuko. Antakaa vapaan olla vapaana. Mää oon ainakin ihan valmista Belindaa wänkmaasterin rotan raiskaamiin laakabannisiiloihin. Paskaa tuutin täydeltä ja sotkemassa joka topiikkia omilla typerillä jutuilla.

Ei kaikkee tarvi lukea ja ajatella.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Allekirjoitan, mulla meni aamulla hermot TönöJönöön kun se poisti oman aloituksensa kahdesti, kun ensimmäiset kommentit eivät olleet hänen mielestään oikeita, jonka jälkeen teki saman aloituksen uudelleen. Näin se sai sensuroitua ensimmäiset vastaukset pois. Reilua vai mitä?

Bannia vaan ja perunakuoppaan...
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=42116.0

Taisi olla tämä Talojuhanin keskustelu "Päätä senään...uudelleen ja uudelleen..." minkä poisti kun kirjoitin jotain seuraavaa: Jos Väyrinen olisi karjankasvattaja jolta palaisi navetta, niin hän rakentaisi uuden ja vielä sellaiselle tukialueelle jossa saisi parhaimmat tuet ennen kuin valittelisi netin keskustelupalstoilla. Niin kukahan tässä lyö päätä seinään?
Just se, sitten kun mä *****ilin sille sensuroinnista, niin sekin poistettiin...
Nothing is Something Worth Doing

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12231
  • Virolaista kiitos!
Allekirjoitan, mulla meni aamulla hermot TönöJönöön kun se poisti oman aloituksensa kahdesti, kun ensimmäiset kommentit eivät olleet hänen mielestään oikeita, jonka jälkeen teki saman aloituksen uudelleen. Näin se sai sensuroitua ensimmäiset vastaukset pois. Reilua vai mitä?

Bannia vaan ja perunakuoppaan...
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=42116.0

Taisi olla tämä Talojuhanin keskustelu "Päätä senään...uudelleen ja uudelleen..." minkä poisti kun kirjoitin jotain seuraavaa: Jos Väyrinen olisi karjankasvattaja jolta palaisi navetta, niin hän rakentaisi uuden ja vielä sellaiselle tukialueelle jossa saisi parhaimmat tuet ennen kuin valittelisi netin keskustelupalstoilla. Niin kukahan tässä lyö päätä seinään?
Just se, sitten kun mä *****ilin sille sensuroinnista, niin sekin poistettiin...

Tässä tyyppiesimerkki henkilöön argonetin ulkopuolella menevästä vihjailusta, joita tietty puoluekatsanto jatkuvasti viljelee toisinajattelijoita kohtaan. Tekopyhästi sitten jeesustellaan keskenään, ettei olla mitään nimiä sanottu ja yv kiertää samanmielisissä porukoissa.

Tavoite on kuitenkin hiljentää vastapuolen kirjoittaja, rivien välisellä uhkailulla, josta vastapuoli voisi päätellä että sut tunnetaan ja jos et hiljene niin lisää kerrotaan julki jotta varmasti hiljenet! No aina ei mene tälläiset kalastelut kohdilleen, mutta tätä löytyy vähintää jokaisesta topicista, jossa keskustelu pääsee kuumenemaan ja eri kantoja tuodaan julki. Tapauksia on varmaan satoja, mutta temppuun syyllistyneitä juntteja 10-15 kpl. Tuppaa tälläiset sääntörikkomukset painottumaan samoille nimimerkeille ja heidän alteregoille.
Tuota tehdään puolin ja toisin ja se on todella ikävää. Mielestäni Weppimasterin pitäisi tosissaan kiinnittää huomiota tähän asiaan.

kylmis "anonyymin agronetin puolesta"

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Mut hei kylmis.... eihän agronetin weppimaasterin toimivalta ulotu agronetin ulkopuolelle?

Vai ulottuuko?

Agronettimiitti esim. Konefoorumissa on siis lainvastainen?

Jos on kirjautunut agronettiin niin ei saa olla ulkomaailman kanssa missään tekemisissä?

Hurja maailmankuva.  ;D
Kui mää ain olen paras?