Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paljonko alkoholia saa tuoda ulkomailta ns omaankäyttöön?  (Luettu 7417 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Eli mimmosia lasteja ootte tuoneet? Oon suunitellu reissua. Niin ajattelin että meniskö tommonen kevyt kuormauton kuorma läpi tullissa ns omaan käyttöön ::)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Kevättuuli

  • Vieras
Eli mimmosia lasteja ootte tuoneet? Oon suunitellu reissua. Niin ajattelin että meniskö tommonen kevyt kuormauton kuorma läpi tullissa ns omaan käyttöön ::)

Meinasitko perustaa mustanpörssin alkon ???

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Eli mimmosia lasteja ootte tuoneet? Oon suunitellu reissua. Niin ajattelin että meniskö tommonen kevyt kuormauton kuorma läpi tullissa ns omaan käyttöön ::)

Meinasitko perustaa mustanpörssin alkon ???
No ei toki semmonenhan on kuulemma laiton :-[ ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Minä toin kerran 5 litraa Baccus-merkkistä vodkaa ja laatikollisen Sakua  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
kerran toin valkkaripullon saksasta. muutoin olen tarvitsemani saanut, joskus tilaamalla, kotomaan liikkeistä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
kerran toin valkkaripullon saksasta. muutoin olen tarvitsemani saanut, joskus tilaamalla, kotomaan liikkeistä.

Kokopullonko ? Omaan käyttöön ?  ;)

Herranjestas sentään . Ton jos kerrot AAA-yhdistyksen illanvietossa saat hyvät ihmetykset .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Kevättuuli

  • Vieras
Eli mimmosia lasteja ootte tuoneet? Oon suunitellu reissua. Niin ajattelin että meniskö tommonen kevyt kuormauton kuorma läpi tullissa ns omaan käyttöön ::)

Meinasitko perustaa mustanpörssin alkon ???
No ei toki semmonenhan on kuulemma laiton :-[ ;D

Sanot vaan, jos jäät kiinni, että "minäkin olen vain tavallinen ihminen", se riittää.

 ;D ;D ;D

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Eli mimmosia lasteja ootte tuoneet? Oon suunitellu reissua. Niin ajattelin että meniskö tommonen kevyt kuormauton kuorma läpi tullissa ns omaan käyttöön ::)

Esittämällä A-net nimmarinsa tullissa saa tuoda vaikka rekkalastin, tullimiehetkin ymmärtävät ettei tällaista kansanrunoutta selvinpäin synny. ;D
It ain't over till the fat lady sings

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
En tiedä. En ikinä, edes täysin perseaukisena opiskelijana jolloin tuoista (asuntotuki+opintotuki) noin 70% meni erilaisiin päihteisiin, ole ymmärtänyt ihmeisten halua raahata laatikkokaupalla viinaa ulkomailta. Rinnastan kaljakärryn lähinnä vyölaukkuun...  :o ;D
Nothing is Something Worth Doing

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
En tiedä. En ikinä, edes täysin perseaukisena opiskelijana jolloin tuoista (asuntotuki+opintotuki) noin 70% meni erilaisiin päihteisiin, ole ymmärtänyt ihmeisten halua raahata laatikkokaupalla viinaa ulkomailta. Rinnastan kaljakärryn lähinnä vyölaukkuun...  :o ;D
No niih mutta mutta kun. Lupasivat taas nostaa viina veroja :o >:( Eihän sitä enään pysty kohta ostaan sitä viinaa näillä turpeen tonkijan  tuloilla :-[ :-[ Eikaitse haittaa jos tulee känniin korkinpäälle astumisesta tai pelkästä hajusta. Mutta kun sitä viinaa tarvitaan vähän useempi tappi kun kunnon kännin ottaa :-[ Niin konkurssi tullee kele >:( >:( >:(
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
En tiedä. En ikinä, edes täysin perseaukisena opiskelijana jolloin tuoista (asuntotuki+opintotuki) noin 70% meni erilaisiin päihteisiin, ole ymmärtänyt ihmeisten halua raahata laatikkokaupalla viinaa ulkomailta. Rinnastan kaljakärryn lähinnä vyölaukkuun...  :o ;D
No niih mutta mutta kun. Lupasivat taas nostaa viina veroja :o >:( Eihän sitä enään pysty kohta ostaan sitä viinaa näillä turpeen tonkijan  tuloilla :-[ :-[ Eikaitse haittaa jos tulee känniin korkinpäälle astumisesta tai pelkästä hajusta. Mutta kun sitä viinaa tarvitaan vähän useempi tappi kun kunnon kännin ottaa :-[ Niin konkurssi tullee kele >:( >:( >:(
Osta pontikkavehkeet .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Naturalis

  • Vieras
Eli mimmosia lasteja ootte tuoneet? Oon suunitellu reissua. Niin ajattelin että meniskö tommonen kevyt kuormauton kuorma läpi tullissa ns omaan käyttöön ::)
Mitä siinä vikiset? Tilaa kontti kotio!
http://www.viinikauppa.com/catalog/

antti-x

  • Vieras
Ainakin pari trukkilavallista kaljaa ja lonkeroa, parisataa litraa viinia ja parisataa litraa viinaa on männävuosina ollut ihan hyväksyttävä lasti esim. jos on häät tulossa :) Pari trukkilavallista viinaa voi jo vaatia vähän enemmän selittelyä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mää oon kyl yleensä pyrkiny juomaan matkan alusta matkan loppuun.

Saahan sieltä tuoda sen mitä autoon mahtuu. Sellanen kannattaa muistaa että toisen kerran jos polkasee vaikka 3kk päästä, sitten toppaavat tullissa ja kyselevä käyttökohdetta.

Riittää kun vastaa hanttimiehen paikalta, jos pystyy, että eiköhän nää itselle tule.....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159