Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee  (Luettu 33396 kertaa)

zazaa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6

{o|o}

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 801

zazaa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Ko. keskusteluketjusta ei käynyt selville tavaran hinta-laatusuhde.
Onko sen kestävyys samaa?

kawatus

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Tilattiin kaverin kans kahtee zetoriin (6045/7045) koneen osat tuolta. Minun 6045:n osissa ei ollut ihmeempää mainittavaa paitsi kannentiivisteet oli vähän epävarmoja tiivistymään.
Kaverilla oli sylinteriputkien mitoissa heittoa ja koekäynnistyksessä yksi putki räjähti ja kiertokanki ja mäntä kans romuksi. Tämän jälkeen tarkasti kaikki niin joutuikohan se kaks putkea laittaa uusiksi kun olivat vinosssa lohkoon nähden ja jäivät liian ylös eli olivat liian pitkiä.
Aikoi laittaa reklamaation mutta eihän sieltä saa kun korkeintaan rahaa vähän takasin kun kuitenkin turhaa työtä tuli monta päivää.
Ite en enää tohtisi tilata ainakaan zetoriin koneistettuja osia.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Zaazaa ei ny pelkää kuvatusta.

Ihan samaa tavaraa kun IKH myy.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Ilmapenkin tilasin sieltä ja toimitukset toimi ja ihan tilausta vastaavaa tavaraa tuli puoleen suomen hinnasta, nyt on tulossa juoma-altaita yms sieltä. granit partsin tavaraahan myyvät paljon esim koneosissa ihan varmasti ainakin ikh laatua jos ei parempaa

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Ko. keskusteluketjusta ei käynyt selville tavaran hinta-laatusuhde.
Onko sen kestävyys samaa?
Asuuko ketjun aloittaja itse Pärnussa ? – Juu, halpa tavara on.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

yleisön pyynnöstä

  • Vieras
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Ko. keskusteluketjusta ei käynyt selville tavaran hinta-laatusuhde.
Onko sen kestävyys samaa?

Kuvittele osoite greene.ee ja ota välistä yksi e pois, niin osittain samaa tavaraa (?). Ainakin varaosanumerotkin johtavat Grenen jäljille.
Hinta vain halvempi, kolmasosa pois tai enintään kolmasosa mitä täällä. Osa tietysti Granit partsia ja Frickeä. Esimerkkinä Cetopin hydrauliikan sähköventtiilit, katelkaapa hintoja. Itse olen tilannut ja auran osia kai seuraavana. Krampilta tulee myös tavaraa, ja Kramp, Grene-Noramaa meni vastoittain keskenään naimisiin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Ko. keskusteluketjusta ei käynyt selville tavaran hinta-laatusuhde.
Onko sen kestävyys samaa?

Kuvittele osoite greene.ee ja ota välistä yksi e pois, niin osittain samaa tavaraa (?). Ainakin varaosanumerotkin johtavat Grenen jäljille.
Hinta vain halvempi, kolmasosa pois tai enintään kolmasosa mitä täällä. Osa tietysti Granit partsia ja Frickeä. Esimerkkinä Cetopin hydrauliikan sähköventtiilit, katelkaapa hintoja. Itse olen tilannut ja auran osia kai seuraavana. Krampilta tulee myös tavaraa, ja Kramp, Grene-Noramaa meni vastoittain keskenään naimisiin.

Hienoa että myyntimieskin on mukana kommentoimassa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

yleisön pyynnöstä

  • Vieras
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Ko. keskusteluketjusta ei käynyt selville tavaran hinta-laatusuhde.
Onko sen kestävyys samaa?

Kuvittele osoite greene.ee ja ota välistä yksi e pois, niin osittain samaa tavaraa (?). Ainakin varaosanumerotkin johtavat Grenen jäljille.
Hinta vain halvempi, kolmasosa pois tai enintään kolmasosa mitä täällä. Osa tietysti Granit partsia ja Frickeä. Esimerkkinä Cetopin hydrauliikan sähköventtiilit, katelkaapa hintoja. Itse olen tilannut ja auran osia kai seuraavana. Krampilta tulee myös tavaraa, ja Kramp, Grene-Noramaa meni vastoittain keskenään naimisiin.

Hienoa että myyntimieskin on mukana kommentoimassa

Asianharrastaja. Tuskin omaan taikinapyttyyn paskantaisin? Koko ajan ne hinnat lutakon toisella puolellakin ovat nousemassa. Uudet toimitilat eestikeelel olevalla nettisivulla, ja palkat yms. kulut nousevat kohti meidän tasoa hitaasti mutta varmasti. Ei pidä vähätellä kotimaista varaosapalvelua, ei tästä sille ole kaikessa kilpailijaksi. Kotimaassakin on hyvin toimivia omaa tuontia harjoittavia varaosakauppoja. Ja osa kaubamajallakin on kalliimpaa mitä kotimaisella toimittajalla. Että se siitä.

Viimeksi muokattu: 06.10.13 - klo:15:28 kirjoittanut yleisön pyynnöstä

David Brown

  • Vieras
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Toimiiko Farmate Oy kimpassa tämän kaubamajan kanssa ::)

yleisön pyynnöstä

  • Vieras
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Toimiiko Farmate Oy kimpassa tämän kaubamajan kanssa ::)

Ei, ei. Taitaa pärjätä ilman pöytälaatikkokaubamajoja?

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5271
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Laidunaitatolppia (sähkölankaa varten) olen pariin otteeseen tilannut. Halpoja ovat, ehkä vähän "pehmeämpiä" kuin täällä Suomenlahden pohjoispuolella, mutta hintaero huomioiden hinta/laatu -suhde oli kohdallaan.

Petri

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Kelpasiko teidän Y-tunnus pmkaubamajan uuteen verkkokauppaan? Meidän ei... sitku tilasin sähköpostilla viime viikolla, oli hinnat alv 24% Viron ainakin aikaisemman 20% sijaan. Joten no problem, mutta???
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1541
Vs: Maanviljelijän tavaratalo / www.pmkaubamaja.ee
Minulla sama ongelma. Aiemmin tilasin normaalilla y-tunnuksella. Juuri havaitsin, että ilmeisesti pitäisi olla FI edessä. En vielä kokeillut, mutta...

https://www.ytj.fi/index/alv-numero.html
Don Essex