Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tseinar  (Luettu 5026 kertaa)

Juhana N

  • Vieras
tseinar
tälä on krijoitetu tseinari kauratsa etä ei valmitu ajoisa onko se joak vuotine vaiva vai korensädeest johtva onkelma 4 säkiä o tilatuna

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: tseinar
Myöhästähän se nyt jo on, kun on jo housuissa  ;D

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2010
Vs: tseinar
ilmeisesti kysymys koskee steinar -kauraa. voisko joku suomentaa loput, mulla on lajikkeesta kokemuksia kyllä.

ana111

  • Vieras
Vs: tseinar
ilmeisesti kysymys koskee steinar -kauraa. voisko joku suomentaa loput, mulla on lajikkeesta kokemuksia kyllä.
Nii että kuinka myöhäinen lajike ;D ;D

Juhana N

  • Vieras
Vs: tseinar
josepin mainistema kaura ksysessä onko virheetä putaessa johtukoo lajikesta vai korrensdäde käsitelytsä ei sis valmitsu ajoisa

Juhana N

  • Vieras
Vs: tseinar
steinar -kauraa lanasi joostepilta ton sevlyde vuoski

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2010
Vs: tseinar
itselä on olut ongelana, ett korenkasvun aikoihni tehnyt kevytknin moduskäsittelu säilyttaa korrenvihreude pitkän jap uinti melkost rummudusta. CCCC eip vaikutas samoiltappaah.

Juhana N

  • Vieras
Vs: tseinar
ei tavri maktia koksa e voi krijotuksele mitä kitos vatsauksesta ccc sis ei jätä virheeski entä ranka lanotus

Juhana N

  • Vieras
Vs: tseinar
poitsin vapa snana alotusken koksa aiheti krijoitajisa paheskunta anteski vielä

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2010
Vs: tseinar
olen pahoillani. kirjoitus vaikutti trollaamiselta. karjanlanta viherryttää kauraa aina mut ei lannoituksen suhteen ole juurikaan ollut samoja havaintoja. moddus/sonis 0.15 l/ha aikaisinkin ajettuna vaikuttaa törkeän paljon korren valmistumiseen.

Juhana N

  • Vieras
Vs: tseinar
tuotsa lanoitus otpimista sanotan etä 130 on otpimi 200 näytäs antava 9000 kiola 200 ei saa tietytsi laita muta ei pytsysä pysy imlan morusta vamlistuko siten koksaan

Juhana N

  • Vieras
Vs: tseinar

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2010
Vs: tseinar
vähän vuodesta kiinni. jos lämpöö ja valoa riittää ni kyl se valmistuu. mulla on kokemusta lähinnä multavista savimaista, kai jollain kevyemmillä kasvaa vielä pitemmäksikin. itellä ollu kainaloihin modduksella.

sanotaanko, että normi viidentonnin kasvusto savimaalla pysyy pystyssä litralla CCC:tä, ehkä. ja jos ajaa modduksen/soniksen ni korrenkasvun alussa mieluummin ku just ennen röyhylle tulloo.

Pelto-Jussi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 398
Vs: tseinar
Minusta ihan hyvä kaura ja valmistuu, vaikka laittaisi enempikin pönkkää, nimimerkillä kokemuksia syksystä 2012  8)

montöör

  • Vieras
Vs: tseinar
Viimevuonna joutu vähän venaamaan valmistumista.
Tänävuonna valmistu hieman liiankin vauhdilla.
Pysyy hyvin pystyssä ja kiloja tulee reilusti kun
ei typpeä säästele. Huono puoli on alhainen hlp.
 ;)