Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuulosuojaimet(Bluetooth+radio)  (Luettu 37918 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kuulosuojaimet(Bluetooth+radio)
Tyydyn radioon.  ;D

Kai tuon Peltorin bt standardi on ihan sirppi ja vasara aikakudelta.
Mutta jos puhelin kuuluu? Ei silloin pitäisi olla mahdotonta siirtää muutakin puhelimessa tapahtuvaa.

Timpan verkkokalvolle piirtyis kuva itseään dildottavasta Xenasta. Ryna VT olis päisteojassa alta aikayksikön... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kuulosuojaimet(Bluetooth+radio)
Tyydyn radioon.  ;D

Kai tuon Peltorin bt standardi on ihan sirppi ja vasara aikakudelta.
Mutta jos puhelin kuuluu? Ei silloin pitäisi olla mahdotonta siirtää muutakin puhelimessa tapahtuvaa.

Tota just olen yrittänyt tolkuttaa että mikä ihme siin voi olla kun puhelut siirtyy blue toothilla ja musiikki ei siirry kännykästä luuriin .
Kui mää ain olen paras?

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Kuulosuojaimet(Bluetooth+radio)
Samsungin navigaattorin  puhe tulee peltoreista, satuin kesällä käyttämään samppaa navigaattorina, kun vein traktorilla puita ja ekaksi yllätyin, että mitä tapahtuu, kun korviin tuli, "käänny vasemmalle" kesken musiikin :o

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Kuulosuojaimet(Bluetooth+radio)
Tyydyn radioon.  ;D

Kai tuon Peltorin bt standardi on ihan sirppi ja vasara aikakudelta.
Mutta jos puhelin kuuluu? Ei silloin pitäisi olla mahdotonta siirtää muutakin puhelimessa tapahtuvaa.

Tota just olen yrittänyt tolkuttaa että mikä ihme siin voi olla kun puhelut siirtyy blue toothilla ja musiikki ei siirry kännykästä luuriin .
Esimerkiksi joku autonavi ei suostu toistamaan musiikkia kännykästä, vaikka muuten bt toimii puheessa. Näin se vaan joskus menee 8)
pessimisti ei pety!

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Kuulosuojaimet(Bluetooth+radio)
Tyydyn radioon.  ;D

Kai tuon Peltorin bt standardi on ihan sirppi ja vasara aikakudelta.
Mutta jos puhelin kuuluu? Ei silloin pitäisi olla mahdotonta siirtää muutakin puhelimessa tapahtuvaa.

Tota just olen yrittänyt tolkuttaa että mikä ihme siin voi olla kun puhelut siirtyy blue toothilla ja musiikki ei siirry kännykästä luuriin .
Esimerkiksi joku autonavi ei suostu toistamaan musiikkia kännykästä, vaikka muuten bt toimii puheessa. Näin se vaan joskus menee 8)
softa ongelma/ominaisuus varmaankin.