Loppujen lopuksi suomalainen versio löytyy jo maitohyllystä, ei tuossa niin paljon erikoisuutta ollut. Eli vain lisättyä proteiinia ja poistettu laktoosi. Ja niinkin tärkeää, että sisältää vähän sokeria.
Toi on ihan eri kuin nää suomalaiset versiot. Ei homogenisoitu ja laktoosia ei ole pilkottu vaan poistettu. Ja jos makua vertaa suomalaiseen laktoosittomaan niin ei ole "makea". Tuohon ei ole "lisätty" mitään kuten suomalaiseen maitojuomaan on. Maito on fraktioitu osiin ja yhdistelty uudestaan tarpeen mukaan.
Puhumattakaan tuosta mielikuvamarkkinoinnista.
"Our cows have comfortable sand beds and freestanding stalls, allowing them to walk freely while being protected from harsh weather."
"We’re pioneering important sustainability practices to improve the quality of the air, land, and water as we farm"
"Controlling the security, safety, and quality of our products is our commitment from Grass to Glass ®."
Tätä ei mainosteta maaseuduntulevaisuudessa. Tätä mainostetaan Hesarissa.
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=58072.0