Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laatuviinit Lunardelliltä  (Luettu 2406 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Sepedeuksenkin vaihdettava juomantoimittajaa... SKN jättää myös Köntyksen viinit rauhaan.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Agronetin virallinen viini.....tai sitten ei. ::)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Köntyksen viini lisää kuulemma keskivartalolihavuutta. Liekö huhussa perää ?

Meille oli annettu Chenetin samppakaljaa pullo. Pitäneekö pistää kiertoon, kun vähemmän kuluu tuota lajia.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Tota viiniä markkinoidaan lauseella "Aadolf on parhaimmillaan kylmänä ja avattuna"  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Tota viiniä markkinoidaan lauseella "Aadolf on parhaimmillaan kylmänä ja avattuna"  ;D

Ooppelin moottori on parhaimmillaan kylmänä ja avattuna :-*
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Me juadaan Lippos-viinii sen ihqun kauri-setan kaa! Hih!  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Santatukki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Samalta toimittajalta löytyy Isä Aurinkoisen kuvalla varustettu pullo(Titokin löytyy) kun tutkii tuota Italian nettisivua tarkemmin. Communismin collektion valinnaksi niin jo tärppää. Olen itse nähnyt vastaavia pulloja lomaillessani Italiassa moottoritien kahvilan myymälässä. Siinä oli kaikki kolme kelmiä vierekkäin, Isä A, Hitler ja Musso

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Samalta toimittajalta löytyy Isä Aurinkoisen kuvalla varustettu pullo(Titokin löytyy) kun tutkii tuota Italian nettisivua tarkemmin. Communismin collektion valinnaksi niin jo tärppää. Olen itse nähnyt vastaavia pulloja lomaillessani Italiassa moottoritien kahvilan myymälässä. Siinä oli kaikki kolme kelmiä vierekkäin, Isä A, Hitler ja Musso
Suomessa voitais myydä Väykky, Jykä ja Toimi -viinejä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mah

  • Vieras
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Samalta toimittajalta löytyy Isä Aurinkoisen kuvalla varustettu pullo(Titokin löytyy) kun tutkii tuota Italian nettisivua tarkemmin. Communismin collektion valinnaksi niin jo tärppää. Olen itse nähnyt vastaavia pulloja lomaillessani Italiassa moottoritien kahvilan myymälässä. Siinä oli kaikki kolme kelmiä vierekkäin, Isä A, Hitler ja Musso
Suomessa voitais myydä Väykky, Jykä ja Toimi -viinejä

Suomessa on historian merkkihenkilöt keskityttyneet enemmin siidereihin. Kuten Linda sekä Matti. Toki joillain yöllä ja kotiteollisuudella on viinin litkutkin. :-X

Köntys

  • Vieras
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä

Suomessa on historian merkkihenkilöt keskityttyneet enemmin siidereihin. Kuten Linda sekä Matti. Toki joillain yöllä ja kotiteollisuudella on viinin litkutkin. :-X

Ja Köntyksellä  ;)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä

Suomessa on historian merkkihenkilöt keskityttyneet enemmin siidereihin. Kuten Linda sekä Matti. Toki joillain yöllä ja kotiteollisuudella on viinin litkutkin. :-X

Ja Köntyksellä  ;)
Niinpä niin, viininlitku.. ::)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Laatuviinit Lunardelliltä
Samalta toimittajalta löytyy Isä Aurinkoisen kuvalla varustettu pullo(Titokin löytyy) kun tutkii tuota Italian nettisivua tarkemmin. Communismin collektion valinnaksi niin jo tärppää. Olen itse nähnyt vastaavia pulloja lomaillessani Italiassa moottoritien kahvilan myymälässä. Siinä oli kaikki kolme kelmiä vierekkäin, Isä A, Hitler ja Musso
Suomessa voitais myydä Väykky, Jykä ja Toimi -viinejä

Suomessa on historian merkkihenkilöt keskityttyneet enemmin siidereihin. Kuten Linda sekä Matti. Toki joillain yöllä ja kotiteollisuudella on viinin litkutkin. :-X



onhan mannerheim vodka. tosin vironperällä lanseerattu.


http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288336661397.html
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...