Joo elikkäs mikähän mahtas olla kun 956 xl:ssä vaihteiston merkkivalo syttyy vähän liikkeelle lähdön jälkeen ja pienellä puolella sylkee ainakin 2 ja 4 vaihdetta pois päältä. Kytkimen kun painaa pohjaan niin valo sammuu..
Valo ei saa palaa kytkin ylhäällä. Jos palaa niin vaihteiston voitelupaine liian pieni. Voi johtua tukkeentuneesta suodattimesta. Katsoisin onko jo metallia suodattimessa. Kun kytkintä pidetään pohjassa noin kymmenen sekuntia, kuuluisi valon syttyä viivekytkimen jälkeen koska voitelupumppu ei pyöri. Nyt tässä viive sammuttaa hetkeksi valon, joka pahaksi onneksi palaa koko ajan paineen puutteen vuoksi. Jos ajettu ilman voitelua pitkään, niin vaihteistossa voi olla myös mekaaninen vika (vikoja). Voi olla myös erillinen vika tuo vaihteen sylkäisy, esim. haarukka vääntynyt runtatessa. En ajaisi yhtään ennenkuin joku asiaa tunteva on konetta tutkinut.
Valossa voi olla myös vikaa, en muista onko anturi ns. maadoittava eli jos johto rungossa, valo palaa.
Odotettavissa kallista hoitoa. . .
Tarkista öljyt, öljyn paine, suodattimet, vaihdekepin liikkuvuus ääriasentoihin.