Se on kiva mennä jäisillä laseilla olevaan koppiin ja kuunnella kuinka startti vouvaa hetken eikä käynnistäkkään konetta juuri tänä aamuna. No pääseehän tuosta sentään valtion tielle skoodalla vaan vähän vauhtia.
Voihan sitä lähteä +17 asteestakin, nosto-ovi auki ja syöksyy kuivalla ja lämpimällä koneella pyryyn.
Joskus on akku tyhjä
Voihan sitä pitää ylläpitolaturia kiinni pouta-ajat. Miksi pitää sijoittaa useita satoja kiloeuroja uuden akun hankkimiseen, kun akkuja saa irrallaankin ?
ja joskus rengas.
Sama tässä, miksei uudenkin koneen rengas voisi suhahtaa tyhjäksi ? Ei renkaan kunnossapito liene sen renkaan päällä olevan raudan iästä kiinni ?
Ei ole Vianoorin miäs vielä kieltäytynyt rengaskonetta käynnistämästä, vaikka olisikin 40-vuotias kone tuomassa rengasta huoltoon ?
Joskus löpö jähmeää jne.
No jos koneessa vaikka olisi ollut tankattuna jo pitkin syksyä -37 Prodiesel, eikös se nyt kestäisi jo näitä max. parinkympin pakkasia
Kaikkea hyvää ammattilaisille vaan hommissaan, mutta elinkeinokiellot lienevät jo vähän
entispäivää, kyllä se uusi vekselivetoinen miljoonakone työmaansa saa, jos sille koneelle ja työlle on tarvetta.
-SS-