Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe Jotakin tuttua?  (Luettu 3209 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Jotakin tuttua?
http://www.hs.fi/paivanlehti/14122015/a1449816364927

Tällakin saitilla taitaa toteutua eläinmaailmasta tuttu juttu: mitä pienemmät munat, sitä voimakkaampi äänenkäyttö. Nyt voidaan päätellä, kenellä on saitin pienimmät munat ;D

"Tutkimuksissa havaittiin hiljattain, että mitä pienemmät kivekset apinalla on, sitä kovempaa se huutaa. Näillä uroksilla on suurempi kieliluu, joka mahdollistaa hirvittävän elämöinnin. Isompia sukurauhasia kanniskelevat urokset taas hoitavat velvollisuutensa tekemättä itsestään suurempaa numeroa."

navettapiika

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Tämähän on toki tiedetty aina..pienimunaisilla on aina niitä egonjatkeita.. Nyt vain on eläinmaailmasta todistettu vielä tuo käyttäytymismalli, kun sitä on melkoisen huono ihmisillä todistaa... Vai olisiko se väärin, että Sepe, Veeti ja Eemeli suostuisivat julkiseen mittaukseen??? ???

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22151
Vs: Jotakin tuttua?
EI tarvitse edes epäillä, kyllä ne on c-alueen valiolaiset ojalan johdolla, kiistatta, todistetusti.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Jotakin tuttua?
niinno olenhan minäkin tatsunia katsellut sillä silmällä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Jatka vain sen Datsunin katselua..se ei toimi egonjatkeena, ei toiminut kultaisessa nuoruudessakaan.. ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Jotakin tuttua?
Kepulaiset ovat todellisia loanheiton ammattilaisia. Ne patsastelevat korkealla oksalla ja linkoavat sontaa avuttomien niskaan.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Äläs nyt me osataan kumminkin kääntää tappiot voitoiksi...kuten Rossi, lämpimästä ja luottavaisesta suhteesta, tulikin ykskaks parisuhde, mitä oli kyllä YLen toimittaja jo osuvasti ennustanutkin. :)

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Henkilökohtaiset tilastot - SKN

Keskustelualueella vietetty aika:
    214 päivää, 22 tuntia ja 23 minuuttia.
Viestejä yhteensä:
    42409 viestiä
Aloitettuja aiheita yhteensä:
    1241 aihetta
Aloitettuja äänestyksiä:
    0 äänestystä
Annettuja ääniä :
    7 ääntä
Jos kerran tälläkin saitilla apinan mölinä on se kuin kokoset pallit on,niin mitä tuosta edellämainitusta voi päätellä,?

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Jotakin tuttua?
Henkilökohtaiset tilastot - SKN


Kukas se täälä huutaakaan?  ::)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Henkilökohtaiset tilastot - SKN


Kukas se täälä huutaakaan?  ::)
Joukkis osaa temput..aina kun ahdistaa pyyhkii omat viestit pois, niin ei jää ikäviä todisteita.. Mä en viittis.. ;)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Jatka vain sen Datsunin katselua..se ei toimi egonjatkeena, ei toiminut kultaisessa nuoruudessakaan.. ;D

Navettapiialla meni nyt ohi... Kun tuo liittyi sellaiseen mainokseen jossa sanottiin että
"Pitkän päälle Datsun"
Mä olen katos liian nuori...ei tuollaista tullut edes mieleen.. :-[

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Henkilökohtaiset tilastot - SKN


Kukas se täälä huutaakaan?  ::)
Joukkis osaa temput..aina kun ahdistaa pyyhkii omat viestit pois, niin ei jää ikäviä todisteita.. Mä en viittis.. ;)
Jahas piika sitten tykkää pienistä munista,ilmeisesti hyvä lypsytekniikka eihän se muutoin...............miltään tunnu.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Henkilökohtaiset tilastot - SKN


Kukas se täälä huutaakaan?  ::)
Jahas siinä taas yksi

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Jotakin tuttua?
Ei se pituus vaan kuinka sitä käyttää.   :P
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Jotakin tuttua?
Henkilökohtaiset tilastot - SKN


Kukas se täälä huutaakaan?  ::)
Joukkis osaa temput..aina kun ahdistaa pyyhkii omat viestit pois, niin ei jää ikäviä todisteita.. Mä en viittis.. ;)
Jahas piika sitten tykkää pienistä munista,ilmeisesti hyvä lypsytekniikka eihän se muutoin...............miltään tunnu.
Se on kuule Joukkis tekniikka kysymys ja vähän sekin, että kenestä nyt on kyse.. ;)