Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Käytetty bensa liikutin 15-20K hintaluokassa ?
: 19.04.24 - klo:20:01
Ei taida olla sama asia kasko ja liikenne bonuksissa?
Tämä on hiukan arvokkaampi kärry mikä Alexille tuli https://yle.fi/a/74-20083140?origin=rss
hienoa, siis lypsyukko tavoittelee 15-20 kelvinin autoa mitä se lie tarkoittaa sitten kerroppa lisää.
Niin, taidat käyttää tuota K lyhennettä nyt hiukan erikoisesti. Tarkoitatko 1500 €-2000€ vai 15000€-20000€. Mää on ymmärtänyt että 15000-20000, kiloeuro =1000 niinkun käytännössä. Näin tuolla jossain selityksissä tulkitaan. Eikä suositella käytettäväksi. pikku k = kelvin ja K ei tunneta kg on kilo. niinkun silleen. Eli melkoisen hyvää autoa kuitenkin tavoittelet. Tuolla saa jo hyviä liikuttimia.
vanhan liiton varavoimaa...jonkunlainen työmaa näemmä
https://youtu.be/-1S4_osw5Po?si=J2D6u4buuBnwEvFG
Alkaa kohta nuo laasersöhötyslaitteetkin olemaan kilpailukykyisissä hinnoissa. Varsinkin jos oikein harrastaa.
^
Varmaan näin onkin. Mutta ne ei ole omas pihas. Tuo civikki oli kait ihan toisenlainen kuin accordi. Vähän nousi ittellä viime yönä ja aamulla tunteisiin tuo tyttären pettymys. Kuinka se elämä heitteleekään . Se leveä hymy kun inssi oli läpi vaihtuikin petttmykseen ja itkuun. Tänään sanoi että ei hetkeen autoon satu. Mutta nyt vasta tajusin, että kaasun painaminen oli kielletty lähdettäessä autokoulussa. Vasta sitten kun auto liikkuu sai painaa. Vanhin muisteli miten aikoinaan ryömittiin maan alta parkkihallista pinnalle tyhjäkäynnillä 😁
Kun en osaa opettaa olen ulkoistanut sen aina autokoululle. Ehkäpä tästä vielä... pitää opetella sen kaasun painaminen ei pelkkä kytkimen nosto.
Pullakäsille.
No enpä tiiä tuon hyödyllisyyttä, ei nostolaitteen varaan mitään täysiä maakuormia oteta...
https://youtu.be/pR1l6KaFWgc?feature=shared
Valoroikan joutuu kuiteskin menee laittaa.
Ymmärtääkseni yleisellä tiellä ei saa kuljettaa muualla kuin vetokoukkuun kytkettyä kärriä.
Valotöpselin pystyy kyllä laittamaan samaan pakettiin tuon hydrauliikan ryhmäliittimen kanssa.
valojen korkeussäätö? koskaan kuullukaan.. ration volyymi säätetään siitä plaukkarin oikeasta napista ja asema valitaan vasemmasta.. ja ratissa ei ole kuin töötin painin...kyllä sellanen nykysin on, ihan sitä varten ettei vastaantulijoita häikäistä, nimittäin kun takana on enempi kuormaa perä laskee ja lähivalojenkeila suuntaa ylöspäin. On se mulla jo muutamassa lavaautossakin ollut, tosin vähällä käytöllä se on, nykysin jo ihan automaattinen. Niin ja toki se vaikuttaa myös kaukovaloihin.