Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hivenen Biotalin säilöntäaineet  (Luettu 9466 kertaa)

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Hivenen Biotalin säilöntäaineet
Eikö tuo paalitouhu muutu sitte järjettömän kalliiksi jos muka pitää jotaki säilöntäainettaki käyttää? Ku se on muutenki jo kallein vaihtoehto.. 
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

Sahrami

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 212
Vs: Hivenen Biotalin säilöntäaineet
Eikö tuo paalitouhu muutu sitte järjettömän kalliiksi jos muka pitää jotaki säilöntäainettaki käyttää? Ku se on muutenki jo kallein vaihtoehto.. 
Varmistaa säilyvyyden. Kyllähän paalirehua ilman säilöntäainetta käytetään paljonkin, mutta niille lypsykarjatilallisille, joiden maito menee Emmentaalin valmistukseen suositellaan käyttämään säilöntäaineita ja varmistamaan, ettei voihappoitiöitä pääse maitoon. Jos itiöitä on maidossa, niin juustonvalmistusprosessissa juustot pullistuvat ja reikien koko jääpieniksi, mutta niitä on paljon. Tätä juustoa ei voida käyttää elintarvikkeeksi. Ja kuluthan maksetaan tietnkin tuottaijen yhteisestä pussista.
Uusi pihatto tulossa - sitten kun minusta tulee lottovoittaja

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Hivenen Biotalin säilöntäaineet
Eikö tuo paalitouhu muutu sitte järjettömän kalliiksi jos muka pitää jotaki säilöntäainettaki käyttää? Ku se on muutenki jo kallein vaihtoehto.. 

Jaa-a, KV nro 11, teräsrehutornin kustannukset 210 000 eur alv 0, mahtuu n. vajaa 2000 paalia. Mikähän lienee kallista.  :o

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Hivenen Biotalin säilöntäaineet
Eikö tuo paalitouhu muutu sitte järjettömän kalliiksi jos muka pitää jotaki säilöntäainettaki käyttää? Ku se on muutenki jo kallein vaihtoehto.. 

Jaa-a, KV nro 11, teräsrehutornin kustannukset 210 000 eur alv 0, mahtuu n. vajaa 2000 paalia. Mikähän lienee kallista.  :o

Pari kytä vuatta oon pirruuttani arvuutellu josko laakasiilo kannaattas laittaa. Tänä vuanna tuli eka kerta ko korkokulut alitti muavikulun. Tosin investoontia olis sitte tarvinnu kualettaa seuraavat 62 vuatta!?
Notta "KALLISTA vai kallista? ???

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Hivenen Biotalin säilöntäaineet
Eikö tuo paalitouhu muutu sitte järjettömän kalliiksi jos muka pitää jotaki säilöntäainettaki käyttää? Ku se on muutenki jo kallein vaihtoehto.. 

Jaa-a, KV nro 11, teräsrehutornin kustannukset 210 000 eur alv 0, mahtuu n. vajaa 2000 paalia. Mikähän lienee kallista.  :o

Pari kytä vuatta oon pirruuttani arvuutellu josko laakasiilo kannaattas laittaa. Tänä vuanna tuli eka kerta ko korkokulut alitti muavikulun. Tosin investoontia olis sitte tarvinnu kualettaa seuraavat 62 vuatta!?
Notta "KALLISTA vai kallista? ???

Aijaa?  Minä sain vain 47 vuotta kuoletusajaksi kun vastaavaa  laskelmaa tuossa tein..  elikkäs mun laskuopin mukaan, jos hintaero ei muutu niin olisin vasta 77 vuotias kun siiloinvestointi alkaisi tuottamaan. Jämerää?
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

37peuse

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Hivenen Biotalin säilöntäaineet
Eikö tuo paalitouhu muutu sitte järjettömän kalliiksi jos muka pitää jotaki säilöntäainettaki käyttää? Ku se on muutenki jo kallein vaihtoehto.. 

Jaa-a, KV nro 11, teräsrehutornin kustannukset 210 000 eur alv 0, mahtuu n. vajaa 2000 paalia. Mikähän lienee kallista.  :o

Pari kytä vuatta oon pirruuttani arvuutellu josko laakasiilo kannaattas laittaa. Tänä vuanna tuli eka kerta ko korkokulut alitti muavikulun. Tosin investoontia olis sitte tarvinnu kualettaa seuraavat 62 vuatta!?
Notta "KALLISTA vai kallista? ???

Aijaa?  Minä sain vain 47 vuotta kuoletusajaksi kun vastaavaa  laskelmaa tuossa tein..  elikkäs mun laskuopin mukaan, jos hintaero ei muutu niin olisin vasta 77 vuotias kun siiloinvestointi alkaisi tuottamaan. Jämerää?
***Paali hommia "nylkyttää" tilat jotka käyvät pankissa rahoja kääntelemässä homehtumisen pelossa.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Hivenen Biotalin säilöntäaineet
 
[/quote]***Paali hommia "nylkyttää" tilat jotka käyvät pankissa rahoja kääntelemässä homehtumisen pelossa.
[/quote]
Tuan homman mää oo ulukoostannu pankin täteille! ;) ;D