Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Metsän arvo  (Luettu 71757 kertaa)

kumikaaleppi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Metsän arvo
Enpä kyllä ainakaan itse koe olevani sentin senttiä velkaa valtiolle. Hoidan ja jätän hoitamatta omaisuuttani just niin kuin itse haluan, ja suosittelen muillekin samaa kadehtimisen sijaan. Puupulakaan kun ei varsinaisesti Suomea uhkaa. Komea luontokohde on mittaamattoman arvokas omassa arvomaailmassani, vaikka suurin osa metsistäni onkin ensisijaisesti talouskäytössä.

Maailman väestöongelmakaan ei varsinaisesti johdu suomalaisten liian suuresta määrästä. Linkola on toiminnan mies, jollaisia tämä maailma oikeasti tarvitsee.

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Metsän arvo
Onkohan kohdassa 1.13 Sassi puun kaadossa on tehokasta touhua.https://www.youtube.com/watch?v=4kMJDf1D-q8

alpo10

  • Vieras
Vs: Metsän arvo
Enpä kyllä ainakaan itse koe olevani sentin senttiä velkaa valtiolle. Hoidan ja jätän hoitamatta omaisuuttani just niin kuin itse haluan, ja suosittelen muillekin samaa kadehtimisen sijaan. Puupulakaan kun ei varsinaisesti Suomea uhkaa. Komea luontokohde on mittaamattoman arvokas omassa arvomaailmassani, vaikka suurin osa metsistäni onkin ensisijaisesti talouskäytössä.

Maailman väestöongelmakaan ei varsinaisesti johdu suomalaisten liian suuresta määrästä. Linkola on toiminnan mies, jollaisia tämä maailma oikeasti tarvitsee.
etpä kovin hyvin tunne ideologista oppi-isääsi.... tätä toiminnan miestä, ihan terveen miehen kevyeltä jutustelulta ainakin nämä lopun sitaatit vaikuttaa:
Linkola tuomitsee ajatukset, joiden mukaan Suomessa on vielä tilaa, joten suomalaisten ei tarvitsisi kantaa huolta väestöräjähdyksestä. Linkola on kirjoittanut, että suhteellisesti Suomea voidaan pitää maailman tiheimmin asuttuihin maihin kuuluvana, kun otetaan huomioon, millä ilmastovyöhykkeillä maailman maat sijaitsevat. Hän on huomauttanut, että Suomen ilmastovyöhykkeellä melkein kaikkialla muualla maapallolla vallitsee lähes väestötyhjiö

Väestönkasvu on Linkolan mielestä suurin uhka elämän jatkumiselle, ja hän onkin toistuvasti esittänyt pidäkkeettömän kannatuksensa muun muassa terrorismille aina syyskuun 11. päivän terrori-iskuista Unabomberiin, Hän myös hyväksyisi suurkaupunkien vesijohtoverkkojen myrkyttämisen ja tautiepidemiat


niin ja lähde on https://fi.wikipedia.org/wiki/Pentti_Linkola

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Metsän arvo
elikkä kun syntyvyys on lähellä nollaa suomessa kantaväestöllä niin se onkin hyvä juttu?   mutta kun tuota virheellistä porukkaa pukkaa tänne lisääntymään, niin sepä on oikeasti huono juttu...