Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "pläntti" EU-tukipeltoa ja metsää  (Luettu 6635 kertaa)

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: "pläntti" EU-tukipeltoa ja metsää


..Ostajia voi olla, mutta onko myyjiä?  Kaakon tilat on perinteisesti tuota kokoluokkaa, ei niillä juuri rikastu. Eikä kotipaikkojen realisointihaluja monellakaan juuri ole...   8)

No nyt vähän aliarvioit kurjan Karjalan tiloja  >:(   http://www.youtube.com/watch?v=AQRb6bZJk1U
Tuon tilan maita on myyty samaa myyntikanavaa käyttäen aiemminkin että ei nyt sentään noin pieniä tiloja.
Joko nyt meni viimeiset, siitä ei minulla ole tietoa.

No, minulla on tuntumaa vain tänne B-alueen savikoille.  8) Tilastojen mukaan tuo olisi ollut 1990-luvun aktiivitilaksi täällä aika tarkasti keskikokoinen, nyttemmin luopunut, ja siten potentiaalisesti myynnissä..
..Mutta keskiarvolukujen taakse peittyy aina niin isompia kuin pienempiäkin.  ;D
Slippin 'n sliding

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: "pläntti" EU-tukipeltoa ja metsää
Joo monenkokoisiahan niitä. Paiskasin YV:tä.
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia

viisasmies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
Vs: "pläntti" EU-tukipeltoa ja metsää
kyllä oli halpaa! ilmajoella sikafarmarit maksaisi tulva pelosta 8 ha tuon saman hinnan161 000 euroa! sillä nordea pankki rahoittaa reilusti sikafarmareita!

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: "pläntti" EU-tukipeltoa ja metsää
kyllä oli halpaa! ilmajoella sikafarmarit maksaisi tulva pelosta 8 ha tuon saman hinnan161 000 euroa! sillä nordea pankki rahoittaa reilusti sikafarmareita!

Hitto! Paljonkohan nuo pellon siirtokulut olisivat täältä Ilmajoelle? Minä voisin myydä kaikki omat ja vähän vieraitakin peltoja tuolla ha-hinnalla!  ::)  Ostaja maksakoon rahdin.
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia