Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa  (Luettu 21093 kertaa)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Nyt sain aikaiseksi korjata. Siinä on Orengas ja sen vieressä tukirengas. Ei varmasti pysy paikoillaan kunse menee lukkorenkaan uran ohi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Nyt sain aikaiseksi korjata. Siinä on Orengas ja sen vieressä tukirengas. Ei varmasti pysy paikoillaan kunse menee lukkorenkaan uran ohi.



siihen varrelle tartteis olla asennusholkki kasaamista varten. sellainen ohuenohut muovinen holkki, joka estää sen o-renkaan leikkaumisen siinä lukkorenkaan uran kohdalla. niinko venttiilivarrenkumien vaihdossa käytetään.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Jeps kokeilin ja norona vuotaa. Vien sen ammattilaiselle

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Jeps kokeilin ja norona vuotaa. Vien sen ammattilaiselle

Palaa ruutuun yksi, vien sen heti ammattilaiselle. Säästän paljon, mutta en tiedä säästäväni, koska tulee halvemmaksi tehdä itse.

No, itse tekisin vieläkin itse, koska sehän on haaste. Enkä säästä mitään.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Jeps kokeilin ja norona vuotaa. Vien sen ammattilaiselle

Palaa ruutuun yksi, vien sen heti ammattilaiselle. Säästän paljon, mutta en tiedä säästäväni, koska tulee halvemmaksi tehdä itse.

No, itse tekisin vieläkin itse, koska sehän on haaste. Enkä säästä mitään.

Jotenkin noin. Mistäs sen tietää, olis voinut toimia. Ja nyt tiedän miltä toi sylinteri näyttää sisältä.
Ja kävi ilmi että muillakin on ollut ongelmia songen sylintereiden kans.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Se sama songe 580 vuotaa. Tiivistesarjaa saa krampilta. Onko jotain vahvempaa tiiviste olemassa? Kun se nyt ei näköjään kestä normi tiivisteellä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
onko se tiiviste normaalia kokoa?  ettei vain olis joku kovempi laji?   tulipa mieleen että paljon ootais jos asentaessa käyttäis jotain muovilevyä ohjurina uran yli menossa...?

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
 Tarvii varmaan sen työtövarren suojakumin jatkossa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Katoin netistä että löytyy parempia tiiviwteitä kovempaan käyttöön. Se miten sen saa yli lukitus uran on kai lusikoita sitä varten. Kai nyt joku täällä päin osaa laitta sen kasaan jos mä etin parempi tiiviste, se on se isomman männän ulompi tiiviste joka on se heikko kohta

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
onko siinä joku nuolija mukana?   jos ei niin ei kauan kestä vaikka mitä tekis...

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Purettu, ite männän tiivisteet ja renkaat ehjät, turpamutterin ja ulkoputken tiiviste repaleena. Oli orengas ja tukirengas vieressä. mittaan ja käyn huommenna tiivistekeskuksessa kysyn mitä siinä kestäis.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Jäykempi o rengas ja tefloni tukirengas. Vaseliinillä sain ne pysymään paikoilaan kun ne menee lukkouran ohi. Liikkuu herkästi mäntä ja pääty, ei voi olla mitään poikittain silloin. Tätyy otta jotain raskampaa perään kokeilla onko tiivis

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Nyt sain aikaiseksi korjata. Siinä on Orengas ja sen vieressä tukirengas. Ei varmasti pysy paikoillaan kunse menee lukkorenkaan uran ohi.



siihen varrelle tartteis olla asennusholkki kasaamista varten. sellainen ohuenohut muovinen holkki, joka estää sen o-renkaan leikkaumisen siinä lukkorenkaan uran kohdalla. niinko venttiilivarrenkumien vaihdossa käytetään.

Kortsu..?

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Kest puoli tuntia, vuotaa norona, ideoita millä sen sais kestämään. Orengas ja tukirengas putäis kestää aika paljon painetta mutta toi ei.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9748
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Kest puoli tuntia, vuotaa norona, ideoita millä sen sais kestämään. Orengas ja tukirengas putäis kestää aika paljon painetta mutta toi ei.

Nyt asiasta mitään tietämättömänä ajattelisin , että ettit netistä sellaisen firman yhteystiedot, joka tekee ja /tai korjaa hyde sylintereitä. Se käyttää mitä käytettävisä on ja uusii loput sellaiseksi made in Finland tönäriksi, joka kestää isältä pojalle. Voihan olla että se ei käytä siitä kuin "korvat" mutta kierrätyshän on nykyaikaa.