Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urakointiuutisissa vakava asiavirhe  (Luettu 65938 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Niitä Coynty tekikin muutaman mutta mitään menestystä ei niistä tullut .

No mistäs Countystä tuli menestysmalli?
Ei Suomessa MUTTA MUUALLA .

No mistä???
Muualla maailmassa .

Voi ristuksen aasi!

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 560
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
-Voi tuota tyhmyyden osamäärää. Eikö tuo sana "Group" jo kerro tonttulan toopelle että kyse on konsernista jossa on useita yhtiöitä. Siis samaa paskaa joka tekee jopa konsernitilinpäätöksen. Sen sisällä voi rahaa liikutella niinkuin haluaa.

Mikä lie, kun nämä nykyiset webbifoorumien trollit ovat niin hanakoita syyttelemään muita trollaamisesta. Eivät ilmeisestikään edes tiedä mitä trollilla intterwebin yhteydessä tarkoitetaan ;- )

Tämä on varmaan  EX-FERMERIn suhteen hukkaan heitettyä, mutta jos kerran vielä. Volvo-konsernin mahdolisilla sisäisillä rahansiirroilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että konserniin kuuluva Volvo BM (nyk. Volvo CE) päätti lopettaa maataloustraktorituotannon yli 30 vuotta sitten ja myi sen Valmetille.

Jos haluaisi, EX-FERMERI voisi Volvo Group'in sivuilta nähdä konserniin kuuluvat yhtiöt. Niihin kuuluu mm. Volvo C(onstruction) E(quipment), mutta ei Volvocars eli henkilöautotuotanto.

Trollia tosiasiat eivät tietenkään kiinnosta, kuten EX-FERMERI'in lähettämästä viestistä ilmenee:

Etkö sää mölyapina osaa pitää turpaas kiinni? Vähän ny Toivottoman Topin ja joka paikas huseeraavan SAS.in kustannuksella oisin pitäny hauskaa. Onneks et sentään tonttu menny kääntämään. Näköjään harva hiffas. Tieto on VALTAA joten opettele pitämään ajatukses kurissa ja sormet samoin näppiksellä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Niitä Coynty tekikin muutaman mutta mitään menestystä ei niistä tullut .

No mistäs Countystä tuli menestysmalli?
Ei Suomessa MUTTA MUUALLA .

No mistä???
Muualla maailmassa .

Voi ristuksen aasi!
Coynteja oli Suomessa urakointikoneina savotoilla maansiirtokoneina ja lumen aurauksissa . Nufikalla oli Bray malli sekä myös huonosti kestävä neliveto , meillä oli joskus muinoin semmonen ollut . Etuakseli oli Suomessa laitettu . Majorin Manuelit oli Suomessa  kuormaaja traktori , Aran ja jonkun muun tekemät isot oli niissä usein . Nufikasta löytyy käännetyt versiot Eka nimisinä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
- Miten tähän asiaan nyt sotkeutu Volvocars??? Kas kun ei seuraavaksi avaruussukkula :)))))

- MIkä se on tuo "intterweb" ?? En ole moisesta ennen kuullutkaan??



-Voi tuota tyhmyyden osamäärää. Eikö tuo sana "Group" jo kerro tonttulan toopelle että kyse on konsernista jossa on useita yhtiöitä. Siis samaa paskaa joka tekee jopa konsernitilinpäätöksen. Sen sisällä voi rahaa ja osakkeita liikutella niinkuin haluaa.

Mikä lie, kun nämä nykyiset webbifoorumien trollit ovat niin hanakoita syyttelemään muita trollaamisesta. Eivät ilmeisestikään edes tiedä mitä trollilla intterwebin yhteydessä tarkoitetaan ;- )

Jos haluaisi, EX-FERMERI voisi Volvo Group'in sivuilta nähdä konserniin kuuluvat yhtiöt. Niihin kuuluu mm. Volvo C(onstruction) E(quipment), mutta ei Volvocars eli henkilöautotuotanto.

- Miten tähän asiaan nyt sotkeutu Volvocars??? Kas kun ei seuraavaksi avaruussukkula :)))))

- MIkä se on tuo "intterweb" ?? En ole moisesta ennen kuullutkaan??

Viimeksi muokattu: 31.08.16 - klo:07:46 kirjoittanut EX-FERMERI

Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 560
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
- Miten tähän asiaan nyt sotkeutu Volvocars??? Kas kun ei seuraavaksi avaruussukkula :)))))

- MIkä se on tuo "intterweb" ?? En ole moisesta ennen kuullutkaan??

Kuten saatoin arvata, trollipelle EX-FERMERI'ille vastaaminen on hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaa ;- )

*plonk*

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Metsä vastaa niinkuin sinne huutelet.


- Miten tähän asiaan nyt sotkeutu Volvocars??? Kas kun ei seuraavaksi avaruussukkula :)))))

- MIkä se on tuo "intterweb" ?? En ole moisesta ennen kuullutkaan??

Kuten saatoin arvata, trollipelle EX-FERMERI'ille vastaaminen on hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaa ;- )

*plonk*
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19871
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Paappa fermeri sitä 854T:n kuvaa tulemaan tänne. Se on kiinnostavampi kuin
kirjoittajien keskinäiset sarvenkolistelut.

Sain aikaseksi vaihtaa 7000:n öljyt ja suodattimen, sekä katsottua muutkin
öljyt kohdalleen. On ollut monta kivaa kyntöpäivää, tehoa on ja 4-siipinen
kulkee viitosen jäniksellä 1700 r/min. 12 litraa hehtaarille taisi polttoainetta
mennä. Minusta se on vähän.

-SS-

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Paappa fermeri sitä 854T:n kuvaa tulemaan tänne. Se on kiinnostavampi kuin
kirjoittajien keskinäiset sarvenkolistelut.

Sain aikaseksi vaihtaa 7000:n öljyt ja suodattimen, sekä katsottua muutkin
öljyt kohdalleen. On ollut monta kivaa kyntöpäivää, tehoa on ja 4-siipinen
kulkee viitosen jäniksellä 1700 r/min. 12 litraa hehtaarille taisi polttoainetta
mennä. Minusta se on vähän.

-SS-

Paan paan kun täältä uudenmaan ruuhkasta saan luvan maaseudun rauhaan lähteä niitä kuvia ottamaan.

Tiesitkö muuten että 5-tonnisen turbotuksesta käytiin -60 luvulla varsinainen kilpavarustelu?
1966 County toi 854T:n mutta niin esitteli turboversionsa myös Northrop. Roadless ei sekään halunnut jäädä jalkoihin ja esitteli oman turbotuksensa 1967.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Olisko kaikille parempi että pysyisit siellä sinipunikkisuomen pääläänissä,tähän varmasti moni yhtyy.

Viimeksi muokattu: 31.08.16 - klo:19:33 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Olisko kaikille parempi että pysyisit siellä sinipunikkisuomen pääläänissä,tähän varmasti moni yhtyy.

Nyt alko haiseen kepulaiselta kinkerpiirimantralta.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Pahaa tekee vanhan Fordistin silmille: Seppo Pentti kirjoittaa Basildonin jutussa Ford 7600 olleen ensimmäinen sarjavalmisteinen Ford turbotraktori. Ei se oli NIMENOMAAN FORD 7000. Ensimmäinen viritelmä oli CAV jälkiasennusturbo 5000:en, mutta tehdasasenteinen ja ahtaminen huomioonotettu oli 7000! Odotamme oikaisua!
http://www.youtube.com/watch?v=0wsrhJwwdws
ei sanottu olevan ensimmäinen ford turbo vaan väitettiin olevan ensimmäinen sarjavalmisteinen turbo traktori joka taitaa olla puppua.tais 702s olla ennen.

Kirovets K-700 tuli myyntiin 1964 ahdetulla V-8:lla:

"Vuonna 1959 USA:ssa vieraillut Nikita Hruštšov innostui hänelle
 esitellyistä suurtraktoreista ja määräsi välittömästi käynnistettäväksi
 kehitystyön 200…220 hv:n runko-ohjattavan traktorin kehittämiseksi.
 Ensimmäinen kone valmistui Kirovin tehtaalla heinäkuussa 1962 ja
 sarjatuotanto alkoi syksyllä 1964.

K-700:ssa oli moottorina YaMZ:n 14,9-litainen ahdettu
suorasuihkutusdiesel ja se oli varustettu sähköstartilla. "
Grow the feed, not the weeds!