Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agrimarket-huorra  (Luettu 1949 kertaa)

Tupajumi

  • Vieras
Agrimarket-huorra
Ootko agrimarket-huorra, eli ostat kaiken maataloudessa tarvittavan agrimarketista ja panet omamyyjää iltakaljan jälkee perssiiseen?

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19957
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Agrimarket-huorra
Ootko agrimarket-huorra, eli ostat kaiken maataloudessa tarvittavan agrimarketista ja panet omamyyjää iltakaljan jälkee perssiiseen?

Kovin sieppaa jokin nyt Tupajumia.

Ei, ei mieli tee tehdä mitään epäsiveellistä, kyllä tavaraa on tullut haetuksi sekä DLA-kaupan että yksityisen osuuskaupan pohjalle jääneen agrimarketin hyllystä. Agrissa on heinänsiemeniä varastossa tähän kerääjäkasvitouhuun laajempi valikoima. Toisaalta, K - maataloudessa on myös täällä sekä Länsi-Uudellamaalla pitkältä ajalta tuttu kauppias, joka on laittanut kauppakeskukseen omat rahansa likoon ja kaupankäynti muutenkin on asiallista, kuitenkin ilman Tupajumin peräämää romantiikkaa.

Nettikauppoja joskus käyttänyt, kasvisuojelu.fi:täkin, ja yksityisiä siemenpakkaajia. Entinen omamyyjä on nyt Bernerillä, mutta en ole vielä neuvotellut, mitä sieltä saisi.

-SS-

navettapiika

  • Vieras
Vs: Agrimarket-huorra
Minulla ehkä olisi tuohon jonkinlaisia mahdollisuuksia, mutta ikävä kyllä en ole Agrimarketin ovea kohta kahteen vuoteen avannut.. Ja hyvin olen pärjännyt, kiitos kysymästä. ;D

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Agrimarket-huorra
Yritän ostaa sieltä mistä halvemmalla saan, en keskiseltä :P Paitsi jos kiire yllättää niin sit muualtakin. Ei ole arkimarketin  ovi kohdallani paljon kulunut..
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65383
Vs: Agrimarket-huorra
heh, eipä ole enää täällä valinnan suurta murhetta kun ei ole kuin agri ja paimenpoikka....   niistäsitten arvalla heitä ja kun jotain metallista elikkä varaosaa niin sitten arkimarkettiin... on se vaan tuo markkinatalous hyvä asia.   k on jo piiiitkän matkan päässä ja yrma lopetettiin ihan suotta.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Agrimarket-huorra
Ootko agrimarket-huorra, eli ostat kaiken maataloudessa tarvittavan agrimarketista ja panet omamyyjää iltakaljan jälkee perssiiseen?

Olen. Kyllä. Kyllä. 8)

Tosin omamyyjä on kyllä nainen mutta kai sekin hanuria raottaa. :-\
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Agrimarket-huorra
Minulla ehkä olisi tuohon jonkinlaisia mahdollisuuksia, mutta ikävä kyllä en ole Agrimarketin ovea kohta kahteen vuoteen avannut.. Ja hyvin olen pärjännyt, kiitos kysymästä. ;D
Pistetään vielä paremmaksi,ei ole ollut sitä ovea,jos en väärin muista kahteen vuoteen tai jotakin sinnepäin.

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Agrimarket-huorra
Ootko agrimarket-huorra, eli ostat kaiken maataloudessa tarvittavan agrimarketista ja panet omamyyjää iltakaljan jälkee perssiiseen?

Olen. Kyllä. Kyllä. 8)

Tosin omamyyjä on kyllä nainen mutta kai sekin hanuria raottaa. :-\

Aamulla tilasin polttoöljyä omamyyjältä ja joskus ollaan oltu yhdessä iltakaljalla, saunassa, paljussa ja kännissä. Mutta tämä on karvanaamainen mies.
Se mikä ei tapa, se vituttaa