Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Iranilaisnuorukainen kouluttaa suvaitsevaiston 100-0 ! (video Suomesta!)  (Luettu 1328 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 "95% näistä on elintasopakolaisia"

 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 Jos kantasuomalainen esittäisi asit tuolla tavalla, pölhösuvakki-vajakit huusisivat kuorossa: RASSSSSISSSSTI!!!

 :D
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8308
Suomalaiset ovat suvaitsevaisia tiettyyn pisteeseen asti. Sotahistoria on sen näyttänyt. Eripura häviää ja koko kansa taistelee.

Tuollaiset Ruotsin maan kaltaiset karvakäsighetot pitää estää jo maahanmuuttopolitiikassa. Mutta, kuka uskaltaa kun heti ollaan kiihottamassa kansanryhmää vastaan.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Suomalaiset ovat suvaitsevaisia tiettyyn pisteeseen asti. Sotahistoria on sen näyttänyt. Eripura häviää ja koko kansa taistelee.

Tuollaiset Ruotsin maan kaltaiset karvakäsighetot pitää estää jo maahanmuuttopolitiikassa. Mutta, kuka uskaltaa kun heti ollaan kiihottamassa kansanryhmää vastaan.


 Ja Loimaan Pölhö huutaa et RASSSISTI niin kuin Li Andersson hänelle opettaa ;)

Turun Varissuosta tulossa kovaa vauhtia samanlainen ghetto. Väestöstä jo 60% maahanmuuttajia tai maahantunkeutujia.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Pete-Puuha

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Köyhä joutuu puimaan romuilla..
Hankmo, vaarivainaan vaari ja vuokrapelto...