Kirjoittaja Aihe: E-mallin ikeessä  (Luettu 9683 kertaa)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • *
  • Viestejä: 6446
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #30 : 28.01.17 - klo:19:18 »
Missä välissä tavan tallaaja ehtii ajaa miljoona kilometriä.  Jos autossa jokin osaalue pettää, kuten muutamissa MB malleissa ruoste pukkaa pintaan, niin melkoista vaivaa pitää nähdä että se näyttää kohtuullisen hyvältä. Mutta  saksalaisten maine näyttää sallivan melkoisia ongelmia. Esim mesen jakopää ongelmia unohtamatta.

Siksipä kannattaakin ostaa uudenkarhea, jolla ajettu eka 300tkm tms. sisäänajoa :)

Naapuri tientakaa osti juuri uuden pösön, että kyllä niitäkin menee. Auton voi valita lähes pelkästään ulkonäöllisistä syistä :D

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Viljelijä

  • Mestari
  • *****
  • Viestejä: 4353
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #31 : 28.01.17 - klo:19:50 »
Tietäkö kukaan, mihin Saksassa käytetyt autot sumpataan, kun autojen keski'ikä jotain reilut 10 vuotta?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • *
  • Viestejä: 15565
  • vastustan
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #32 : 28.01.17 - klo:21:08 »
selittääkö mersun huolto-organisaatio tuon mersun yleisyyden ambulanssi-autona vai onko se joku varustelijan standardi auto vai mikä siihen on syynä, sprintterikuskeilla kun itsellään on aika monella se mielipede jotta jos pumppu toppaa niin sais joku muunmerkkinen auto olla ensihoitajilla alla... onko nuo ambulassit tehty paremmilla osilla

taksipuolella kun taas katsoo niin tuo sprintteri ei olekkaan niin yleinen noissa bikkubussien alustoissa, näin äkkiä miettien siellä luulis olevan aika tasaisesti merkkien välille jakauteneet käyttäjät, mikä lie totuus rekisteröintitilastoissa :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

John Ferguson

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 1007
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #33 : 28.01.17 - klo:21:32 »
Tietäkö kukaan, mihin Saksassa käytetyt autot sumpataan, kun autojen keski'ikä jotain reilut 10 vuotta?
Suomeen ja muihin itäeuroopan paskamaihinhan nuo rahdataan, jossa sitten ihmiset ostaa ne uudenkarheina. ;) Itse pyrin vaihtamaan siinä vaiheessa kun pirssillä on kymmenen vuotta ikää ja käytettynä ostankin, noin 5v ikäisenä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • *
  • Viestejä: 15565
  • vastustan
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #34 : 28.01.17 - klo:21:59 »
Tietäkö kukaan, mihin Saksassa käytetyt autot sumpataan, kun autojen keski'ikä jotain reilut 10 vuotta?
Suomeen ja muihin itäeuroopan paskamaihinhan nuo rahdataan, jossa sitten ihmiset ostaa ne uudenkarheina. ;) Itse pyrin vaihtamaan siinä vaiheessa kun pirssillä on kymmenen vuotta ikää ja käytettynä ostankin, noin 5v ikäisenä.
niinmpä niin, ei se mersun paremmuus tule esiin jos joku sen uutena ostaa kolmihenkisen perheen käyttöön joka sillä pikku pätkää ajaa, sulloo lapset luistimineen takapenkille niinkuin muihinkin autoihin, emäntä peruuttelee betoniporsaisiin ja isäntä möyrästää mettäautotiet kanakoiran kans ja täräyttää kylmiltään kolmenkympin pakkasesta käyntiin vieraissa käydessään, se mersu on kymmenvuotiaana tasan yhtä haluttu ja halpa kuin jokin  muukin merkki, voi olla että toyota on jopa kalliimpi :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • *
  • Viestejä: 4436
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #35 : 29.01.17 - klo:08:05 »
Joo Toyota in ihan sikahinnassa käytettynä. Vaikka eisekään mitenkään mitenkään laadullaan enään vakuuta. Olivat kyllä yhteen aikaan varsin lujia teknisesti vaikka pellit täyttä paskaa. Mutta nämä uudemmat on kyllä melko romiskoja. Eikä auton laadusta yksin kyllä kerro vikatilastot kaikkea.

Enemmän esim ajettavuus esim väistökokeet ymsa turvallisuus näkökannat. Ja tietenkin viihtyvyys pidemmillä ajomatkoilla myös bykmejä isompien ihmisten siis.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • *****
  • Viestejä: 49737
  • KKKK, KerääjäKasveilla Kääpiölle Kömpijä
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #36 : 06.12.17 - klo:12:16 »
Paljon muutakin mielenkiintoista, E-mallin lisäksi.

Kyl on jamppa nähny vaivaa sivunsa eteen.

http://www.autokuplii.com/

Vähän erilainen vanha mese...

https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201712052200570821_oa.shtml


Mittarissa on liki miljoona kilometriä ja autossa on vielä alkuperäinen moottori ja auto alkuperäisellä omistajallaan. Tämä on aito suomalainen tarina.

Toki remonttien määrässä pitää muistaa kurikkalaisuus...

😂😂

Viljelijä

  • Mestari
  • *****
  • Viestejä: 4353
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #37 : 06.12.17 - klo:14:11 »
Kuka tavallinen tallaaja  ehtii ajamaan edes 500 tkm saati sitten miljoonaa. Ja 20 ikäsenä hinta on  käytännössä  olematon merkistä riippumatta.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • *
  • Viestejä: 15565
  • vastustan
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #38 : 06.12.17 - klo:23:45 »
Paljon muutakin mielenkiintoista, E-mallin lisäksi.

Kyl on jamppa nähny vaivaa sivunsa eteen.

http://www.autokuplii.com/

Vähän erilainen vanha mese...

https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201712052200570821_oa.shtml


Mittarissa on liki miljoona kilometriä ja autossa on vielä alkuperäinen moottori ja auto alkuperäisellä omistajallaan. Tämä on aito suomalainen tarina.

Toki remonttien määrässä pitää muistaa kurikkalaisuus...

😂😂
mittään ei oo tehty, laakeriliskaa ja männänrengasta vaihdettu, kardaania ja syyläriä menny... komasosan maksaneella datsunilla ajaa 500 tkm eikä tartte kertaakaan jätkän  kävellä :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

tohtori

  • Aktiivi
  • ***
  • Viestejä: 205
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #39 : 07.12.17 - klo:09:45 »
Pitääkö tästä nyt ymmärtää niin, että jos ei ikinä vie mersuansa korjaamolle, niin siinä ei ole mitään vikaa?

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • *
  • Viestejä: 4436
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #40 : 07.12.17 - klo:10:04 »
Paljon muutakin mielenkiintoista, E-mallin lisäksi.

Kyl on jamppa nähny vaivaa sivunsa eteen.

http://www.autokuplii.com/

Vähän erilainen vanha mese...

https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201712052200570821_oa.shtml


Mittarissa on liki miljoona kilometriä ja autossa on vielä alkuperäinen moottori ja auto alkuperäisellä omistajallaan. Tämä on aito suomalainen tarina.

Toki remonttien määrässä pitää muistaa kurikkalaisuus...

😂😂
mittään ei oo tehty, laakeriliskaa ja männänrengasta vaihdettu, kardaania ja syyläriä menny... komasosan maksaneella datsunilla ajaa 500 tkm eikä tartte kertaakaan jätkän  kävellä :) ;) :D ;D

Meil ainaki on ratsuni tai niskani laittanu käveleen samoin toyota
Ja subaru. Että ei auta itsekidutuskaan siihen että ei jäis välille👿
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

tohtori

  • Aktiivi
  • ***
  • Viestejä: 205
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #41 : 07.12.17 - klo:13:53 »
Paljon muutakin mielenkiintoista, E-mallin lisäksi.

Kyl on jamppa nähny vaivaa sivunsa eteen.

http://www.autokuplii.com/

Vähän erilainen vanha mese...

https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201712052200570821_oa.shtml


Mittarissa on liki miljoona kilometriä ja autossa on vielä alkuperäinen moottori ja auto alkuperäisellä omistajallaan. Tämä on aito suomalainen tarina.

Toki remonttien määrässä pitää muistaa kurikkalaisuus...

😂😂
mittään ei oo tehty, laakeriliskaa ja männänrengasta vaihdettu, kardaania ja syyläriä menny... komasosan maksaneella datsunilla ajaa 500 tkm eikä tartte kertaakaan jätkän  kävellä :) ;) :D ;D

Meil ainaki on ratsuni tai niskani laittanu käveleen samoin toyota
Ja subaru. Että ei auta itsekidutuskaan siihen että ei jäis välille👿

Juu yleensä kuulee näillä palstoilla kuinka Toyota miehet kehuvat vehkeidensä luotettavuutta ja sitä kuinka ei ole koskaan tarvinnut kävellä. Monesti siinä vaan käy niin että kun joku kaunis aamu tojo ei lähtenytkään käyntiin ja piti soittaa paikallinen taksiautoilija hakemaan e-sarjan mercedeksellä niin tämän jälkeen unohtuu  useamminkin ladata toyota akkuja tai vahingossa tankkaa väärää polttoainetta että pääsisi taas sinne mersun takapenkille.

SKN

  • Mestari
  • *****
  • Viestejä: 49737
  • KKKK, KerääjäKasveilla Kääpiölle Kömpijä
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #42 : 07.12.17 - klo:16:42 »
Paljon muutakin mielenkiintoista, E-mallin lisäksi.

Kyl on jamppa nähny vaivaa sivunsa eteen.

http://www.autokuplii.com/

Vähän erilainen vanha mese...

https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201712052200570821_oa.shtml


Mittarissa on liki miljoona kilometriä ja autossa on vielä alkuperäinen moottori ja auto alkuperäisellä omistajallaan. Tämä on aito suomalainen tarina.

Toki remonttien määrässä pitää muistaa kurikkalaisuus...

😂😂
mittään ei oo tehty, laakeriliskaa ja männänrengasta vaihdettu, kardaania ja syyläriä menny... komasosan maksaneella datsunilla ajaa 500 tkm eikä tartte kertaakaan jätkän  kävellä :) ;) :D ;D

Meil ainaki on ratsuni tai niskani laittanu käveleen samoin toyota
Ja subaru. Että ei auta itsekidutuskaan siihen että ei jäis välille👿

Juu yleensä kuulee näillä palstoilla kuinka Toyota miehet kehuvat vehkeidensä luotettavuutta ja sitä kuinka ei ole koskaan tarvinnut kävellä. Monesti siinä vaan käy niin että kun joku kaunis aamu tojo ei lähtenytkään käyntiin ja piti soittaa paikallinen taksiautoilija hakemaan e-sarjan mercedeksellä niin tämän jälkeen unohtuu  useamminkin ladata toyota akkuja tai vahingossa tankkaa väärää polttoainetta että pääsisi taas sinne mersun takapenkille.


😂😂😂😂😂

Viljelijä

  • Mestari
  • *****
  • Viestejä: 4353
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #43 : 07.12.17 - klo:16:47 »
 Mailmassa on niin paljon hyviä autoja, ettei niittä saa millään selkeästi paremmuusjärjestyksee.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • *****
  • Viestejä: 3753
    • Profiili
Vs: E-mallin ikeessä
« Vastaus #44 : 07.12.17 - klo:17:33 »
 On niin teinipoikien amisviiksipärinää tapella autojen paremmuudesta.

 ...hohhoijjaaa...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!