Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulta pukkaa Oripäässä  (Luettu 3414 kertaa)

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19933
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Tulta pukkaa Oripäässä
Pakkaset tarkittavat lisälämmityksiä, samoin öljy- ja hakekattilat ovat ylikuormalla.
Olen tuolla parissa hallissa jo käynyt haistelemassa käryjä, joita kesän seisaallaan olleet
pölyiset lämmitysvastukset jossakin ilmanvaihdossa tekevät, käyntiin lähdettyään.

Kyseisen kiinteistön rakennuksista tuo palo on pienimmässä ja nähtävästi vanhimmassa osassa.
Forssan lehdessä on tarkempaa tietoa.

Toivottavasti vakuutukset ovat kunnossa.

-SS-

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Tulta pukkaa Oripäässä
Toivottavasti vakuutukset ovat kunnossa.

Uutisten mukaan poliisi selvittää palon syytä.

(itse asiassa poliisi suorittaa aina palosyytutkinnan, nykyisin lehdissä vaan on tapana yrittää vääristellä tavanomaisetkin asiat näyttämään jotenkin epäilyttäviltä)

Tuossakin kolme sikalaa ihan rinnakkain, jossain aikaisemmassa vastaavassa muissa rakennuksissa siat olisivat muuten selvinneet mutta ilmanvaihto veti savut sisään naapurirakennuksiinkin. Nyt ilmeisesti selvisivät joko paremmalla tuurilla tai osaamisella.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19933
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Tulta pukkaa Oripäässä
Toivottavasti vakuutukset ovat kunnossa.

Uutisten mukaan poliisi selvittää palon syytä.

(itse asiassa poliisi suorittaa aina palosyytutkinnan, nykyisin lehdissä vaan on tapana yrittää vääristellä tavanomaisetkin asiat näyttämään jotenkin epäilyttäviltä)

Tuossakin kolme sikalaa ihan rinnakkain, jossain aikaisemmassa vastaavassa muissa rakennuksissa siat olisivat muuten selvinneet mutta ilmanvaihto veti savut sisään naapurirakennuksiinkin. Nyt ilmeisesti selvisivät joko paremmalla tuurilla tai osaamisella.

Mutta kun ilmakuvaa katsoo, on noin 5 x isommat kanakopit samalla tontilla. Onni onnettomuudessa, ettei ollut myrskyä tms.

-SS-