Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EI "minun maatilani"  (Luettu 32479 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9765
Vs: EI "minun maatilani"
Nettifarmia tuli vilkaistua ja kirjauduinkin. Yksinkertaisen näköinen ja kokeilenpa käyttää vähän aikaa niin selviää sitten.

Kokemuksesi perusteella voi alkaa joukkopako mm:stä. :)

timotej

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 977
Vs: EI "minun maatilani"
Aika mojova vajaan 400e lasku. Ammu ei tainnut nuon kallis olla? Onko tuo hinta tuolle puolivalmiille ohjelmistolle että onko täydellisen toimivan ohjelmiston hinta sitten vajaa 800 euroa?  >:(  :D

Entä jos nuota moduuleita tiputtelee pois niin downgreidaako ne Ammua samaan tahtiin alas päin vaikka hinta on eri luokkaa kuin Ammulla oli?

Huvittavaa että Ammulinkillä on oma MM-hintansa vaikka se toimii vain Ammussa.  :D


Kilpailua tarvittaisiin kyllä tällekin saralle.
Kyllä moduulit tippuu ammustakin, vaikka kuinka isolla rahalla se olisi aikoinaan ostettu. Tässä on sama systeemi kuin Bernerin autoverossa. MM:n perusmoduulilla voi käyttää vain win-elmeriä. Tuotostiedot voi sitten lähettää proagrian verkkopalvelujen kautta.

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: EI "minun maatilani"
Nettifarmia tuli vilkaistua ja kirjauduinkin. Yksinkertaisen näköinen ja kokeilenpa käyttää vähän aikaa niin selviää sitten.

Kokemuksesi perusteella voi alkaa joukkopako mm:stä. :)
Jään tähän

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: EI "minun maatilani"
Miten muilla toimii, on sekavan oloinen, vasikan syntymän ilmoituksessa ei hyväksy isän tietoja. Kyseinen sonni meni syksyllä teuraaksi, ja nyt viimeisen vasikan kohdalla ei hyväksy tunnusta, muut poikimiset tuli ilmoitettua vanhalla elmerillä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9765
Vs: EI "minun maatilani"
Miten muilla toimii, on sekavan oloinen, vasikan syntymän ilmoituksessa ei hyväksy isän tietoja. Kyseinen sonni meni syksyllä teuraaksi, ja nyt viimeisen vasikan kohdalla ei hyväksy tunnusta, muut poikimiset tuli ilmoitettua vanhalla elmerillä.

Lähetin yhtenä iltana tulikiven katkuisen ja kirosanoilla höystetyn palautteen, kun olivat syntymän ilmoittamisen poistaneet koko ohjelmasta. Opetusvideokin ko aiheesta oli vanhan version video. Vasta kun löysin videon uudesta ylävalikosta tajusin mistä syntymä löytyi. "Et ole valinnut yhtään eläintä" ja sieltä sitten vaan :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: EI "minun maatilani"
tuo juuri parasta noissa uusissa ohjelmissa... ettiä pitää kuin sitä yhtä sieltä jotta saa jonkin tehtyä!        siiis... miksi aina pitää tehdä uudesta versiosta vaikeaselkoisempi kuin entinen on??   en ymmärrä kun noita ohjelmia tehdään HELPOTTAMAAN asioita!                    yskinkertaisuudesta ei enää tietoakaan...   klikkausten määrä potenssiin entiseen verrattuna.. monessa muussakin!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9765
Vs: EI "minun maatilani"
tuo juuri parasta noissa uusissa ohjelmissa... ettiä pitää kuin sitä yhtä sieltä jotta saa jonkin tehtyä!        siiis... miksi aina pitää tehdä uudesta versiosta vaikeaselkoisempi kuin entinen on??   en ymmärrä kun noita ohjelmia tehdään HELPOTTAMAAN asioita!                    yskinkertaisuudesta ei enää tietoakaan...   klikkausten määrä potenssiin entiseen verrattuna.. monessa muussakin!

Sä sanoit saman asian paljon tiiviimmin, kuin minä siinä palautteessa. Tosin sen verta kihahdin, että oli pakko käyttää "täytesanoja". Hyvät ohjeet tuli sähköpostiin seuraavana päivänä, eli homma kannatti:)

Härö

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 732
Vs: EI "minun maatilani"
Miten muilla toimii, on sekavan oloinen, vasikan syntymän ilmoituksessa ei hyväksy isän tietoja. Kyseinen sonni meni syksyllä teuraaksi, ja nyt viimeisen vasikan kohdalla ei hyväksy tunnusta, muut poikimiset tuli ilmoitettua vanhalla elmerillä.

Lähetin yhtenä iltana tulikiven katkuisen ja kirosanoilla höystetyn palautteen, kun olivat syntymän ilmoittamisen poistaneet koko ohjelmasta. Opetusvideokin ko aiheesta oli vanhan version video. Vasta kun löysin videon uudesta ylävalikosta tajusin mistä syntymä löytyi. "Et ole valinnut yhtään eläintä" ja sieltä sitten vaan :)

Eipä tuosta ohjelmasta muuta voi odottaa. Oliko ne käyttö ja poistotavat yhä siellä juosten kustu, eli ilman numerointia ja lyhenteinä? Nimittäin virheen vaara on niissä ilmeinen.

mah

  • Vieras
Vs: EI "minun maatilani"
Ennen oli paremmin. Nälkävuodet ja kaikki.  :'(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: EI "minun maatilani"
mutta ittiä ihmetyttää tuo hiton tarkka homma... virhe on niiiiin helppo tehä, väsyneenä/kiireessä..  ja vastuunkantaja löytyy aina!         miksi noista ei tehdä yksinekertaisen käyttäjän ystävällistä mallia?        ite ainakin niin tunpelo noitten kanssa...

CFire

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: EI "minun maatilani"
Nettifarmia tuli vilkaistua ja kirjauduinkin. Yksinkertaisen näköinen ja kokeilenpa käyttää vähän aikaa niin selviää sitten.


Kokemuksesi perusteella voi alkaa joukkopako mm:stä. :)

ID-Importilla/korvamerkkimyynnillä vissiin vähä (taloudellisia?) ongelmia, kun nyt on ollut jo korvamerkkitoimituksissa usean viikon pituinen "huoltokatko" jonka kestoa ei tiedetä, ja nyt oli tuokin sivu mennyt kumoon...

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: EI "minun maatilani"
Ilmoitin vahingossa syntymän ja tämän emän lopetuksen väärälle viikolle. Olin ihan tokkurassa juhannusviikon jälkeisen loppuviikkon  rehunteon  ja ruiskutusten  valvottamana. Viimeinkin kun olin äkännyt että syntymä on siellä oikealla symbolilaatikossa oleva naudan pää ja poisto on kuorma-autosymbooli .Mistään ei sitten löytynyt muokkaus mahdollisuutta ,eikä jo poistettua emääkään löytynyt mistään . ##***
Ilmeisesti vain ammussa on tietojen muokkaus mahdollisuus ? mutta minä teen yleensän vain ilmoitukset tällä ohjelmalla . Ei muuta kuin kaivaa vanha läppäri kaapista ja käynnistää kone kun siinä on Elmeri . Käynnistys kesti tolkuttoman kauan mutta sain viimein Elmerin auki ja tein uudet oikeat ilmoitukset . Uutta syntymää ei hyväksytty kuin osittain kun emä oli jo kuollutkin vaikka paluuviesti hyväksyi korvaavat ilmoitukset. Kyllä minä kirosin ja kirosin niin että emäntä pahoitti mielensä . On tämä sellainen että muuta ei tule mieleen. Juuri kun on oppinut jotenkin niin kaikki päivitetään kuitenkin hevon kuuseen taas

Viimeksi muokattu: 11.07.17 - klo:23:20 kirjoittanut Yrjö-Einari

Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: EI "minun maatilani"
juuri tuo on se miunkin mileipahan juuri... hitto jos noita nysvää joka päivä monta tuntia niin oppiihan sen kikat mutta kun kerta kolmeen kuuhun jotain laittaa niin pitäsi olla niiiin yksinkertainen tahi sit kunnon opasteet että jaksaa tapella...                          ja päivityksessä sit muutetaan se joku juttu että päinvastoin kuin ennen... ja sit taas hakusessa...                                 kiva kun nörtit kiusaa... ja miä teen seuravan kerran ilmotuksen syrjinnästä!    ikärasismia!

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3667
Vs: EI "minun maatilani"
Ilmoitin vahingossa syntymän ja tämän emän lopetuksen väärälle viikolle. Olin ihan tokkurassa juhannusviikon jälkeisen loppuviikkon  rehunteon  ja ruiskutusten  valvottamana. Viimeinkin kun olin äkännyt että syntymä on siellä oikealla symbolilaatikossa oleva naudan pää ja poisto on kuorma-autosymbooli .Mistään ei sitten löytynyt muokkaus mahdollisuutta ,eikä jo poistettua emääkään löytynyt mistään . ##***
Ilmeisesti vain ammussa on tietojen muokkaus mahdollisuus ? mutta minä teen yleensän vain ilmoitukset tällä ohjelmalla . Ei muuta kuin kaivaa vanha läppäri kaapista ja käynnistää kone kun siinä on Elmeri . Käynnistys kesti tolkuttoman kauan mutta sain viimein Elmerin auki ja tein uudet oikeat ilmoitukset . Uutta syntymää ei hyväksytty kuin osittain kun emä oli jo kuollutkin vaikka paluuviesti hyväksyi korvaavat ilmoitukset. Kyllä minä kirosin ja kirosin niin että emäntä pahoitti mielensä . On tämä sellainen että muuta ei tule mieleen. Juuri kun on oppinut jotenkin niin kaikki päivitetään kuitenkin hevon kuuseen taas
Tuommosessa muutoksessa kannattaa soittaa rekisterin ylläpitäjälle.Syntymätunnukset valmiiksi,menee parhaillaan 5min korkeintaan ja homma on täysin selvä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: EI "minun maatilani"
Ilmoitin vahingossa syntymän ja tämän emän lopetuksen väärälle viikolle. Olin ihan tokkurassa juhannusviikon jälkeisen loppuviikkon  rehunteon  ja ruiskutusten  valvottamana. Viimeinkin kun olin äkännyt että syntymä on siellä oikealla symbolilaatikossa oleva naudan pää ja poisto on kuorma-autosymbooli .Mistään ei sitten löytynyt muokkaus mahdollisuutta ,eikä jo poistettua emääkään löytynyt mistään . ##***
Ilmeisesti vain ammussa on tietojen muokkaus mahdollisuus ? mutta minä teen yleensän vain ilmoitukset tällä ohjelmalla . Ei muuta kuin kaivaa vanha läppäri kaapista ja käynnistää kone kun siinä on Elmeri . Käynnistys kesti tolkuttoman kauan mutta sain viimein Elmerin auki ja tein uudet oikeat ilmoitukset . Uutta syntymää ei hyväksytty kuin osittain kun emä oli jo kuollutkin vaikka paluuviesti hyväksyi korvaavat ilmoitukset. Kyllä minä kirosin ja kirosin niin että emäntä pahoitti mielensä . On tämä sellainen että muuta ei tule mieleen. Juuri kun on oppinut jotenkin niin kaikki päivitetään kuitenkin hevon kuuseen taas
Tuommosessa muutoksessa kannattaa soittaa rekisterin ylläpitäjälle.Syntymätunnukset valmiiksi,menee parhaillaan 5min korkeintaan ja homma on täysin selvä.
Soittaminen on kyllä oikotie onneen useinkin..näissäkin asioissa. Mutta nyt oli tapahtunut sitten sellainen juttu, minkä ei pitänyt olla mahdollista, vaan niinpä vain oli. Meille tuli välitysvasikoita viime kesänä kolme kappaletta ja nyt keväällä nämä rupesivatkin herjaamaan, kun ei ole poistoilmoitusta tehty. Navetassa tsekattiin kaikki läpi ja siellä ne ilmeisen elävinä kävelivät ketassaan. Kumminkin ne oli viimeksi nähty HK:lla..eli soittoa kehiin, selitin vastaajalle, mikä on ongelma..ja hänkin ihmetteli, että mikä ongelma..selvisihän se, kun toiseen päähän löytyi kokeneempi vastaaja. Olimme ilmoittaneet liian nopeasti vasikat meille, HK ei ollut kerinnyt tehdä omaa ilmoitustaan tässä välissä ja vasikat olivat ohjelman mukaan siirtyneetkin meille suoraan edelliseltä tilalta ja nyt olivat HK:lla ja meidän olisi ne pitänyt poistaa..eli ei ummarra, mutta nyt on sitten kelloa rukkaamalla saatu ilmoitukset oikeaan järjestykseen ja vasikat eloon jälleen kerran..tai jotain.