Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EI "minun maatilani"  (Luettu 32429 kertaa)

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: EI "minun maatilani"
Ilmoitin vahingossa syntymän ja tämän emän lopetuksen väärälle viikolle. Olin ihan tokkurassa juhannusviikon jälkeisen loppuviikkon  rehunteon  ja ruiskutusten  valvottamana. Viimeinkin kun olin äkännyt että syntymä on siellä oikealla symbolilaatikossa oleva naudan pää ja poisto on kuorma-autosymbooli .Mistään ei sitten löytynyt muokkaus mahdollisuutta ,eikä jo poistettua emääkään löytynyt mistään . ##***
Ilmeisesti vain ammussa on tietojen muokkaus mahdollisuus ? mutta minä teen yleensän vain ilmoitukset tällä ohjelmalla . Ei muuta kuin kaivaa vanha läppäri kaapista ja käynnistää kone kun siinä on Elmeri . Käynnistys kesti tolkuttoman kauan mutta sain viimein Elmerin auki ja tein uudet oikeat ilmoitukset . Uutta syntymää ei hyväksytty kuin osittain kun emä oli jo kuollutkin vaikka paluuviesti hyväksyi korvaavat ilmoitukset. Kyllä minä kirosin ja kirosin niin että emäntä pahoitti mielensä . On tämä sellainen että muuta ei tule mieleen. Juuri kun on oppinut jotenkin niin kaikki päivitetään kuitenkin hevon kuuseen taas
Tuommosessa muutoksessa kannattaa soittaa rekisterin ylläpitäjälle.Syntymätunnukset valmiiksi,menee parhaillaan 5min korkeintaan ja homma on täysin selvä.

Olen hakenut elmerillä uudet tiedot tuon jälkeen viikko ja siinä oli kyllä tiedot oikein eikä ollut virheilmoituksia . Nämä rekisterin kolmen päivän ilmoitusajat on ihan perseestä kun moni kiire sesonki kestää kaueman ja yritä nyt taas muutaman tunnin yöunilla muistaa joku syntymä tai poisto.

 Saas taas nähdä kuinka paljon tuottajien stressi lisääntyy kun mennään jälleen kerran p***e edellä puuhun kun seuraavaksi kirjaamme lohkokirjanpidon vipu palveluun " viimeistään päivämäärien tapahtumasta" kera . Ja kun viljelijöiden arkea pitäisi helpottaa ?

Viimeksi muokattu: 12.07.17 - klo:10:44 kirjoittanut Yrjö-Einari

Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9724
Vs: EI "minun maatilani"


 Saas taas nähdä kuinka paljon tuottajien stressi lisääntyy kun mennään jälleen kerran p***e edellä puuhun kun seuraavaksi kirjaamme lohkokirjanpidon vipu palveluun " viimeistään päivämäärien tapahtumasta" kera . Ja kun viljelijöiden arkea pitäisi helpottaa ?

Onko tuollainen "hirttoköysi" todella tulos tai suunnitteilla :(

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: EI "minun maatilani"


 Saas taas nähdä kuinka paljon tuottajien stressi lisääntyy kun mennään jälleen kerran p***e edellä puuhun kun seuraavaksi kirjaamme lohkokirjanpidon vipu palveluun " viimeistään päivämäärien tapahtumasta" kera . Ja kun viljelijöiden arkea pitäisi helpottaa ?

Onko tuollainen "hirttoköysi" todella tulos tai suunnitteilla :(

Noin 60 kohtaa joilla vähennetään valvontaa ,oli juttua maastullissa . Mutta jos jotain tehdään niin se on yleensä hallinnon näkemys ja helpottaa hallintoa . Tässä tapauksessa ei tarvitse tehdä lannoitevalvontoja . Periaatteessa hyvä ajatuksena mutta vanhastaan on aina käynyt että  tulee päivämääriä joita sitten kiristetään ja aikaistetaan . Ja kas uusi stressikerroin on taas valmis ja todettiin että byrokratia ei vähentynytkään vaan lisääntyi .

Viimeksi muokattu: 12.07.17 - klo:13:12 kirjoittanut Yrjö-Einari

Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: EI "minun maatilani"
kiva kun  ei neää tartte jotain vanhaa juttua stressata, vaan löytyy ihan uusi..