Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Norminpurkutalkoot  (Luettu 2733 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Norminpurkutalkoot
Tuohan kevensi jo tosi paljon..ihan monta paperiarkkia kansiosta. Olen mää nyt otettu, kun Husu-Kallio kääräisi hihat ja rupesi töihin asian hyväksi.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Norminpurkutalkoot
Tuohan kevensi jo tosi paljon..ihan monta paperiarkkia kansiosta. Olen mää nyt otettu, kun Husu-Kallio kääräisi hihat ja rupesi töihin asian hyväksi.
Oli tässä popliinitakki vai kasmirvillaako lie ollunna päällä navetassa naapurikunnassa,hyvin käytännöllistä...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Norminpurkutalkoot
Tuohan kevensi jo tosi paljon..ihan monta paperiarkkia kansiosta. Olen mää nyt otettu, kun Husu-Kallio kääräisi hihat ja rupesi töihin asian hyväksi.
Oli tässä popliinitakki vai kasmirvillaako lie ollunna päällä navetassa naapurikunnassa,hyvin käytännöllistä...
Tottakai..pitäähän sitä olla edustava, vaikka sitten jonkun pöpön mukaansa nappaisikin. Kiuruvetisiäkin oli käynyt moikkailemassa..jälleen on maailma pelastettu.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: Norminpurkutalkoot
Kyllä on taas mahtava asenne!

Ihan perseestä että edes jotain on kevennetty, iha sama vaikka olisivat lisänneet saman verran byrokratiaa, ei vaikutusta!!!
Suunta on ihan väärä!

Lemmy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 917
Vs: Norminpurkutalkoot
On vaan muutama tullut nähtyä näitä asioiden yksinkertaistamiskampanjoita. Siltä pohjalta ymmärrettävää.
Kaaoksesta nousee harha, meille se on tähtitarha.
http://haapasalontila.fi/index.html