Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veroilmoitukset kasassa?  (Luettu 39836 kertaa)

kihveli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 553
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
Minä vähennän työhuoneesta 820€

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
pyh!  nyt ketuttaa... tein vanhalla xpllä kirjanpiton ja nyt meinasin siirtää koko jutun 7-koneeseen mutta suonentietopa ei sallikaan sitä tehä ja laitto koko jo melkein asennetun ohjelman kiinni..    luvaton käyttö vaikka juuri niitä lisenssinumeroita naputtelin...   onko tuo lisenssi vain yhteen koneeseen per/?     ja tietty on jme vuonna jo herjas tuosta xpstä niin aattelin että......                        taas taijetaan tehä tekijän koneella!   kiva dikiloikka!

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
XP ohjelmaa ei vintovsilla enää tueta johtunee siitä,mutta kysy suonentiedon ohjelmistotuesta kait siellä joku osaa jotain asiasta neuvoo ettei homma mene piloille.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
juu, kuhan taas tuloovat töitä tekemään... siis huomenna!                      tuo xp toimii hyvin mutta saakelin pässit kun ei muka tue ja siksi pitää jotain muuta alkaa käyttään... ihan alusta oon tuolla tehny ja ei pahemmin ole herjannu vuosien mittaan...

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
just,ei ole vintowsilla enää päivityksiä/tukea XP järjestelmälle .......seiskaversiolle jonkun aikaa vielä tais olla2021 tai jotain.Parei asentaa se suolentieto sille seiskakoneelle.Sit ottaa siitä XP koneesta varmuuskopion kirjanpitoohjelmasta ja palauttaa varmuuskopion seiskaversioon johon olet sen kirjanpitoohjelman asentanut.Oletan että toimisi mut voihan savolaiset ohjelmiston tekijät olla niin kieroja että se ei niin vain onnistu,mut kaitsen toinen savolainen osaa asentaa.Tai jotain.Softsalon ohjelmissa ei ole ollut ongelmia tuollasissa hommissa.Käyttöjärjestelmä kannattaa pitää ajantasalla säästyy juurikin tuollasilta harmeilta.

alpo10

  • Vieras
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
Hei! Mihin tästä ketjusta on jäänyt kaikki ne heitot, että jos ei itse verojaan tee, niin ei voi olla kärryillä tilan taloudesta tai kyllä verot pitäisi itse osata tehdä jne? Häh, ihmeellistä.
onko muka joku joka ei osaa tehdä kirjanpitoa ja veroilmoitusta itse? Eläintiloilla on joku pieni syy olla tekemättä, mutta kasvitiloilla kärryiltä putoamiselle ei ole kyllä mitään selitystä.... :)

Koskaan ei kirjanpidon tekeminen ei ole ollut yhtä helppoa, eikä tietoa saatavilla niin nopeasti....kiitos internetin ja hyvien ohjelmien.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
Noo tässä ketjussa taisi nuo tilitoimistossa teettävät päästä pinnalle.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
kyll nyt pitää uskoa et tossa seiskassa jotain vikana... ei etes neuvoja saanu asennettua ohjelmaa... joku polkuhomma hukassa ja sentäs jonkin verran moisien kanssa pelannu... omassa seiska pyörähti ihan toisella tavalla kuin miun...      sertiromuun kait heitettävä ja ostettava joku halpa hp tilalle... kympillä!                          miten lie saabiko ilman pilvipalvelua moisen toimimaan...?

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
seiskan uudelleenasennus,päivitys  kasiin tai kymppiin.

4viljanpuuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
Lainaus
Koskaan ei kirjanpidon tekeminen ei ole ollut yhtä helppoa, eikä tietoa saatavilla niin nopeasti....kiitos internetin ja hyvien ohjelmien.

Tjaa. Itse kävin tilitoimistossa kysymässä että kannattaako tehdä itse vai teettää heillä ja vastaus oli että "ehdottomasti heillä"
Faija aina hoki et "tuosta meidän pojasta ei tuu kyllä ikinä yhtään mitään...." Nyt jälkeenpäin ajateltuna, hän saattoi olla aivan oikeassa.

Kasmet

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
Lainaus
Koskaan ei kirjanpidon tekeminen ei ole ollut yhtä helppoa, eikä tietoa saatavilla niin nopeasti....kiitos internetin ja hyvien ohjelmien.

Tjaa. Itse kävin tilitoimistossa kysymässä että kannattaako tehdä itse vai teettää heillä ja vastaus oli että "ehdottomasti heillä"

Mitä muuta vastausta sitten odotit? :D 

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
ehdoton ehkä!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
ai niin... amusella ei seiska löytänny edes firefoxia kun olis tarvinna....      jotain mätääääää....                               kun löytys vaan jostain paja joka osais moisen kurkata... mutta ei ole kuin rahastajia...             peeeerkle!

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
Siis tilannehan on se, että jo kelamies aikoinaan aloitti tilitoimiston käyttämisen ja sillä mennään, vähän niinkuin Faarin säädöt. No tuohon tilitoimistoon vaikuttaa myös se, että sanoi hankaluuksien, selvitysten ja kyselyjen verottajan puolelta loppuneen kuin seinään siirryttäessä käyttämään tilitoimistoa. Ja Faarin säädöt on jumiutuneet, niin niillä mennään 😂
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

montöör

  • Vieras
Vs: Veroilmoitukset kasassa?
Entisaikaan paperilomakkeella oleva kirjanpitäjän leima takasi hyvät
yöunet, tosin aika kallis leima. Kuinkas nyt sähköisenä aikana, laittaako
tilitoimisto itsensä vastuulliseksi? Mitähäh