Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannattamaton SPV  (Luettu 21716 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Kannattamaton SPV
No kyllä minä suhtaiutusin epäillen sivutoimisiin viljeliöihin ynm. Saikun todenäköisyys kasvaa potenssiin heti. Näki kunnan lomitus hommissa kun alkoi heppa ihmisella ravit lähestyä, niin alko polvi kipeytyä. Tai kun pukkas koiranäyttelyä, niin iskias vaivasi.

No en kyllä rajaisi pelkästään maajusseihin, ravi- tai koiraihmisiin, kyllä se tuntuu välistä siltä että ne "perus" duunarit eniten saikuttelee kun pari kertaa aivastaa tai hiukan jostain kolottaa. Itsellä ei luonto anna periksi sairaslomalla hoitaa tilan töitä, jos pystyn tekemään töitä kotonakin niin pystyn niitä tekemään työmaallakin.

oon kyllä tavannut selaisiakin liiton ihmisiä että ilmoitavat viiko pari ennen työnantajalle että hakee kortisooni piikin ja siitä tulee viikon saikku. oon nähnyt myös sen toisen ääripään. Olen navetalla tiennyt viikkoa ennen saikun kun lomittaja on kertonut menevänsä piikille ja kunnassa eivät ole tienneet asiasta ennen kuin on saikku lappu johtavalla kourassa. kumpikin oli niitä LIITON ihmisiä jotka keskellä yötä herätettynä osasivat kertoa mitä liiton kirjan sivulla 36 ja siitä 5 rivillä lukee.

Tuskin sekään vaikuttaa kuuluuko liittoon vaiko ei (itse kuulun metalliliittoon eikä se kyllä mitenkään vaikuta sairasherkkyyteen), ihan yhtälailla ytk tai liittoon/kassaan kuulumattomien omatunto sallii niiden "pitämättömien" saikkupäivien pidon jos se on salliakseen.  Tai sitten satun olemaan sellaisella työmaalla jossa potentiaalisia motivaatiovemppoja on harvinaisen vähän.

Julkisen puolen hommissa on sairastaminen herkempää. Yksityiseltä puolen sairastavat änkyrät lähtee melko vikkelään.
sul on varmaan heittää jotain tilastoa tuohon tueksi? meinaan ettei jää vaan tuohon ilmaan lepattamaan tämä "tosiasia"??

Mun mielestä sivutoimiviljelyssä on "talvisodan-henkeä", siinä voimia säästämättä, omasta vapaa-ajasta tinkien laitetaan kaikki peliin. Arjen sankareita, taistelevat kahdella rintamalla, tuottajajärjestön suurimmat sylkykupit, jotka joutuvat lisäksi työpaikoillaan yltämään keskivertoa parempiin suorituksiin muiden kadehtivien silmien alla. Sivutoimiviljelijät nuo nykypäivän Koskelan Jussit....

Kas kun ei Otto Wille Kuusiset?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Kannattamaton SPV


tosin kannattaa miettie vielä OY jne ettei sotke omaa veroprosenttia kun töissä käytävä tienaamassakin mutta ei tuollasella hehtaari määrällä kyllä mitään tuloja saa aikaiseksi..

Saahan Loimaan Samikin...😀

Sen verran jää viivan alle, että voi ostaa jonkun kuusen alle hylkäämän raadon pois. Ja laittaa siitä kuvia Agronettiin😀😀
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Duunarifarmari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
  • Juoppo
Vs: Kannattamaton SPV
Jos joku kadehtii kuutamoviljelijöitä, ratkaisu on helppo. -menee tilanpidon ohessa myös töihin.
Tässä kait pitäs lukea jotain terävää....