Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hakupalveluiden laskut  (Luettu 2091 kertaa)

vellu pirinen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Hakupalveluiden laskut
Lähettääkö eri hakupalvelut edelleen laskuja palveluista joita ei oikeasti ole koskaan tilannut. Nyt tarjottiin palvelua, jolla irtisanotaan
kaikki sopimukset, joita oikeasti ei ole tehtykään. Käykö tässä niin, että jos jättää tämän "suojelurahan" maksamatta, niin laskuja alkaa tulemaan erilaisista hakufirmoista. Onko kellään kokemusta
Nimi muutettu asian arkaluontoisuuden vuoksi

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Hakupalveluiden laskut
eipä oo tullu yhtäkää laskua ja puhelukki katkee kohtuu nopiaa..

kun ne alakaa sen rimpsunsa että tarkistetaanpa yhteystietoja niin nauhootus menee siinä kohtaa päälle ja huhun mukaan jos sattuu vastaahan kyllä niin se voirahan yhyristää mihin kohtahan tahansa jotta saarahan tilaus teheryksi.. mulla on tapana heti sitte ku se alakaa litaniaa luettelehen, kovalla äänellä sanua jotta en osallistu mihinkää maksullisehen palaveluhun.. yleensä menee kerralla perille eikä samasta numerosta ainakaa soitella..

ny seki on rauhoottunu, silloon pajahomman alakuaikoona soli aiva maharotoonta soittelua..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19858
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Hakupalveluiden laskut
eipä oo tullu yhtäkää laskua ja puhelukki katkee kohtuu nopiaa..

kun ne alakaa sen rimpsunsa että tarkistetaanpa yhteystietoja niin nauhootus menee siinä kohtaa päälle ja huhun mukaan jos sattuu vastaahan kyllä niin se voirahan yhyristää mihin kohtahan tahansa jotta saarahan tilaus teheryksi.. mulla on tapana heti sitte ku se alakaa litaniaa luettelehen, kovalla äänellä sanua jotta en osallistu mihinkää maksullisehen palaveluhun.. yleensä menee kerralla perille eikä samasta numerosta ainakaa soitella..

ny seki on rauhoottunu, silloon pajahomman alakuaikoona soli aiva maharotoonta soittelua..

Juuri näin, ihan samantekevää, mitä siihen puheluun vastaa, rikolliset koettavat kepillä jäätä ja pelottelemalla saada yrittäjät maksamaan. Eivät mene oikeuteen saakka, koska tietävät ketkua olevan toimintansa, mutta vievät yrittäjien aikaa ja pahimmat roistot vaativat yhtä roiston (ja kalliin) sianajajan vastapainokseen, jotta ei jää alakynteen yrittäjä.

-SS-

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Hakupalveluiden laskut
Ne hakupalvelun poistopalvelut vasta vihonviimeisiä ovat. Mulle tulee lasku sellaiselta huijaripalvelulta jo kolmatta vuotta vaikka joka vuosi luvattu että nyt on peruutettu pysyvästi koko roska. Olen heitä vaatinut todistamaan miten olen sen tilannut mutta eikun perintätoimiston kirjettä pukkaa asian tiimoilta. Luultavasti yhteistyössä tai samat takapirut näissä. Sain kerran sähköpostivahvistuksen peruutuksesta mutta tietokone laukesi ja se hävisi sen sileän tien. Lähtisikö joku lakimies kaatamaan näitä? Mieluummin lakimiehelle maksaisi kuin näille h*lvetin huijareille.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.