Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe traktorin renkaat  (Luettu 15318 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: traktorin renkaat
Niin melusta voi olla montaa mieltä. Yks mies oli ollut sikalan lattiaa piikkaamas hajalle lauantai aamuna kello 8 kunnon täryporalla. Sikalan omistaja oli kattellut hetken ja vienyt sitten porarille kuulosuojaimet. Ei ollut ottanut vastaan ko. härpäkkeitä. Oli vaan sanonut, että en mä tätä kuuntele :)

klapikalle

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Vs: traktorin renkaat
trelle kannattava ostos jo pääasiassa peltoajoa. vanhenee nopeasti, eli siis tulee haavoja jokapuolelle rankaaseen. myös runkoja pettänyt. mukava tie ajossa, talvipito myös hyvä. hyvä kyntörengas.  nykyaikainen rangas joka sallii painneen tiputtamisen alas pelokäytössä. jos pääasiallinen käyttö muuta kuin peltoajoa, joku edullisempi rengas tulisi ennemmin mieleeni hankkia.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: traktorin renkaat
trelle kannattava ostos jo pääasiassa peltoajoa. vanhenee nopeasti, eli siis tulee haavoja jokapuolelle rankaaseen. myös runkoja pettänyt. mukava tie ajossa, talvipito myös hyvä. hyvä kyntörengas.  nykyaikainen rangas joka sallii painneen tiputtamisen alas pelokäytössä. jos pääasiallinen käyttö muuta kuin peltoajoa, joku edullisempi rengas tulisi ennemmin mieleeni hankkia.
Trellen 1000-sarjalainen on suunniteltu 0,8bar paineille kestämään Jcb:n paino ja 70km/h nopeus. Jännä olisi nähdä miltä ne noissa vauhdeissa tiellä näyttää.

vakka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: traktorin renkaat
Firestonekin on asiansa ajanut. Ei halvina eikä kallein. Parempi kuin Alli.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: traktorin renkaat
Trelleborg oli ihan kaamee pettymys.Ennemmin vaikka BKT tai Conti tai mitas..

mah

  • Vieras
Vs: traktorin renkaat
Trelleborg oli ihan kaamee pettymys.Ennemmin vaikka BKT tai Conti tai mitas..

Minäkin ostaisin, tai ostankin, BKT:t, hintaansa nähden erittäinkin hyvät.. Trelleborgit on toki kesällä ihan hyvät, mutta talvella karmeat, kuten vanhat michelinit. :'( Ja continentalithan ovat nykyään mitakset. :-X

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: traktorin renkaat
Millä Trelleborgeilla olette ajaneet, kun on kerta kauheat? Toki jos vetää jollain Tm800 mallia huonommalla, niin voin ymmärtää. Talvipito Tm800 renkaissa aivan eri luokkaa kuin missään muussa mitä olen ajanut.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: traktorin renkaat
Millä Trelleborgeilla olette ajaneet, kun on kerta kauheat? Toki jos vetää jollain Tm800 mallia huonommalla, niin voin ymmärtää. Talvipito Tm800 renkaissa aivan eri luokkaa kuin missään muussa mitä olen ajanut.
Muistaakseni oli nuo tm800,oli 7530 uutena.
Ylihintaiset paskat.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: traktorin renkaat
Millä Trelleborgeilla olette ajaneet, kun on kerta kauheat? Toki jos vetää jollain Tm800 mallia huonommalla, niin voin ymmärtää. Talvipito Tm800 renkaissa aivan eri luokkaa kuin missään muussa mitä olen ajanut.
Muistaakseni oli nuo tm800,oli 7530 uutena.
Ylihintaiset paskat.

Mulla on nuo ferkun alla ja parhaat renkaat, jotka mä tiedän. :)

SikaJussi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: traktorin renkaat
bkt:tä melkein kaikki laittavat kun renkaita tarvii uusia, trellet on meilläkin nyt yhdessä koneessa, niistä ei kyllä ole huonoa sanottavaa...

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: traktorin renkaat
bkt:tä melkein kaikki laittavat kun renkaita tarvii uusia, trellet on meilläkin nyt yhdessä koneessa, niistä ei kyllä ole huonoa sanottavaa...
No bkt on halpa, ei mikään hyvä, mutta hintaansa nähden ihan ok.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: traktorin renkaat
bkt:tä melkein kaikki laittavat kun renkaita tarvii uusia, trellet on meilläkin nyt yhdessä koneessa, niistä ei kyllä ole huonoa sanottavaa...
No bkt on halpa, ei mikään hyvä, mutta hintaansa nähden ihan ok.

Noihin vanhuksiin oon uusinut BKT. Mutta niiden ominaisuuksista en tiedä oikein mitään , kun ei niillä tuu oikein enää ajeltua. No toisella vähän mettäs, mutta ne on ristikudospyörät, joten yhtä huonot ajaa kuin yleensäkin.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: traktorin renkaat
Ei nuo Bkt:t paljoa maksa ainakaan Virosta, Suomen hinnat on mulle täys kysymysmerkki.

2kpl.540/65R30 150D/153A8 BKT AGRIMAX RT-657 TL
2kpl. 650/65R42 168A8/165D BKT AGRIMAX RT-657
hinta 4225,-(0%ALV) sis. Toimitus

mah

  • Vieras
Vs: traktorin renkaat
Ei nuo Bkt:t paljoa maksa ainakaan Virosta, Suomen hinnat on mulle täys kysymysmerkki.

2kpl.540/65R30 150D/153A8 BKT AGRIMAX RT-657 TL
2kpl. 650/65R42 168A8/165D BKT AGRIMAX RT-657
hinta 4225,-(0%ALV) sis. Toimitus
Saman levyiset, mutta 28" ja 38" vanteelle, maksoivat Suomalaisella BKT-kauppiaalla likimain saman verran. Mutta hinta sisältää asennuksen ja al-veron. :-X

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: traktorin renkaat
Ei nuo Bkt:t paljoa maksa ainakaan Virosta, Suomen hinnat on mulle täys kysymysmerkki.

2kpl.540/65R30 150D/153A8 BKT AGRIMAX RT-657 TL
2kpl. 650/65R42 168A8/165D BKT AGRIMAX RT-657
hinta 4225,-(0%ALV) sis. Toimitus
Saman levyiset, mutta 28" ja 38" vanteelle, maksoivat Suomalaisella BKT-kauppiaalla likimain saman verran. Mutta hinta sisältää asennuksen ja al-veron. :-X
2kpl.540/65R28 152A8/149D BKT AGRIMAX RT-657 TL
2kpl. 650/65R38 166A8/163D BKT RT657 TL
hinta  3645,-(0%ALV) sis. Toimituksen