Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.  (Luettu 636784 kertaa)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Tää arto on mukava ihminen kun hän käyttää capslock ja värjää tekstit vielä, ikääänkuin voimasanoja. Voiko semmosia henkilöitä jotkä kirjoitaa niin, otta tosisaan?

Ei mulla muuta.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
No ei toki! Japanissa tuhoutu pysyvästi yli 50 ydinvoimalaa. ja valtakunnan verkko EI EDES NOTKAHTANUT!

Eikä mikään ihme edes. Ydinvoimalathan on olleet silkkaa sähkön LOIS KULUTTAJIA 2008<!
-
12MW ihme tuulivoimaloita alkaa nyt jopa USA tekemään Tumpin pyrkiessä pois ydinkultista!

https://www.youtube.com/watch?v=ybh7NwZv7c8

Ilmankos jenkeissä antoivat äskettäin turvallisuus hyväksynnän NuScale Powerin pinoisydinvoimaloille ja ensinmäiset voimalat pitäisi tuottaa sähköä jo muutaman vuoden kuluttua. Niitä ei vaivaa tyyni sää, niin kuin Brittien tuulivoimaloia jo pariviikkoa, nyt tällä hetkellä. Tai talvien tai yön pimeys, niin kuin aurinkovoimaloita.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
No ei toki! Japanissa tuhoutu pysyvästi yli 50 ydinvoimalaa. ja valtakunnan verkko EI EDES NOTKAHTANUT!

Eikä mikään ihme edes. Ydinvoimalathan on olleet silkkaa sähkön LOIS KULUTTAJIA 2008<!
-
12MW ihme tuulivoimaloita alkaa nyt jopa USA tekemään Tumpin pyrkiessä pois ydinkultista!

https://www.youtube.com/watch?v=ybh7NwZv7c8

Ilmankos jenkeissä antoivat äskettäin turvallisuus hyväksynnän NuScale Powerin pinoisydinvoimaloille ja ensinmäiset voimalat pitäisi tuottaa sähköä jo muutaman vuoden kuluttua. Niitä ei vaivaa tyyni sää, niin kuin Brittien tuulivoimaloia jo pariviikkoa, nyt tällä hetkellä. Tai talvien tai yön pimeys, niin kuin aurinkovoimaloita.
 

 Tutusti arvto ohittaa laskelmissaan tyvenet ja yöt. Tehtaat voivat toki tyynellä pitää pekkaspäiviä ja öisinhän nukutaan.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Arto Lauri 244 Pisa, Haliade X

https://www.youtube.com/watch?v=2iU7mTL4Aq8
---------------------

Arto Lauri 244 OL-3 compensation

https://www.youtube.com/watch?v=irzxd9raFng
----------------------
-
Laitos on tuolla 63% vuosipysyvyydellä JATKUVASTI 63% perustehollaan verkossa! Toisin, kun kuukausia huolloissa, revisioissa ja rakenteilla vuosia olevat ydinsekot! Japaninkin 50 reaktoria olleet poissa verkosta 7,5 vuotta! PAKKOHAN tuollaiselle 10- kertaa kalliimmalle sattuma ydinvoimalle on korvaaja löytää.

Köntys

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.

Laitos on tuolla 63% vuosipysyvyydellä JATKUVASTI 63% perustehollaan verkossa! Toisin, kun kuukausia huolloissa, revisioissa ja rakenteilla vuosia olevat ydinsekot! Japaninkin 50 reaktoria olleet poissa verkosta 7,5 vuotta! PAKKOHAN tuollaiselle 10- kertaa kalliimmalle sattuma ydinvoimalle on korvaaja löytää.

Sä se vaan jaksat jankata nuota samoja valheita päivästä toiseen.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Olen itse tietänyt tästä Haliade-X GE tuulivoimalan olemssaolosta

 ehkä reilun VUOROKAUDEN!

Että sillä tavalla!

TOKI tappaa ydinvoimalanne, mutta ketäs SE haittaa?

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Olen itse tietänyt tästä Haliade-X GE tuulivoimalan olemssaolosta

 ehkä reilun VUOROKAUDEN!

Että sillä tavalla!

TOKI tappaa ydinvoimalanne, mutta ketäs SE haittaa?

 Insinöörien märkä päiväuni kuulemma.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Köntys

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Olen itse tietänyt tästä Haliade-X GE tuulivoimalan olemssaolosta

 ehkä reilun VUOROKAUDEN!

Että sillä tavalla!

TOKI tappaa ydinvoimalanne, mutta ketäs SE haittaa?

Ydinvoimaa tarvitaan pitämään valtakunnanverkko pystyssä. Siihen ei sattumavoimaloilla pystytä IKINÄ.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Olen itse tietänyt tästä Haliade-X GE tuulivoimalan olemssaolosta
ehkä reilun VUOROKAUDEN!

Olis ehkä sinun kannattanut lukea tarkemmin, sillä tuo tuulivoimala konsepti on vasta paperilla ja etsivät siihen rahoitusta. Meinasko artsi talous ja sijoitus guruna sijoittaa tuulivoimalaan  vai maksaa aurinkovoimalansa velkoja pois?

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Toki paperilla on JO jopa 25 000kW tuuli- ihmeitäkin. Hyvä, koska pian ydinvoimalat on PIENEMPIÄ sattuma tuoton mopoja. Ja energialoisia.

Kun tällaisilla jättimäisillä tuulivoimaloilla hoidellaan kerrallaan kokonaisten miljoonakansojen energiantarpeet.

Tajusitteko, että kun YKSI GE tuulipuisto hoitelee 1 000 000 talouden energiantarpeet. Niin siinä kerrotaan miten se hoitelee KERRALLAAN Suomen kokoisen pikkuvaltion kaiken energiantarpeen EU Saksat kohdemaana!

PS. Paljostako muuten vetoa, että USA malli toteutetaan tässä ja nyt. Ja mikä parasta näillä koneilla myös tuotetaan maaginen YLI 10- kertaa ydinvoiman takuuhintaa H A L V E M M A T  EKO sähkömallit 1snt/kWh!

Siinä onkin MUKAVAA seurattavaa konkurssikypsissä TVO, Fennovoimaloissanne? Tuskin KUKAAN enää ihmettelee, miksi ydinala luopui suosilla OL-4 ja Fenno-2 hankkeistaan! Tiesivät Sinisatanistit juuri NÄMÄ TUULITULEVAISUUDET!

-
Arto Lauri 244 Beast 666

https://www.youtube.com/watch?v=hwejMr7I4-I
-------------------

Arto Lauri 244 Pisa, Haliade X

https://www.youtube.com/watch?v=2iU7mTL4Aq8
---------------------

Viimeksi muokattu: 17.06.18 - klo:08:57 kirjoittanut arvosupi

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Toki paperilla on JO jopa 25 000kW tuuli- ihmeitäkin. Hyvä, koska pian ydinvoimalat on PIENEMPIÄ sattuma tuoton mopoja. Ja energialoisia.

Kun tällaisilla jättimäisillä tuulivoimaloilla hoidellaan kerrallaan kokonaisten miljoonakansojen energiantarpeet.

Tajusitteko, että kun YKSI GE tuulipuisto hoitelee 1 000 000 talouden energiantarpeet. Niin siinä kerrotaan miten se hoitelee KERRALLAAN Suomen kokoisen pikkuvaltion kaiken energiantarpeen EU Saksat kohdemaana!

PS. Paljostako muuten vetoa, että USA malli toteutetaan tässä ja nyt. Ja mikä parasta näillä koneilla myös tuotetaan maaginen YLI 10- kertaa ydinvoiman takuuhintaa H A L V E M M A T  EKO sähkömallit 1snt/kWh!

Siinä onkin MUKAVAA seurattavaa konkurssikypsissä TVO, Fennovoimaloissanne? Tuskin KUKAAN enää ihmettelee, miksi ydinala luopui suosilla OL-4 ja Fenno-2 hankkeistaan! Tiesivät Sinisatanistit juuri NÄMÄ TUULITULEVAISUUDET!

-
Arto Lauri 244 Beast 666

https://www.youtube.com/watch?v=hwejMr7I4-I
-------------------

Arto Lauri 244 Pisa, Haliade X

https://www.youtube.com/watch?v=2iU7mTL4Aq8
---------------------

Kerta kerralta halvempaa arvton viiperäenergia. Toki saksassa on jo nähty se että kuluttajille maksetaan sähkön käytöstä. Tuki on sen verta muikea että myllyjä kannattaa pitää tuotannossa vaikka itse tuote menee rankalla tappiolla.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Toki paperilla on JO jopa 25 000kW tuuli- ihmeitäkin. Hyvä, koska pian ydinvoimalat on PIENEMPIÄ sattuma tuoton mopoja. Ja energialoisia.

Kun tällaisilla jättimäisillä tuulivoimaloilla hoidellaan kerrallaan kokonaisten miljoonakansojen energiantarpeet.

Tajusitteko, että kun YKSI GE tuulipuisto hoitelee 1 000 000 talouden energiantarpeet. Niin siinä kerrotaan miten se hoitelee KERRALLAAN Suomen kokoisen pikkuvaltion kaiken energiantarpeen EU Saksat kohdemaana!

PS. Paljostako muuten vetoa, että USA malli toteutetaan tässä ja nyt. Ja mikä parasta näillä koneilla myös tuotetaan maaginen YLI 10- kertaa ydinvoiman takuuhintaa H A L V E M M A T  EKO sähkömallit 1snt/kWh!

Siinä onkin MUKAVAA seurattavaa konkurssikypsissä TVO, Fennovoimaloissanne? Tuskin KUKAAN enää ihmettelee, miksi ydinala luopui suosilla OL-4 ja Fenno-2 hankkeistaan! Tiesivät Sinisatanistit juuri NÄMÄ TUULITULEVAISUUDET!

-
Arto Lauri 244 Beast 666

https://www.youtube.com/watch?v=hwejMr7I4-I
-------------------

Arto Lauri 244 Pisa, Haliade X

https://www.youtube.com/watch?v=2iU7mTL4Aq8
---------------------

Kerta kerralta halvempaa arvton viiperäenergia. Toki saksassa on jo nähty se että kuluttajille maksetaan sähkön käytöstä. Tuki on sen verta muikea että myllyjä kannattaa pitää tuotannossa vaikka itse tuote menee rankalla tappiolla.

 Onhan se halpaa, kun ne artsin tuulivoimalat tuottaa jo paperillakin sähköä.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Niin minulla EI ole tuulienergiaa.

Koska Suomessa sitä EI SAA rakentaa.

Koska ydinvoima on sitä 8- kertaa kalliimpaa.

TIETYSTI vapaassa maailmassa tehdään kerta kerralta aina
vaan halvempaa tuulivoimaa. Nyt prässätään hintaa jo alle 1snt/kWh.
 Kun OL-3 sähkön hinta kohoaa yli 30snt/kWh!

Arto toki tekee ilmaista energiaa. Nytkin puskee 40kW

teholla ilmaista ja 100% ongelmatonta aurinkovoimaa!

Pakkokin, koska OL-3 tyyppisillä paskimoilla ei ole saatu

energiaa aikaiseksi vuosikymmeniin!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Niin minulla EI ole tuulienergiaa.

Koska Suomessa sitä EI SAA rakentaa.

Koska ydinvoima on sitä 8- kertaa kalliimpaa.

TIETYSTI vapaassa maailmassa tehdään kerta kerralta aina
vaan halvempaa tuulivoimaa. Nyt prässätään hintaa jo alle 1snt/kWh.
 Kun OL-3 sähkön hinta kohoaa yli 30snt/kWh!

Arto toki tekee ilmaista energiaa. Nytkin puskee 40kW

teholla ilmaista ja 100% ongelmatonta aurinkovoimaa!

Pakkokin, koska OL-3 tyyppisillä paskimoilla ei ole saatu

energiaa aikaiseksi vuosikymmeniin!

 Ed. viestissä tuuliviipperä sähkönhinta oli sentin ja heti seuraavassa jo alle sentin. Kun taas ydinvoiman hinta nousee viesti viestiltä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Niin minulla EI ole tuulienergiaa.

Koska Suomessa sitä EI SAA rakentaa.

Koska ydinvoima on sitä 8- kertaa kalliimpaa.

TIETYSTI vapaassa maailmassa tehdään kerta kerralta aina
vaan halvempaa tuulivoimaa. Nyt prässätään hintaa jo alle 1snt/kWh.
 Kun OL-3 sähkön hinta kohoaa yli 30snt/kWh!

Arto toki tekee ilmaista energiaa. Nytkin puskee 40kW

teholla ilmaista ja 100% ongelmatonta aurinkovoimaa!

Pakkokin, koska OL-3 tyyppisillä paskimoilla ei ole saatu

energiaa aikaiseksi vuosikymmeniin!
Mitä? Artsikin kirjoittaa kerrankin totta, kun myöntää että tekee ilmaista energiaa, kun kunta ei käytä sitä koululla tuotettua sähköä. Taitaa vouti viedä kohta paneleitten katolta ja artsilkin joutuu maksamaan ne tukiaisrahatkin takaisin ely-keskukselle. Tippajokikin on kuivunut, niin sitäkään ei saa juoksuttaa, niin rahan tulo on kokonaan loppu. Ei ihme, että velkaisena ja rahattomana ei saa rakentaa tuulivoimalaa.

Viimeksi muokattu: 18.06.18 - klo:06:21 kirjoittanut Jätkä