Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyurmiseos?  (Luettu 8740 kertaa)

Maakalle

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 826
Vs: Nyurmiseos?
Olipa jännä havainto "arzyboy"-nimimerkillä koirien heinän ja natojen sokerista. Itse olen lisännyt heinäseoksien natojen osuutta perinteisestä 25% noin 40 %iin, samaan aikaan sokerit ovat olleet alhaisempia kuin aiemmin. Mutta en nataa ole hoksannut epäillä syypääksi. Omissa nurmensiemensekoitteissa on vähintään kahta timottia, natoja on  tavallista, ruokoa, raita ja jollakin lohkolla punanataakin. Puolella nurmialasta on mailanen sekä puna-apila huomattavana lisäkkeenä. Täydennyssiemenseoksessa on valtaosa timottia, 10 % valkoapilaa sekä noin 20 % raiheiniä. :-X

Eikö tuo rai tukahduta sitä monivuotista?

Italianrai kyllä, englannin ei.

mah

  • Vieras
Vs: Nyurmiseos?
Olipa jännä havainto "arzyboy"-nimimerkillä koirien heinän ja natojen sokerista. Itse olen lisännyt heinäseoksien natojen osuutta perinteisestä 25% noin 40 %iin, samaan aikaan sokerit ovat olleet alhaisempia kuin aiemmin. Mutta en nataa ole hoksannut epäillä syypääksi. Omissa nurmensiemensekoitteissa on vähintään kahta timottia, natoja on  tavallista, ruokoa, raita ja jollakin lohkolla punanataakin. Puolella nurmialasta on mailanen sekä puna-apila huomattavana lisäkkeenä. Täydennyssiemenseoksessa on valtaosa timottia, 10 % valkoapilaa sekä noin 20 % raiheiniä. :-X

Eikö tuo rai tukahduta sitä monivuotista?

Italianrai kyllä, englannin ei.

Ei italian rairuoho ihan mahdottomiin kykene täydennyskylvövuosina.  :-X

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Nyurmiseos?
Olipa jännä havainto "arzyboy"-nimimerkillä koirien heinän ja natojen sokerista. Itse olen lisännyt heinäseoksien natojen osuutta perinteisestä 25% noin 40 %iin, samaan aikaan sokerit ovat olleet alhaisempia kuin aiemmin. Mutta en nataa ole hoksannut epäillä syypääksi. Omissa nurmensiemensekoitteissa on vähintään kahta timottia, natoja on  tavallista, ruokoa, raita ja jollakin lohkolla punanataakin. Puolella nurmialasta on mailanen sekä puna-apila huomattavana lisäkkeenä. Täydennyssiemenseoksessa on valtaosa timottia, 10 % valkoapilaa sekä noin 20 % raiheiniä. :-X

Eikö tuo rai tukahduta sitä monivuotista?

Italianrai kyllä, englannin ei.

Ei italian rairuoho ihan mahdottomiin kykene täydennyskylvövuosina.  :-X

Täysin totta, vanha kasvusto imee energia ja varjostaa kohtuu tehokkaasti viiksekkään ja vihreän Jean Pierren kasvuhaluja.

Mutta laitappas pelkkää italiaanoo lannotettuna maahan, humps, pikkumiestä ei varpaisillakaan näy viidakosta......

Tuossa piilee se kerääjäkasvipeikko, yli 2kg italialaista ja harva tai lakoontunut pääkasvusto--> vi tut ja perkeleet sinkoilee huulien välistä ja uusikin puimakone sanoo nounounounou....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19959
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Nyurmiseos?
Ei se italoheinä rukiin alla kasva, häviää vaan.

Kääpiölajike-syysvehnässä italian raiheinä tulee
päällikasviksi heti kun raelannoitteet sulavat
pintajuurten käyttöön.

Typen otto on niin tehokasta, että noin 50-70 kg
se ottaa tehoa vehnästä.

Kannattaa ruokkia italoruohoa eikä jyviä. Ettei siilot
jää pieneksi.

-SS-