jos halutaan esim. 5-akselinen kasettiveturi tai vaikka puuauto manuaaliaskilla
Sisun hyvä ajatus, teliveto nostolla, ei oikein sovi 5-akseliseen jos ei 3 ensimmäistä ole ohjaavia, joten sen takiakaan ei ole poissulkeva. 5-akselisista täälläpäin valta-osa ovat Volvoja ja MAN, pää-asiassa rehuliikenteessä samoilla konteilla edessä ja takana. Manuaaliaski on kyllä jo niin vanhentunutta ajattelua kun olla ja voi. Ei länsiautoissa ole enää vuosiin ollut kytkinpolintakaan.
Huomaan myös että lähialueella valta-osa 76 tonnisista sora- ja puuajossa ovat 4-akselisia telivetoja ohjaavalla ekalla ja viimeisellä + 5 akselinen kärry. Raskashan se kasetti on vetää yli mutta meinaavat että kestää. Aika harva hankkii 5-akselisen auton. Ei kannata: kallis ostaa ja käyttää ja jälleenmyyntiarvo on huono.
Puutavaran ajoos Sisun ylivoima on ollut aina verraton
Menestyvimmillä puunkuljetusliikkeillä, jotka myös tuottavat tulosta ja näkyvät messuilla, eivät käytä Sisuja. Kun kalustoon kuuluu 5-10 autoa polttoaineenkulutus on jo niin tärkeä tekijä että voittaa nostotelivedon, ja ne haastavimmat paikat joihin vain ja ainoastaan mahti'sisut pääsevät, voi jättää hakematta, ja ulkoistaa ne noudot sitten tosi-rahtareille. Lisäksi on helpompaa saada kuskeja länsimerkkeihin jo pelkästään ajomukavuuden ja ergonomian takia.
kumminsi olla voimissaan kun ruottalaaset hapatukset ovakkin jo kuormureiden hautausmailla
Tuo kertoo enemmänkin firman huonosta hinnoittelutaidosta ja bisnesosaamisesta jos pitää ajaa niin vanhoilla romuilla.