Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ilmakaapelit tulivat alas, kuka maksaa viulut?  (Luettu 8341 kertaa)

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4393
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Ilmakaapelit tulivat alas, kuka maksaa viulut?
Minä katkaisin DNA:n kaapelin jossa ainakin kymmenkunta taloutta takana. Syyllinen olin tässä tapauksessa minä, kaapeli oli aika korkealla mutta kuorman päällä ollut nosturi vielä korkeammalla. Rymysin kuorman ojan yli tielle, katsoin että ei osunut. Jatkoin melkein vierestä liittymästä saman kaapelin alta takaisin kohti laania, siinä sitten sen verran  nykäisi että katsoin mitä oli tapahtunut :-(
Ilmoitin rehellisesti että näin kävi. Hiukan hatutti... soitella naapurien kännyköihin että mä nyt sitten katkaisin teidän lankapuhelimen...

Jostain syystä laskua ei koskaan tullut, aikaa tuosta on jo kymmenkunta vuotta. Lienee rikos jo vanhentunut.
Korjauspartiokin oli ihan leppoinen kun paikka oli juuri liittymän kohdalla ja saivat näppärästi pakun katolta lavalta siinä tehtyä koko jatkon/liitoksen. Huumorilla pistivät ja kertoivat että toisella puolella kuntaa oli isompi mettiäinen yöllä katkaissut ensin puhelinkaapelin, sitten vahvasähkökaapelin ja lopuksi oli tullut joku niin vahva touvi vinosti vastaan että oli kammennut ajokoneen ojaan kylkysilleen...
Sitten mua ei hatuttanut enää ihan niin paljoa, totesin että luultavasti mun laskuni on kuitenkin hiukan pienempi :-)