Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Syksyllä 2018 maatalouskonenäyttely Helsingissä  (Luettu 14367 kertaa)

maaorja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 155
Sinne vaan näyttelyyn esille komeat,kiiltävät isot koneet joita velaksi todellisuudessa ostetaan. Saa kaupunkilais demariserkku kateellisena ihailla kun yhdessä koneessa on sama hinta kuin hänen omassa kaupunkikämpässään..:) .  Ei paljoa lisää uskottavuutta maatalouden ahdingosta tuo rehvasteleva näyttely. Aivan mahtavaa!! :) ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
juuripa noin. ja sitten kun vielä ihmettelevät mitä tuolla värkillä tehdään?  ai, rehua, miksi ?   niin soppa oon taas valmis!   kiva kun vastakkain asettelu on ohi, vai mitä; kookoomus?

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Sinne vaan näyttelyyn esille komeat,kiiltävät isot koneet joita velaksi todellisuudessa ostetaan. Saa kaupunkilais demariserkku kateellisena ihailla kun yhdessä koneessa on sama hinta kuin hänen omassa kaupunkikämpässään..:) .  Ei paljoa lisää uskottavuutta maatalouden ahdingosta tuo rehvasteleva näyttely. Aivan mahtavaa!! :) ;D
Jos näyttelyä markkinoidaan ammattilaisille heille suunnatuilla kanavilla niin paljonkohan sinne mahtaa eksyä niitä demariserkkuja? Veikkaan että aika vähän.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
mutta miksi stadiin kun pikkasen pitemmälle menemällä saa jo jotain?

Maahantuojista ison osan on helpompi raahata koneensa pääpaikalta Hesaan kuin jonnekin periferiaan jos sitä näytteilleasettajien kannalta ajattelee.

Ja mitä taas näyttelyvieraisiin tulee. Niin sinähän tervekätisenä kotinurkissa viihtyvänä poikamiehenä et tunnetusti paljon reissaile. Mutta minä kun olen työurani aikana joutunut reissaamaan pitkin ja poikin ja omilla ja julkisilla. Niin Suomi on vähän kuin pääkaupunkiseutu pienoiskoossa. Säteittäisliikenne sujuu mutta poikittaisliikenne on yhtä h..vettiä. Koitas joskus jostain Liomaalta päästä jonnekin periferiaan vaikka Pertunmaalle tai johonkin. Melkein kätevämmin menee kun kiertää Hesan kautta. Ja julkisilla lähes pakko. Mutta Pasilaan pääsee periferiasta helposti sekä julkisilla että omilla.

Mieluummin istuu 4 tuntia Pendolinossa Helsinkiin kuin 4 tuntia autossa Tampereelle. Ihan hyvä muutos, jos ja kun kaikki romut on kerrankin saman katon alla.

Olen mä pendolinolla käynyt Jyväskylässäkin.  :D
Mutta et nukkunut?
Nothing is Something Worth Doing

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
mutta miksi stadiin kun pikkasen pitemmälle menemällä saa jo jotain?

Maahantuojista ison osan on helpompi raahata koneensa pääpaikalta Hesaan kuin jonnekin periferiaan jos sitä näytteilleasettajien kannalta ajattelee.

Ja mitä taas näyttelyvieraisiin tulee. Niin sinähän tervekätisenä kotinurkissa viihtyvänä poikamiehenä et tunnetusti paljon reissaile. Mutta minä kun olen työurani aikana joutunut reissaamaan pitkin ja poikin ja omilla ja julkisilla. Niin Suomi on vähän kuin pääkaupunkiseutu pienoiskoossa. Säteittäisliikenne sujuu mutta poikittaisliikenne on yhtä h..vettiä. Koitas joskus jostain Liomaalta päästä jonnekin periferiaan vaikka Pertunmaalle tai johonkin. Melkein kätevämmin menee kun kiertää Hesan kautta. Ja julkisilla lähes pakko. Mutta Pasilaan pääsee periferiasta helposti sekä julkisilla että omilla.

Mieluummin istuu 4 tuntia Pendolinossa Helsinkiin kuin 4 tuntia autossa Tampereelle. Ihan hyvä muutos, jos ja kun kaikki romut on kerrankin saman katon alla.

Olen mä pendolinolla käynyt Jyväskylässäkin.  :D
Mutta et nukkunut?

Kyllä mä lennän ennemmin 10 tuntia ja nään oikeaa meininkiä eikä mitään vanhoja romuja superfrogin käryävän kasvisgrillin hajussa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Missä sit käyt jos 10h menee lentäessä?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Sillä pääsee hyvin puolimatkaa aasiaan, olisko pysähdys Kazakstanissa?
Nothing is Something Worth Doing

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Kiuruvedeltä kun lähtee, niin menee jo pari tuntia ennenkuin näkee edes lentokentän valot.  :)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Jopomies

  • Vieras
Sillä pääsee hyvin puolimatkaa aasiaan, olisko pysähdys Kazakstanissa?

Te viherpipertäjät voittekin mennä ihan jalkapatikassa minne vaan, niin näyttäisitte oikeaa esimerkkiä muille, mut eihän se teille köy. Muille vaan annatte kuormia kannettavaksi, mutta itse ette elä ihanteittenne mukaan, mokomatkin farisealaiset.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
mutta miksi stadiin kun pikkasen pitemmälle menemällä saa jo jotain?

Maahantuojista ison osan on helpompi raahata koneensa pääpaikalta Hesaan kuin jonnekin periferiaan jos sitä näytteilleasettajien kannalta ajattelee.

Ja mitä taas näyttelyvieraisiin tulee. Niin sinähän tervekätisenä kotinurkissa viihtyvänä poikamiehenä et tunnetusti paljon reissaile. Mutta minä kun olen työurani aikana joutunut reissaamaan pitkin ja poikin ja omilla ja julkisilla. Niin Suomi on vähän kuin pääkaupunkiseutu pienoiskoossa. Säteittäisliikenne sujuu mutta poikittaisliikenne on yhtä h..vettiä. Koitas joskus jostain Liomaalta päästä jonnekin periferiaan vaikka Pertunmaalle tai johonkin. Melkein kätevämmin menee kun kiertää Hesan kautta. Ja julkisilla lähes pakko. Mutta Pasilaan pääsee periferiasta helposti sekä julkisilla että omilla.

Mieluummin istuu 4 tuntia Pendolinossa Helsinkiin kuin 4 tuntia autossa Tampereelle. Ihan hyvä muutos, jos ja kun kaikki romut on kerrankin saman katon alla.

Olen mä pendolinolla käynyt Jyväskylässäkin.  :D
Mutta et nukkunut?

Junassako? En.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.