Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe onko etelän viljanviljelijä sivistysporvari  (Luettu 3649 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: onko etelän viljanviljelijä sivistysporvari
Kokoomus ja vihreät ovat jo yhdistyneet. Tuloksena hybridi nimeltä Kai Mykkänen.

Kai Mykkänen lopettaa maatalouden EU-tuet (ja ennenkuin veetieemeli alkaa taputtaa) ja niinollen myös hömppäheinätuet.

Hienoa, koska sit alkaa tehostaminen ja pudotuskilpailu.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2332
Vs: onko etelän viljanviljelijä sivistysporvari
Pitäisikö olla sivistymätön sosialisti ☺☺☺😊😊😀😀😁😂😂😂😃😄😅😅😆

No ainakin jos tän palstan enemmistöön on uskomista. Vingutaan lisää tukia, ja haukutaan niitä jotka on käynyt muuta kuin peruskoulun.  :D :D :D

 Tuo on hyvä suunnitelma pahaa maailmaa vastaan, oletko muuten tyytyväinen elämääsi?

Olen, kiitos kysymästä.
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7529
  • Never Trust a Hippy
Vs: onko etelän viljanviljelijä sivistysporvari
Kokoomus ja vihreät ovat jo yhdistyneet. Tuloksena hybridi nimeltä Kai Mykkänen.

Kai Mykkänen lopettaa maatalouden EU-tuet (ja ennenkuin veetieemeli alkaa taputtaa) ja niinollen myös hömppäheinätuet.

Hienoa, koska sit alkaa tehostaminen ja pudotuskilpailu.

Pudotuskilpailua ja tehostamista on ollut koko ajan. Luulitko tilamäärän olevan nyt sama kuin 80-luvulla? Omana aktiiviaikanakin maitotilojen määrä on pudonnut 18 000:sta 7000:een.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: onko etelän viljanviljelijä sivistysporvari
Kokoomus ja vihreät ovat jo yhdistyneet. Tuloksena hybridi nimeltä Kai Mykkänen.

Kai Mykkänen lopettaa maatalouden EU-tuet (ja ennenkuin veetieemeli alkaa taputtaa) ja niinollen myös hömppäheinätuet.

Hienoa, koska sit alkaa tehostaminen ja pudotuskilpailu.

Pudotuskilpailua ja tehostamista on ollut koko ajan. Luulitko tilamäärän olevan nyt sama kuin 80-luvulla? Omana aktiiviaikanakin maitotilojen määrä on pudonnut 18 000:sta 7000:een.

Mun kotikylällä etelässä oli mun lapsuudessa 17 maitotilaa ja viimeinen lopetti 4. sitten.

Eli tiedän tästä rakennemuutoksesta ja sen vaikutuksista jotain
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7529
  • Never Trust a Hippy
Vs: onko etelän viljanviljelijä sivistysporvari
Kokoomus ja vihreät ovat jo yhdistyneet. Tuloksena hybridi nimeltä Kai Mykkänen.

Kai Mykkänen lopettaa maatalouden EU-tuet (ja ennenkuin veetieemeli alkaa taputtaa) ja niinollen myös hömppäheinätuet.

Hienoa, koska sit alkaa tehostaminen ja pudotuskilpailu.

Pudotuskilpailua ja tehostamista on ollut koko ajan. Luulitko tilamäärän olevan nyt sama kuin 80-luvulla? Omana aktiiviaikanakin maitotilojen määrä on pudonnut 18 000:sta 7000:een.

Mun kotikylällä etelässä oli mun lapsuudessa 17 maitotilaa ja viimeinen lopetti 4. sitten.

Eli tiedän tästä rakennemuutoksesta ja sen vaikutuksista jotain
Ei siltä vaikuta, kun kirjoitat vasta Kai Mykkäsen ajatusten toteuttamisen aloittavan maatalouden rakennemuutoksen.

Pitikö sinun ihan jokin neuvojakin olevan ammatiltasi?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: onko etelän viljanviljelijä sivistysporvari
neuvolassa?