Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kysymys saitin kokoomuslaisille  (Luettu 3544 kertaa)

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Kysymys saitin kokoomuslaisille
Olen tehnyt useita vaalikonehakuja presidenttiehdokkaista ja lopputuloksena silmiinpistävää on jatkuvasti kokokoomusehdokkaan heikko sijoitus  . Vanhanen ja Huhtasaari ovat vuorotellen  ykköspaikoilla . Väyrynen yleensä kolmantena Niinistö neljäs tai joskus jopa lähes tasoissa Pekan tai Nilsin kanssa .

En todellakaan nyt keksi tai tiedä miten tuon sijoituksen voisi saada yleisen gallupsuosion mukaiseksi tai edes sinnepäin. Vastaukset vaalikoneeseen olen tehnyt silti uskollisesti " koti, uskonto,isänmaa " pohjalta . ? Onko tämä oikein ?
Tein myös hakuja tältä palstalta  ohjeeksi  palstan äänekkäimpien kokoomuskannattajien käyttämien termien pohjalta kuten . " kepu, kepuloinen, tundramaatalous , tissinkoitto , mtk , kepu pettää , ajakaa taksia,ym jopa  " nuoli vielä perseenkin" . Vastauksena tuli kymmenittäin ellei sadoittain viestejä joissa kokoomusaatetta ei oikeastaan ole sen kummemmin moniuloitteisemmin tulkittavissa .

Olenkin tullut siihen tulokseen että tästä ei tule hullua hurskaammaksi ja päätellyt että jokaisen pitäisi tehdä vaalikonekysely silti vain omien arvojensa pohjalta ja äänestää sitten sen mukaan täysin vapaasti niistä mielikuvista ja stereotypioista joita eri mediat  ja puoluetahot ovat luoneet oman  näkemyksensä mukaan epämieluisten puolueiden ehdokkaista .

Viimeksi muokattu: 04.01.18 - klo:22:43 kirjoittanut Yrjö-Einari

Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19863
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Kannattaa sitten äänestää kommunistia.

-SS-

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Kannattaa sitten äänestää kommunistia.

-SS-

Miksi ihmeessä olen sentään omasta mielestäni jonkin sortin oikeiston kannalla  ? Ja sitäpaitsi nämä vasemmiston ja demarien ehdokkaat  jäävät viimeisiksi.
Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Kannattaa sitten äänestää kommunistia.

-SS-

" Vanhanen ja Huhtasaari ovat vuorotellen ykköspaikalla"

 Siis kumpi noista on mielestäsi kommunisti?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19863
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Kannattaa sitten äänestää kommunistia.

-SS-

" Vanhanen ja Huhtasaari ovat vuorotellen ykköspaikalla"

 Siis kumpi noista on mielestäsi kommunisti?

Miksi kenenkään pitäisi tietää, kumpi tai olisiko kumpikaan heistä kommunisti ? Annoin Yrjöeinarille lisävaihtoehdon, kun ei nähtävästi osaa päättää.

-SS-

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Olen tehnyt useita vaalikonehakuja presidenttiehdokkaista ja lopputuloksena silmiinpistävää on jatkuvasti kokokoomusehdokkaan heikko sijoitus  . Vanhanen ja Huhtasaari ovat vuorotellen  ykköspaikoilla . Väyrynen yleensä kolmantena Niinistö neljäs tai joskus jopa lähes tasoissa Pekan tai Nilsin kanssa .

En todellakaan nyt keksi tai tiedä miten tuon sijoituksen voisi saada yleisen gallupsuosion mukaiseksi tai edes sinnepäin. Vastaukset vaalikoneeseen olen tehnyt silti uskollisesti " koti, uskonto,isänmaa " pohjalta . ? Onko tämä oikein ?
Tein myös hakuja tältä palstalta  ohjeeksi  palstan äänekkäimpien kokoomuskannattajien käyttämien termien pohjalta kuten . " kepu, kepuloinen, tundramaatalous , tissinkoitto , mtk , kepu pettää , ajakaa taksia,ym jopa  " nuoli vielä perseenkin" . Vastauksena tuli kymmenittäin ellei sadoittain viestejä joissa kokoomusaatetta ei oikeastaan ole sen kummemmin moniuloitteisemmin tulkittavissa .

Olenkin tullut siihen tulokseen että tästä ei tule hullua hurskaammaksi ja päätellyt että jokaisen pitäisi tehdä vaalikonekysely silti vain omien arvojensa pohjalta ja äänestää sitten sen mukaan täysin vapaasti niistä mielikuvista ja stereotypioista joita eri mediat  ja puoluetahot ovat luoneet oman  näkemyksensä mukaan epämieluisten puolueiden ehdokkaista .

Niinistö nyt sentään hiukan joissain asioissa edustaa koti-uskonto-isänmaa -linjaa, toivottaahan hän Jumalan siunaustakin uudenvuodenpuheessaan. Mutta auta armias, jos Kokoomuksen ehdokkaana olisi joku linjalta Katainen- Stubb. Mitään eroa et löytäisi esim. Haavistoon tai Torvaldsin, eipä juuri Haataiseenkaan.

 Nykykokoomuksen arvotaan ovat nykyään EU - Monikulttuurisuus - suvakkius.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Kannattaa sitten äänestää kommunistia.

-SS-

" Vanhanen ja Huhtasaari ovat vuorotellen ykköspaikalla"

 Siis kumpi noista on mielestäsi kommunisti?

Miksi kenenkään pitäisi tietää, kumpi tai olisiko kumpikaan heistä kommunisti ? Annoin Yrjöeinarille lisävaihtoehdon, kun ei nähtävästi osaa päättää.

-SS-

No, miksi sitten annoit vaihtoehdon sieltä vastakkaisesta päädystä?

 On se mullekin vaikea paikka päättää, kun kolme vaalikonetta olen kokeillut ja kaikissa järjestys on ollut Huhtasaari- Väyrynen -Niinistö, vaikka kovasti olen aina Saulin puolesta liputtanutkin.

 Pitäiskö ekalla kiekalla sittenkin äänestää piruuttaan Lauraa? Väyrynen ei tule koskaan eikä missään ääntäni saamaan...ei hän sen vallanhimoisempi ole kuin kukaan muukaan ehdokas, mutta hän ei ole koskaan osannut peittää tai verhota sitä johonkin positiivisempaan asiaan, kuten vaikkapa homo-Pekka, josta yritetään luoda kuvaa jonain rauhan tekijänä, my ass.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19863
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Eikun komukoita vaan. Siellä on monen agronettilaisen henkinen koti, vaikka ei itse sitä huomaa. Kitkerä kateus on lähtökohtana.

-SS-

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Eikun komukoita vaan. Siellä on monen agronettilaisen henkinen koti, vaikka ei itse sitä huomaa. Kitkerä kateus on lähtökohtana.

-SS-

Entäs nämä aloituksen esimerkilliset kokoomuslaiset . ?
Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Eikun komukoita vaan. Siellä on monen agronettilaisen henkinen koti, vaikka ei itse sitä huomaa. Kitkerä kateus on lähtökohtana.

-SS-

Tuskin kommunismi juuri agronettiin kirjoittavien heinähattujen henkinen koti sen enempää on kuin muidenkaan suomalaisten, samanlaista kyräilyä esiintyy tässä kateuden luvatussa maassa vähän joka puolella, kun pintaa raapaisee.

 Tyypillinen , vaikkapa Sepeteuksen kaltainen, suomalainen sosialistihan on valmis sosialisoimaan aivan kaiken. Paitsi sen, joka on juuri hänen omaisuuttaan.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Siinäs näet, ei kepuloisuus ole puolue vaan sairaus, pilkistää tahtomattakin asenteellisuudessa.

Mulla oli Niinistö ykkönen.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
Kannattaa sitten äänestää kommunistia.

-SS-

Miksi ihmeessä olen sentään omasta mielestäni jonkin sortin oikeiston kannalla  ? Ja sitäpaitsi nämä vasemmiston ja demarien ehdokkaat  jäävät viimeisiksi.

No kyllä nuo sinun vaalikonevastaukset viittaa kansallissosialismiin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
olishan se ollut hirmu ylleri jos eemelille oliskin tullu huhtasaari ykköseks.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
olishan se ollut hirmu ylleri jos eemelille oliskin tullu huhtasaari ykköseks.

Ei eemelillä olis munaa myöntää sellaista, ennemin valehtelis että suurmestari-sale sieltä tuli.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Kysymys saitin kokoomuslaisille
ja oikeesti onko etes tehny moista?