Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Käytettyjen koneiden maahantuojia  (Luettu 8957 kertaa)

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Onko porukoilla kokemusta Suomen laatukoneesta joka tuo ulkomailta koneita ja mitä muita hyviä firmoja on, jotka tuo ulkomailta tänne koneita?

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Hae ite. Varsin helppoa. Ne ymmärtää hyvin €uro-kieltä.

Btw onko kotipaikkasi mynämäki ?

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2766
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Tulee ne hakemattakin..Tai no jos haluaa satamasta itse hakea

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Hae ite. Varsin helppoa. Ne ymmärtää hyvin €uro-kieltä.

Btw onko kotipaikkasi mynämäki ?

Kielitaito pitäisi olla vähän parempi, niin sitte vois helpommin uskaltaa lähestyä ominpäin myyjää ja en ole Mynämäeltä... aika pitkä matka on mun kotopuolesta Mynämäelle!  Käytetty traktori olis hakusessa

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Hae ite. Varsin helppoa. Ne ymmärtää hyvin €uro-kieltä.

Btw onko kotipaikkasi mynämäki ?

Kielitaito pitäisi olla vähän parempi, niin sitte vois helpommin uskaltaa lähestyä ominpäin myyjää ja en ole Mynämäeltä... aika pitkä matka on mun kotopuolesta Mynämäelle!  Käytetty traktori olis hakusessa
Sähköpostilla ja google kääntäjää käyttäen  ;D

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3123
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Huonoo enklantia ne ite puhuu, sakemanni ja ranskalainen ehkä huonoiten. Vastaa suht nopeesti sposteihin, yleensä joku sihteeri tai muu joka osaa paremin enklantia vastaa. Jos vastaavat, pyydä liss kuvia, varmistuu että on oikea kone olemassa. Rohkeuttaa vaan ja spostia lähtemään jos sulla jo kone kiikarissa.

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 469
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Oikeasta koneliikkeestä eikä miltään jobbarilta. Vastaavat huutoonsa huomattavasti paremmin.
Aikoinaan kattelin jotakin,välittäjältä suomesta sain tarjouksia ja kas löysin yhden välittäjän tarjoaman ulkomaisen  jobbarin sivuilta. Oli tämän kotimaisen välittäjän pyynti aika paljo isompi,luokkaa viitisen tonnia eikä mitään vastuuta. Tuo viis tonnia jäi vielä rahdin jälkeen.
Kauppa se on mikä kannattaa.

SikaJussi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Mitä olen ulkomailta koneita ostanut varsinkin merkkiliikkeissä hyvin ystävällistä palvelua, vastaavat kyllä sähöposteihin ja on toimittanut koneet suoraa turun satamaan...pari kolme vuotta vanha traktori on helposti kolmanneksen tai enemmän halvempi kun täällä, nuo välittäjät kyllä vetävät välistä, tottakai, kuka talkoita tekisi...itsellä tuontikoneissa ei ole ollut mitään negatiivista, ainakaan vielä

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Entinen palstalainen nimim. Realisti on tuonut koneita melkoisen määrän pohjolan perukalle. Traktoreita, puimureita ja työkoneita oman käsitykseni mukaan kymmeniä. Välillä omaan käyttöön ja suoraan asiakkaille.

Jos kiinnostaa niin laita yv. On mulla Facebook kaverina ja on käyty kylässä toisillamme...

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Entinen palstalainen nimim. Realisti on tuonut koneita melkoisen määrän pohjolan perukalle. Traktoreita, puimureita ja työkoneita oman käsitykseni mukaan kymmeniä. Välillä omaan käyttöön ja suoraan asiakkaille.

Jos kiinnostaa niin laita yv. On mulla Facebook kaverina ja on käyty kylässä toisillamme...
Joo, ei oo mulle tullut koneita, mutta on asiallinen äijä (tai kloppihan tuo melkein vielä on) ja omaa laajasti kontakteja.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Hyvin vastailevat sähköpostiin ja järjestävät kuljetuksen suomeen.
Ainoastaan ruotsalaiset ovat niin ylimielisiä ettei vastauksia välttämättä tule.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Entinen palstalainen nimim. Realisti on tuonut koneita melkoisen määrän pohjolan perukalle. Traktoreita, puimureita ja työkoneita oman käsitykseni mukaan kymmeniä. Välillä omaan käyttöön ja suoraan asiakkaille.

Jos kiinnostaa niin laita yv. On mulla Facebook kaverina ja on käyty kylässä toisillamme...
En oo ostanut mutta mitä hinnoittelua seurannut niin samanlainen välistä vetäjä kuin muutkin.

Eli ei kannata elättää turhaan välikäsiä, ne samat realistin koneet on yleensä aina ensin jossain myynnissä halvemmalla.

Yksinkertainen sähköpostiviestien lähettäminen onnistuu jokaiselta jos ei muuten niin kääntäjää apuna käyttäen. Hollantilaiset ja britit vastaavat yleensä sähköpostiin.

Viimeksi muokattu: 19.01.18 - klo:16:33 kirjoittanut maidontuottaja

Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
 Myyjähän on kauppa- ja palvelut alalla ja jos haluaa palvelua niin tokihan siitä maksaakin pitää.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Entinen palstalainen nimim. Realisti on tuonut koneita melkoisen määrän pohjolan perukalle. Traktoreita, puimureita ja työkoneita oman käsitykseni mukaan kymmeniä. Välillä omaan käyttöön ja suoraan asiakkaille.

Jos kiinnostaa niin laita yv. On mulla Facebook kaverina ja on käyty kylässä toisillamme...
En oo ostanut mutta mitä hinnoittelua seurannut niin samanlainen välistä vetäjä kuin muutkin.

Eli ei kannata elättää turhaan välikäsiä, ne samat realistin koneet on yleensä aina ensin jossain myynnissä halvemmalla.

Yksinkertainen sähköpostiviestien lähettäminen onnistuu jokaiselta jos ei muuten niin kääntäjää apuna käyttäen. Hollantilaiset ja britit vastaavat yleensä sähköpostiin.

Piste.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Käytettyjen koneiden maahantuojia
Entinen palstalainen nimim. Realisti on tuonut koneita melkoisen määrän pohjolan perukalle. Traktoreita, puimureita ja työkoneita oman käsitykseni mukaan kymmeniä. Välillä omaan käyttöön ja suoraan asiakkaille.

Jos kiinnostaa niin laita yv. On mulla Facebook kaverina ja on käyty kylässä toisillamme...
En oo ostanut mutta mitä hinnoittelua seurannut niin samanlainen välistä vetäjä kuin muutkin.

Eli ei kannata elättää turhaan välikäsiä, ne samat realistin koneet on yleensä aina ensin jossain myynnissä halvemmalla.

Yksinkertainen sähköpostiviestien lähettäminen onnistuu jokaiselta jos ei muuten niin kääntäjää apuna käyttäen. Hollantilaiset ja britit vastaavat yleensä sähköpostiin.

Piste
Realisti meinannu ryöstää skänsän hankmokaupois?