Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rehuohra tilanne?  (Luettu 7977 kertaa)

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Rehuohra tilanne?
160 euron (alv0) paikkeilla kuuluu olevan tilojen välisessä kaupassa hyvä rehuohra tällä hetkellä. Rahdin maksajasta en tiedä. Ehkä itse noudettuna.

Peukalo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 854
Vs: Rehuohra tilanne?
160 euron (alv0) paikkeilla kuuluu olevan tilojen välisessä kaupassa hyvä rehuohra tällä hetkellä. Rahdin maksajasta en tiedä. Ehkä itse noudettuna.

Tuohan olisi jo lähempänä oikeata hintaa. Mallasohraa on itsellä siilossa odottamassa 30 tonnia. Ei senkään hinta hääppöinen oo. Jotain 165 ollu viimeksi mutta tippunu.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12221
  • Virolaista kiitos!
Vs: Rehuohra tilanne?
Parin viikon sisällä täytynee tehdä myyntipäätöksiä, alkaa keväthommat painaa päälle ja varastotilaa tarvitaan taas hetken päästä.

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5134
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Rehuohra tilanne?
160 euron (alv0) paikkeilla kuuluu olevan tilojen välisessä kaupassa hyvä rehuohra tällä hetkellä. Rahdin maksajasta en tiedä. Ehkä itse noudettuna.

No tuon verran tai hieman yli on maksanut tavara pohjois savossa. Rahdin maksanut ostaja ja myyjä saanut siis jonkin 140 tavarasta täällä etelässä. Tämä tieto parin viikon takaa. Silloin oli se uutisointi, että maksetaan 200e tonni viljasta niin aloin heti kysellä, että mihin tähän hintaan voi myydä. Tuolla hinnalla ei enää olisi kannattanut sioille syöttää..
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Rehuohra tilanne?
Yleinen päivän tilahinta ohralla  on 160 ekee    vero   0, sitä en tiedä  onko  sikatilalle liian kallis.  Joskus pitää   olla tyytyväinen   pienenpään katteeseen, sika tiloilla  katteet ollu hyviä  pitkään, niinkuin  proiskutiloillakin.

Viimeksi muokattu: 24.02.18 - klo:10:43 kirjoittanut totuuden torvi

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5134
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Rehuohra tilanne?
Yleinen päivän tilahinta ohdalla  on 160 ekee    vero   0, sitä en tiedä  on sikatilalle liian kallis.  Joskus pitää   olla tyytyväinen   pienenpähän katteeseen, sika tiloilla on katteet ollu hyviä, pitkään niinkuin  proiskutiloillakin.

Aika epäselvä kirjoitus.
Vai että pienempään katteeseen.. Jos kate menee negatiiviseksi niin itse aina lopetan. Sikatiloilla ei kymmeneen vuoteen ole enää ollut hyviä katteita, että se siitä.
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...