Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 43 % kepu kannattajista haluaa vaurusen puheenjohtajakisaan  (Luettu 1964 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22055
Onpa yllättävän iso luku.
Vaikka kepuloiset vaurusen merkitystä haluavatkin vähätellä.

vaurusen lähtiessä kepusta, vie  mennessään 35-45 % kannatuksesta.

Joten kepun kannatus nykypuolueena on vain 10-12 %

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26073
  • vastustan
Onpa yllättävän iso luku.
Vaikka kepuloiset vaurusen merkitystä haluavatkin vähätellä.

vaurusen lähtiessä kepusta, vie  mennessään 35-45 % kannatuksesta.

Joten kepun kannatus nykypuolueena on vain 10-12 %
kumpaako eemeli mahtaa tarkottaa, kokoomuksen vaiko keskustan puheenjohtajataistoa :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22055
Mä luulen että näytöt ovat sitä luokkaa, kun johtaja sibilä saa potkun persuuksiin kepun puheenjohtajuudesta, ei sitä kyllä Kokoomukseen kelpuuteta.
Kokoomuksessa jonkinlaiset pätevyysvaatimukset.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Mä luulen että näytöt ovat sitä luokkaa, kun johtaja sibilä saa potkun persuuksiin kepun puheenjohtajuudesta, ei sitä kyllä Kokoomukseen kelpuuteta.
Kokoomuksessa jonkinlaiset pätevyysvaatimukset.
Linden?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22055
Kansanedustajako, vai ministeri.
Mitähän Lindeniä tarkoitat.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Kansanedustajako, vai ministeri.
Mitähän Lindeniä tarkoitat.
Tarkoitan kokoomuksen älykkyys- ja pätevyystestit läpäissyttä Lindeniä, joka valittiin vertaistensa joukosta ministeriksi asti.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Mä luulen että näytöt ovat sitä luokkaa, kun johtaja sibilä saa potkun persuuksiin kepun puheenjohtajuudesta, ei sitä kyllä Kokoomukseen kelpuuteta.
Kokoomuksessa jonkinlaiset pätevyysvaatimukset.
Toivotaan, että Sipilä tekee soinit, loikkaa joukkoineen puolueesta ja perustaa Vihreä Tulevaisuus-nimisen puolueen, jolloin hallitus voi jatkaa kaatumatta nykymenoa ja sote toteutuu kokkareiden valinnanvapausjuttuineen. Kepu voisi jatkaa Väyrysen johdolla muutaman vuosikymmenen unohduksissa olleen Maalaisliiton linjaa. Maaseutu pelastuu ja valinnanvapausmalli toteutuu ja ennenkaikkea maailma pelastuu.






Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Mä luulen että näytöt ovat sitä luokkaa, kun johtaja sibilä saa potkun persuuksiin kepun puheenjohtajuudesta, ei sitä kyllä Kokoomukseen kelpuuteta.
Kokoomuksessa jonkinlaiset pätevyysvaatimukset.
Toivotaan, että Sipilä tekee soinit, loikkaa joukkoineen puolueesta ja perustaa Vihreä Tulevaisuus-nimisen puolueen, jolloin hallitus voi jatkaa kaatumatta nykymenoa ja sote toteutuu kokkareiden valinnanvapausjuttuineen. Kepu voisi jatkaa Väyrysen johdolla muutaman vuosikymmenen unohduksissa olleen Maalaisliiton linjaa. Maaseutu pelastuu ja valinnanvapausmalli toteutuu ja ennenkaikkea maailma pelastuu.

   Olishan se jotain jos Suomen tulevaisuus olisi jostain uskonlahkosta kiinni. Useimmiten nämä lahkot ovat sortuneet omaan mahdottomuuteensa. Tällaista taistelua kepussa käydään. Suosittelen joukkoitsemurhaa.
Sepe suosittelee kepun kannattajille joukkoitsemurhaa.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Toivotaan, että Sipilä tekee soinit, loikkaa joukkoineen puolueesta ja perustaa Vihreä Tulevaisuus-nimisen puolueen, jolloin hallitus voi jatkaa kaatumatta nykymenoa ja sote toteutuu kokkareiden valinnanvapausjuttuineen. Kepu voisi jatkaa Väyrysen johdolla muutaman vuosikymmenen unohduksissa olleen Maalaisliiton linjaa. Maaseutu pelastuu ja valinnanvapausmalli toteutuu ja ennenkaikkea maailma pelastuu.
Tuo Vihreä Tulevaisuus on luultua parempi juttu. Saavat jatkaa ministerinä hallituskauden loppuun, jonka jälkeen vaalit ja sopeutuseläke ratkaisee loput, kuten sinisilläkin.

Mutta mikäs olisi sopiva lyhenne VIhreä TUlevaisuuspuolueelle?