Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suurimmat maataloustukien saajat  (Luettu 4443 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
Nyt meni Veetin yöunet pitkäksi aikaa....

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
Nyt meni Veetin yöunet pitkäksi aikaa....

........ja päiväunetkin

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7359
  • Never Trust a Hippy
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
Närpiöläiset tomaatit ovat erinomaisia. Ehkäpä maailman maukkaimpia tomaatteja.😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
kyllä omat kasvattamat tomskut on parempia.

Muonamies

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 116
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
Myönnän käyttäneeni pari tuntia Mavin hakupalvelun kanssa. Vaivattomasti sai näistä tiedoista päivitettyä oman kotikunnan tapahtumat: uudet yrittäjät sekä yritysjärjestelyt, peltopinta-alojen muutokset, investointituet, ympäristötukimäärät.. jne jne. Yksityisyyttä farmarilla ei ole, mutta ollaanpahan sitten ainakin avoimia :-)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
http://www.iltalehti.fi/talous/201803212200826185_ta.shtml
Mikähän Veeti menee vikaan? Ahlqvistilla on noin 5 kertaa enemmän peltoa kuin mulla,ja se saa noin 5kertaa enemmän tukia kuin minä.
Ja mulla kuitenki on lehmiä ja vielä c-alueella. :o

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19865
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
http://www.iltalehti.fi/talous/201803212200826185_ta.shtml
Mikähän Veeti menee vikaan? Ahlqvistilla on noin 5 kertaa enemmän peltoa kuin mulla,ja se saa noin 5kertaa enemmän tukia kuin minä.
Ja mulla kuitenki on lehmiä ja vielä c-alueella. :o

Taisi pompsahtaa luomun siirtymäkauden tuet. On myös puutarhakasviluomua. Muuten olisi ollut noin 700 tuhatta.

-SS-

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
http://www.iltalehti.fi/talous/201803212200826185_ta.shtml
Mikähän Veeti menee vikaan? Ahlqvistilla on noin 5 kertaa enemmän peltoa kuin mulla,ja se saa noin 5kertaa enemmän tukia kuin minä.
Ja mulla kuitenki on lehmiä ja vielä c-alueella. :o
Hääähäääääääää
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1962
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
Julkinen puoli on Suomessa  se joka aiheuttaa valtion velkaantumisen, joka alalla  on valtion tukia mukana.   Ehdottomasti tuista pitäisi päästä eroon.   Julkisen puolen palkkoja ja eläkkeitä tarttis leikata, siitä pitäisi aloittaa sen jälkeen   jatketaan niin pitkään,  että eurot saadaan riittämään. Esim  poliisien opettajain  palkat ja eläkkeet on aivan liian korkeat,    niillekin aloille saataisiin työntekijöitä halvemmalla.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
Julkinen puoli on Suomessa  se joka aiheuttaa valtion velkaantumisen, joka alalla  on valtion tukia mukana.   Ehdottomasti tuista pitäisi päästä eroon.   Julkisen puolen palkkoja ja eläkkeitä tarttis leikata, siitä pitäisi aloittaa sen jälkeen   jatketaan niin pitkään,  että eurot saadaan riittämään. Esim  poliisien opettajain  palkat ja eläkkeet on aivan liian korkeat,    niillekin aloille saataisiin työntekijöitä halvemmalla.

  Julkisen puolen palkoillisiin voidaan laskea lähes kaikki maanviljelijät. Täysin riippuvaisia julkisesta tuesta.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
Julkinen puoli on Suomessa  se joka aiheuttaa valtion velkaantumisen, joka alalla  on valtion tukia mukana.   Ehdottomasti tuista pitäisi päästä eroon.   Julkisen puolen palkkoja ja eläkkeitä tarttis leikata, siitä pitäisi aloittaa sen jälkeen   jatketaan niin pitkään,  että eurot saadaan riittämään. Esim  poliisien opettajain  palkat ja eläkkeet on aivan liian korkeat,    niillekin aloille saataisiin työntekijöitä halvemmalla.

  Julkisen puolen palkoillisiin voidaan laskea lähes kaikki maanviljelijät. Täysin riippuvaisia julkisesta tuesta.
Kyllä mä ainakin osan tuloista saan markkinoilta. Aika monella koko ansio tulee verorahoista. Pitäisiköhän nekin toiminnot kilpailuttaa halvempiin maihin tai tekijät ottaa halvemmista maista sikäläisillä palkoilla ja ehdoilla, niin kuin yleensä vaaditaan ruuan osalta tehtävän eli tuodaan ulkoa. Tosin EU:sta ei kannata ruokaa tuoda, koska tuki maksetaan joka tapauksessa nettomaksun myötä.

Mä toivon, että tässä lähivuosina saataisiin sellainen sopivan kova rähinä, että tämä jatkuva nalkutus noista maataloustuista loppuisi. Jouduttaisiin oikeasti miettimään, mitä tänään syötäisiin. Saattaisi näille pahimmille tukitrolleilekin tulla maalaisserkku mieleen.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
9   SIIKALATVAN KYLÄVERKOT OY   SIIKALATVA   1 318 892

Saakos net jotain siikaverkkotukea. Iso verkko kun koko kylän kalat sillä pyyetään.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
http://www.iltalehti.fi/talous/201803212200826185_ta.shtml

Maatalouskomissaarin ehdotus seuraavalle kaudella CAP-tuki korkeintaa 60.000 euroa / tuen saaja.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19865
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Suurimmat maataloustukien saajat
http://www.iltalehti.fi/talous/201803212200826185_ta.shtml

Maatalouskomissaarin ehdotus seuraavalle kaudella CAP-tuki korkeintaa 60.000 euroa / tuen saaja.

Eipä sellainen ehto leikkaa ollenkaan kansallisia (eläin- ja pohjoisia)tukia. Eli kiristää lähinnä Etelä-Suomen suuria viljatiloja.
CAP-tuki nimenomaan oli tuotettujen tuotteiden hinnanlennuskorvaus, eikä suurella alalla sitten olekaan näin ?

-SS-