Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe V.tuiksi jälleen.  (Luettu 2359 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65293
Vs: V.tuiksi jälleen.
niin, eiks net sanonu tuolloin et jos on kapi armeijassa on vikaa paljonkin?       omat muistot oli tykkijullina ihan kelpaavaa, vaikka välillä hirvitti yks kapi jolla ei niiiin hirmusti muumit mukana mut onneks se löys toisia simpautettavia,  meikä haihtui massaan.   ei erotusta millään.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: V.tuiksi jälleen.
mutta mikä oikeesti on nykyään kannattavaa???

Vyö, henkselit.

 Ja sukkanauhaliivit, joita kuulemma SetaZeus käyttää.

  Rähinäremmi.

Kerro jotain RUK-ajastasi.

 Mä en ole siellä käynyt, kerran siviilinä. Mutta kerro sinä maitojunamatkastasi.

Sori, punikki, mutta en ole ollut maitojunassa.

Sinä olet edelleen Moskovan junassa.

Eli jos saittimme punasotilaalla on rähinäremmi, olet varusmieskersantti, niinkö?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: V.tuiksi jälleen.
mutta mikä oikeesti on nykyään kannattavaa???

Vyö, henkselit.

 Ja sukkanauhaliivit, joita kuulemma SetaZeus käyttää.

  Rähinäremmi.

Kerro jotain RUK-ajastasi.

Sepe oli huoltokomppaniassa korpraalina , alikessun natsat sai sitte pois lähdön aikaan . Palvellut kessuna mutta pois potkittu .

Ei se nyt aivan noinkaan menny.
Jaa et huonommin vielä .

Niin, mulla on vuosien kokemus.
Jälkensä on jättänyt .
meinaako sorkkis jotta siviilipalvelus olisi parempi paikka kuin aseväki, olen jotenki ollu harhaluulossa että olet isänmaallinen vaikkakin  kokoomusmielinen muuten :o :o :o :o

Sinuna en paljoa isänmaallisuudella retostelis .

Parola jossa asepalveluksen suoritin oli rajupaikka . Koulutuskiellossa oleva kantahenkilökunta oli siirretty muihin tehtäviin kuten tuo Sepekin . -79- 81 oli tyypillistä sinputus , konttaamalla tai ryömimällä meno ruokailuun ym ym . -82 meno oli paljon rauhallisempaa , kolme yritti tuolloin itsemurhaa , karkaamisia , punttaamista mitkä johtuivat hulluista kantahenkilökunnasta oli aika paljon . Heikoimmin pärjäsivät pohjoisesta tulleet , hermot ei kestäneet , yhdella pohjoisesta tulleella alikessulla tais olla yli kuukausi yypeetä . PST oli kohtuullisen hyvä paikka loppuaikana lomat pyöri hyvin pääsisäisenä olin pitkällä puntiksella , toimisto au jätti nimeni pois vahvuusluettelosta joten en kärynnyt .
Ns. koulutuskielto on täyttä tuubaa eli tornilegendaa.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: V.tuiksi jälleen.
Pohjammaalla todelliset sadot ovat 1000-2000 kg/ha.

Pohjammaam uho nostaa sadot kuitenkin lähelle 20000 kg / ha.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: V.tuiksi jälleen.
mutta mikä oikeesti on nykyään kannattavaa???

Vyö, henkselit.

 Ja sukkanauhaliivit, joita kuulemma SetaZeus käyttää.

  Rähinäremmi.

Kerro jotain RUK-ajastasi.

Sepe oli huoltokomppaniassa korpraalina , alikessun natsat sai sitte pois lähdön aikaan . Palvellut kessuna mutta pois potkittu .

Ei se nyt aivan noinkaan menny.
Jaa et huonommin vielä .

Lapinjärvellähän se z "palaveli"...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."